Ömer:
Odaya girdim Defne uyanıktı. Hemen ona sarıldım.
Defne:"seni çok özledim."
Ömer:"bende sevgilim,seni çok merak ettim. Seni o sandalyede görmemle dünyam başıma yıkıldı. Neyseki artık birlikteyiz"
Defne: "evet. Acaba niye kaçırdı beni?"
Ömer:"seni üzdüğü ve telaşlandırdığı için gidip dövdüm. "
Defne:"Aferin"dedi sırıtarak.Ertesi gün
Defne:
Ömer Deniz'in yine bişey yapmasından korktuğu için beni de her gün şirkete götürmeye karar verdi. Odasına girdim ve kapıyı kilitledim. Ömer ayağa kalktı biraz gülerek uzaktan bakıştık ve yanına gittim. Boynundan iki elimle tutarak dudaklarına yapıştım ve yavaşça öptüm. Öpüştükten sonra Ömer ellerimi tuttu ve öptü.
Ömer:"bitanem"
Defne:"efendim sevgilim"
Ömer:"akşam dışarı çıkalım mı?"
Defne:"olur zaten bütün gün canım çok sıkıldı."
Ömer:"tamam sen istiyorsan eve git akşam için hazırlan"
Defne:"tamam görüşürüz"
Tam kapıya gelmiştim ki arkamı dönüp Ömer'e doğru biraz hızlanıp yürüdüm ve dudaklarına yapıştım ve sonra gülümseyip odadan çıktım. Eve gittim ve siyah dar ve kısa kalın askılı bir elbise giydim. Kırmızı ruj ve allık sürdüm. Uzun bir eyeliner çektim. Sonra siyahdan griye doğru giden far sürdüm. Saçımı düzleştirdim ve siyah çivi topuklu ince bantlı bir topuklu giydim. Biraz sonra Ömer geldi ve hazırlandı. Birlikte çıktık. Sahil kenarına gittik sonra bir yata bindik. Biz biner binmez bir yerden Hawaii fişek atmaya başladılar tam izlerken Ömer cebinden bir kutu çıkartıp diz çöktü ve evlenme teklifi etti ve bende kabul ettim. Sonra biraz bakıştık ve sonra Ömer yavaş yavaş bana yaklaşarak öpmeye başladı. Sakince öpüştükten sonra Ömer karıma eğildi ve:"bebeğim sende bir an önce doğ ve bu mutlu aile tablosuna renk kat"
Sonra ayağa kalktı ve bir elini omzuma koydu bende iyice koltuk altına girdim. Biraz manzarayı izledikten sonra...
Ömer:"hadi aşkım yemeğe geçelim. Acıkmışsınızdır."
Defne:"evet"dedim karnımı tutarken"evet çok acıktık."dedim ve gülüştük. Yemeğe oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Aşk
FanfictionBu hikayeyi ben uyduracağım.2.sezonun başından.Umarım beğenirsiniz. Biraz diziden yararlanacağım. Bu kitabı yazmak aklıma aysedilek005 sayesinde geldi. Teşekkürler ve arkadaşlar umarım güzel yorumlar,bol bol okuma ve oylama gelir.