59. bölüm

266 12 0
                                    

Ömer:
Uzun süredir Defomdan haber alamadım napıyor acaba? Bir arayım bari...

Defne:
Çok sevinmiştim. Aşkımı bırakmak zorunda kalmayacağım. Birden telefonum çaldı.
Ömer arıyor...
Ömer:"nerdesin sevgilim,uzun süredir görmedim güzel yüzünü merak ettim seni"
Sevinçle:"geliyorum sevgilim yirmi dakikaya oradayım."dedim.
Ömer:"hayırdır aşkım çok sevinçlisin"
Defne:"gelince anlatırım"dedim ve kapattım.
Ömer:
Defne'min neşeli olduğunu öğrenince içim huzur bulmuştu. Çok özledim onu biran önce gelse bari...
Ding ding
Hıh sonunda geldi bitanem. Kapıyı açtım. Sarıldım hemen. Sonra alnına bir öpücük kondurdum ve kucağıma alıp içeri götürdüm.
Ömer:"söyle bakalım niye bu kadar neşelisin?"
Defne:
Başımdan geçenleri anlattım. Ömer şok oldu.
Defne:"geçti artık. Kimse bundan sonra aşkımiza engel olamaz."dedim ve boynunun arkasından iki elimle tuttum ve kendime doğru çektim.
Ömer:"seni çok seviyorum her zerrene aşığım"(bu kelimeyi alselaski adlı hesabın kitabında okumuştum çok beğendiğim için kullandım)dedi ve yavaşça dudaklarımı öpmeye başladı. Sonra kucağına aldı ve yatak odasına çıktık.

Ertesi Gün
Ömer:
Sabah işe gittim ve öğlene doğru Deniz'in şirketine gittim. Deniz'in odasına girip kapıyı çarptım ve yakasına yapıştım ve yaptıklarının hesabını sordum.
Deniz:
Ömer'e çok sinirlrnmiştim. Tabii Meriç'ede... Herşeyi anlatmıştı. Hemen Ömer'in evine gittim.
Defne:
Kapı çaldı. Hemen açtım. Deniz'i görünce kapıyı kapatmak istedim ama Deniz engelledi. Sonra cebinden bir mendil çıkardı ve beni bayılttı. Sonrasını hatırlamıyorum.
Ömer:
Akşam eve gittim zili çaldı ama kimse açmadı. Anahtarla açtım. Defne'ye seslendim ama ses gelmedi. Telefonunu aradım ama telefonu da evdeydi. Bu sefer kaçmamıştı kaçırılmıştı. Aklıma ilk Deniz geldi. Evine ve şirketine gittim. Sonra bir yazlığının olduğunu öğrendim. Hemen oraya gittim. Kapıyı kırdım ve içeri girdim. Defne'yi bir sandalyeye bağlamıştı ve tam öpecekti ki kafasına yumruk attım ve onu bayılttım. Sonra Defne'ye döndüm. Uyanıyordu. Hemen ellerini çözdüm ve kucağıma aldım ve hastaneye götürdüm. Hemen müdahale altına aldılar. Biraz sonra doktor dışarı çıktı ve...
Doktor:"bebek ve eşinizin ciğerleri bayıltılmak için verilen ilaç yüzünden etkilenmiş ama panik olunacak bir durum yok. Geçmiş olsun."
Ömer:"sağolun"

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin