~verleden~ 1

784 25 6
                                    

Pov. Harry
"Dank jullie wel Stockholm" schreeuwde Louis door de microfoon en we rende de podium af, we zijn net begonnen aan onze nieuwe tour 'Where we are' en het is nu al geweldig vind ik, "goed gedaan babe" fluisterd Louis in me oor en kust me, ik legde me armen om zijn nek en kuste hem terug "jij ook" zei ik als we los hadden gelaten "ja genoeg we moeten gaan" zei Zayn en ik liet Louis los en we rende naar de bus toe, in de bus plofte Niall naast me neer en gingen we samen game, Liam ging skype met een vriend en wat Louis en Zayn gingen doen, geen idee.
"HARRY" schreeuwde Niall toen ik de winnende goal maakte, ik lachte en Niall ging over me heen hangen en legde ze handen op me heupen en begon me te kietelen, "Ni-all s-sto-pp" lachte ik en Niall lachte zelf ook maar ging door, "gaat alles goed hier?" Vroeg louis die zijn hoofd door de deur steekte en keek raar toen hij ons zag, Niall was gestopt -gelukkig- "ja" zei Niall en ging van me af "wat deden jullie?" Vroeg hij "nou we speelde fifa maar Haz won en toen kietelde ik hem" zei Niall met een big smile op zijn gezicht waardoor ik lachte "oh ik snap het al jij vind het niet leuk als ik aan je vriendje zit" zei Niall op een serieuze blik en tikte op Louis zijn borst "je bent jaloers" zei hij erachter aan, "wat nee" zei Louis, "wat keek je boos dan?" Vroeg Niall "Niall kap" zei ik en legde me hand op zijn schouder "wat heb je op?" Vroeg Louis "teveel suiker" zei ik en Niall lachte "jup" zei hij "je bent raar" zei Louis en ging weer weg "weet ik" schreeuwde Niall en draaide zich om en we barste in lachen uit, "zag ze kop" lachte Niall, dit doet hij vaker dan maakt hij mensen soort van in de war en lult hij onzin, "oke we gaan weer veder" zei hij en we starte een nieuwe potje.

Ik lig in bed en kijk een beetje door media, "het gaat niet, ik weet niet hoe" hoorde ik Louis opeens zeggen, ik legde me telefoon weg en stond op, ik liep naar de deur en deed hem zacht open zodat de andere het niet horen, "ik weet niet hoe Z" zei Louis en ik keek om het hoekje en als goed is zagen ze mij niet, "zo maak je hem ook kapot Lou" zei Zayn en ik fronsde waar gaat dit over? "Weet ik, maar het gaat hem pijn doen ik weet het zeker" zuchte Louis "maar dit gaat ook niet en het komt harder aan als hij er zelf achter komt" zei Zayn. Wie komt ergens achter? Waar komt diegene achter?, Zayn sloot zijn armen om Louis heen en hij legde zijn hoofd op Zayn's schouder "ik ga het snel tegen hem zeggen oke" zei Louis "oke" zei Zayn, ik liep snel weg naar onze kamer toen ik Louis deze kant op zag lopen, ik ging snel op bed liggen en pakte me telefoon weer.
niet veel later kwam Louis de kamer binnen "hey, sliep je nog niet?" Vroeg hij en ik schudde me hoofd, "waarom niet" vroeg hij en streelde door me haar "lukt niet ookal ben ik moe" zei ik, Louis kwam naast me liggen en sloot zijn armen om me heen, ik kroop tegen hem aan en legde me hoofd tegen zijn borst "het gaat het pijn doen ik weet het zeker" dat zinnetje bleef door me hoofd spoken, zou het om mij gaan? "Love, go to sleep" fluisterde Louis en kuste me wang, ik zuchte en sloot me ogen, maar echt slapen deed ik niet.

De volgende ochtend werdt ik wakker door vingers die licht me wang streelde, "hey" zei Louis zacht toen ik met me ogen begon te knippperen "hey" zei ik en legde me hoofd wee terug op de kussen, ik ben moe echt moe, vanacht heb ik alleen maar zitten nadenken en amper geslapen "beetje geslapen" vroeg hij en ik knikte, hij hoef het niet te weten waarom ik niet goed had geslapen of uberhoud niet heb geslapen, "kom je zo" vroeg hij terwijl hij opstond van het bed "ja" zei ik en sloot me ogen weer, ik hoorde hem zacht grinniken en voelde een kus op me wang en niet veel later een deur die open en dicht ging.

Ik rende door en door tot haar huis "Nee" hoorde ik Melanie schreeuwen en ik trapte de deur in en rende naar binnen "HARRY" schreeuwde ze en ik draaide me om, me nachtmerrie begon opnieuw, ze werdt vlak voor me ogen dood geschoten "Melanie" schreeuwde ik en rende naar haar toe, de man vluchte maar op dit moment was me oog alleen op haar "doe je ogen open, alsjeblieft" huilde ik maar ze reageerde niet "Melanie doe je ogen open" schreeuwde ik en schudde haar door elkaar maar haar borst ging niet meer op en neer, ik legde me hoofd tegen haar borst "alsjeblieft zeg dat ik droom, wordt wakker" huilde ik en hoorde de sirens stoppen en niet veel later werdt ik bij haar weg getrokken "nee, laat me los" schreeuwde ik en stribbelde tegen maar niks werkte, ik keek toe hoe ze Melanie meenamen en ik zakte neer op de grond.

"HARRY" Schreeuwde iemand en ik schoot rechtop, ik voelde dat me wangen nat waren en me haar plakte op me voorhoofd, "rustig het was maar een droom" hoorde ik hem zeggen maar wie het was geen idee, het lukte niet om op te kijken ik bleef kijken naar me schoot terwijl de tranen liepen, was het maar een droom maar nee helaas, ik heb me zusje dood zien gaan voor me ogen en deze droom blijft me achtervolgen al 7 jaar, ik was 13 en zij was 9, we zaten in de problemen tenminste me vader -die ik niet als vader zie- hij was alcohol verslaaft en drugs maar had schulden, wij werden door hem erin mee getrokken, ik moest pakketjes afleveren voor hem, maar een keer weigerde ik en ik had nooit gedacht dat hij echt het belangrijkste in me leven zou doden, me moeder en Gemma? Die hadden ons bij hem achtergelaten, ik ging niet zoals elk kind naar school nee ik moet zorgen voor me zusje en het huis, ik moest alles alleen doen, familie? Wat is dat? Ik heb het nooit gekend.
"Harry, wordt wakker" hoorde ik weer alleen het galmde in me hoofd, het was zo ver weg maar ook zo dichtbij "je moet er iemand bij halen dit gaat niet goed" hoorde ik een andere stem zeggen "Harry alsjeblieft wordt wakker" huilde er iemand, maar ik besefte niet wat er aan de hand was of wat er gebeurde, het was zwart en zag alleen maar flitsen van vroeger, waarom kon ik niet bij Melanie zijn?

Nieuw boek🎉 oke even voor de duidelijk heid, er komen nietbsnel update's omdat ik 2 andere boeken ook nog heb. Another love en een One shot boek, ik ga proberen zo vaak mogelijk te update maar of het lukt weet ik niet we zien wel.

Wie weet er een leuke foto of kan een mooie bijpassende cover weten laat het me weten want ik heb geen inspiratie voor een cover

Wat vinden jullie van dit hoofdstuk, zelf vind ik hem verwarend maar goed het wordt beter dan dit.

Enjoy🙆

heartbroken~Larry/Zouis/NarryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu