57.bölüm

328 15 0
                                    

Ömer:
Tam 4 saattir bekliyoruz. Camdan içeri bakıyordum. Bir anda içeriden sesler gelmeye başladı. Doktorları çağırdım. Doktorlar çıktılar.
Doktor:"bebeğiniz bir mucize zehir onu fazla etkilememiş. Fakat karınız şu an ölümle yaşam arasında çok ince bir çizgi arasında gidip geliyor.
Ne diyeceğini bilemedim. Koltuğa çöktüm ve ömrüm boyunca sadece Defne için yaptığım şeyi yaptım. AĞLADIM... Ben o olmadan napardım.
Odasına girmek için izin aldım ve girdim. Konuşmaya başladım.
Ömer:"sevgilimmm bana hayatımdaki mucizeleri sen gösterdin şimdi sen o mucizeleri gör ve bana geri dön. Yoksa sensiz nasıl yaşarım nasıl nefes alırım. Hoş nefes alamamya... Çocuklarımızı düşün mükemmel bir hayat ve mutluluk... O sırada Defne uyanmaya başladı. Ömer diyerek uyandı. Elini dahada sıkı tuttum.
Ömer:"buradayım sevgilim. Hep olduğum ve olacağım yerdeyim aşkım YANINDAYIM."
Defne:"bebeğimiz nasıl?"
Ömer:"oda çok iyi. Doktorlar büyük bir mucize diyor."
Defne:"o bizim küçük mucizemiz."
Ömer:"hem de çok küçük mucizemiz"
Dedim ve gülüştük. Bir gün daha hastanede kaldık. Son kontroller yapıldı. Sonra eve gittik. Sinanlar geldi. Çok durmadılar. Ardından Sevde teyzeler geldi.
Sevde:"kızım hamileymişsin."
Defne:"e-evet."
Sevde:"bişey oldu mu bari torunuma?
Defne:"bi dakka yaa kızmadın mı?"
Sevde:"niye kızıyım. Olan olmuş zaten kızsamda bişey değişmez"
Defne:"görmeyeli çok değişmişsin"
Dedi Defne ve gülüşmeye başladık.

Defne:
Artık anneminde haberi vardı. Rahatlamıştım. Ama aklıma takılan bir soru vardı. Ben zehirlenirken Nihan ve Eylem nasıl zejirlenmedi. Annemler yarım saat sonra annemler gitti. Ömer onları uğurladıktan sonra içeri geldi. Elinde kahve ve bitki çayı vardı.
Ömer:"hamilesin diye sana kahve yapmadım. Hem bitki çayı iyi gelir."
Defne:"düşünceli sevgilim benim"dedim ve yanağını öptüm. Sonra aklıma takılan soruyu sordum.
Defne:"hayatım yaa benim aklıma bişey takıldı."
Ömer:"söyle sevgilim"
Defne:"ben limonatadan zehirlendim. Ama aynı limonatayı Eylem ve Nihan'da içti. Onlar niye zehirlenmedi?"
Ömer:"bilmem?Acaba biri içine zehir mi koydu?"
Defne:"kim koyabilirki?"
Ömer:"bu konuyu bi de annenlerle konuşalım."
Defne:"haklısın,daha kolay buluruz. Aslında benim aklıma biri geliyor. Limonataları Eylem getirdi. Ama bana ve bebeğimize ne gibi bi düşmanlığı olabilir ki? Hem hamile olduğumu bilmiyoki... Yani ben öyle sanıyorum. Biz Nihan'la konuştuktan sonra odaya girdi. "
Ömer:"sizi dinlemiş olabilir,ama niye senin ve bebeğin hayatını tehlikeye atsınki?"
Defne:"o 3 senedir evli ama çocuğu olmuyor."
Ömer:"ama senden ne istiyor sanki senin yüzünden"
Defne:"ha orasını bilemicem."

Ömer:
Defne bunları söyledikten sonra benimde aklıma takıldı. Kim yapmıştı acaba? Ertesi gün şirkete gittim. Defne aradı.
Defne:"aşkım annemler akşam yemeğine çağırdı. Şirketten çıkınca direk bize gelirsin. Ben annemlere geçiyorum."
Ömer:"tamam sevgilim. Sen nasıl oldun?"
Defne:"iyiyim bebişimizde iyi. Ömer seni çok seviyorum."
Ömer:"bende seni çok seviyorum sevgilim"
Defne:"tamam görüşürüz"
Akşam Sevde teyzelere gittik. Zehirlenme konusunu konuştuk. Saat geç olmuştu. Eve geldik. Kim olduğunu bulamadık.

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin