55. bölüm

487 17 0
                                    

Kalktık. Birlikte muhteşem bir kahvaltı hazırladık.
Defne:"annemin burada kaldığımdan haberi yok
Ömer:"nolucak ?"
Defne:"annem seni eski arkadaşım olarak biliyor. Yaa ben genede eve gideyim. "
Ömer:"tamam birlikte çıkarız"
Defne:"olur"
Çıktık. Eve gittim. Annem nerede olduğumu sordu.
Defne:"hiç okul arkadaşımdaydım."
Secde:"emin misin senin senin sevgilin mi var?"
Ne diyeceğim?
Defne:"eeee şeyyy yani şöyleeee..."
Sevde:"var"
Defne:"evet"
Sevde:"dün onda kaldın"
Defne:"evet."
Sevde:"tamam ama bir daha kine haber ver"
Defne:"kızmadın mı?"
Sevde:"yoo"
Defne:"cansın"
Dedim ve gülüştük. Sonra şirkete gittik.

Ömer:
Defneler'in şirketine gittim. Annesine başımızdan geçenleri anlattım ve Defne için olan sürprizi...

Defne:
Akşam oturuyordum. Kapı çaldı açtım. Ömer gelmişti.

Ömer:
Defne'nin bir şey demesine izin kucağıma aldım ve arabaya bindirdim. Defne yol boyu ikide bir noluyo deyip durdu. Cevap vermedim. Sonra arabayı sağa çektim
Defne bir kere daha noluyo diyecekti ki dudaklarına yapıştım.
Ömer:"dağ evine gidiyoruz."
Defne:"annemin haberi yok,telefonum yanımda değil"
Ömer:"vaaar"
Defne:"siz birlikte planladınız dimi?"

Defne:
Ömer sadece güldü. Dağ evine geldik. Bilikte temizlik yaptık ve yemek hazırladık. Biraz dinlendikten sonra yemeği yedik. Sonra kitap okuduk. Yorgun olduğumuz için hemen uyuduk. Sabah karın ağrısıyla uyandım. Miğdemde bulamıyordu. Ayağa kalktım. Başım dönüyordu. Mutfağa inip su içtim. Gözüme yeşil elmalar takıldı. Normalde hiç sevmem yeşil elmayı...

Ömer:
Uyandığında Defne yanımda değildi. Kalktım. Aşağı indim. Defne mutfaktaydı. Kahvaltı hazırlıyordu. Sessizce gittim yanına ve belinden tuttum ve yanağına bir öpücük kondurdum ve boynunu koklayıp kokusunu içime çektim.
Defne:"Günaydın sevgiliim."
Ömer:"sana da günaydın aşkım. Erken kalkmışsın."
Defne-"yaa sabah çok karnım ağrıyordu. Miğdem falan bulanıyordu. Uyandım"
Ömer:"şimdi nasılsın?"
Defne:"iyiyim."
Ömer:"güzel. Çünkü bu gün at binmeye gideceğiz"
Defne:"gerçekten mi o zaman hemen kahvaltıyı yapalım atlar bekletmeye gelmez"
Dedim ve gülüştük. Kahvaltıyı yapıp çıktık. Vardık. Sonra ata bindik. Ben atın üzerindeyken yine karnın ağrımaya ve başım dönmeye başladı. Karnımı tutuyordum ki bayıldım sonrasını hatırlamıyorum.

Ömer:
Defne attan düştü. Kucağıma aldım. Arabaya bindirip hastaneye götürdüm. Bayıldığı için çok korktum. Hasteye vardık. Doktorlar kontrol yaptı. Sonra odadan bir doktor çıktı.
Doktor:"Eşiniz iyi. Düşerken karnını tuttuğu için bebeğe zarar gelmemiş."
Ömer:"bebek mi ?"
Doktor:"evet Eşiniz 1 aylık hamile."
İnanamıyordum. Defne hamileydi. Baba oluyordum. Defne yarım saat sonra uyandı. İçeri girdim.
Ömer:"aşkım hamilesin"
Defne:"neeeeeee?"
Ömer:"evet."
Defne:"eee attan düştüm bebek şimdi nasıl?"
Ömer:"iyiymiş merak etme"
Defne:"ohh iyi. Ne zaman eve gideceğiz?"
Ömer:"çıkabilirmişiz. Sen hazırlan bekliyorum."
Defne:"tamam geliyorum."

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin