Bip!Bip!Bip!Bip!
Eu: Ahhhh!!Alarmă nenorocită!!Aş fi dat orice ca mama să vină şi să mă trezească cu un sărut pe frunte şi cu un dulce "Bună dimineața!!",spun eu deja având lacrimi in colțul ochilor.
Flashback
Eu:Mami,tati vă rog nu plecați!!,spun eu cu lacrimi in ochi.
Mama:Oh Lissa!O să plecam doar pentru o săptămână.Promit că atunci când ne vom întoarce vom merge la parcul de distracții si ne vom distra toți 4!!spune ea si mă sărută pe creştet.
Tata:Sora ta mai mare o să aiba grijă de tine.O să vă distrați numai voi două."Săptămâna fetelor!",exclama el cu zâmbetul pe buze.Eu cu sora mea mai mare Emily, ne-am distrat întreaga săptămâna.In fiecare seară vorbeam cu părinții prin Face call.
Dupa 6 zile:
Em:Trebuia să ajungă deja!Oare s-a întâmplat ceva?,zice sora mea mai mare plimbânduse dintr-un colț în altul al livingului.
Eu:Stai calmă!Nu s-a întâmplat nimic!Poate avionul a avut o întârziere,spun eu plictisită de la prea mult aşteptat.Am mai stat noi şi s-a auzit telefonul sunând.Emily l-a ridicat si a strâmbat din nas din cauza nerecunoaşterii numărului.
Em:Alo?!
Polițist:Bună seara!Eu sunt şeful echipajului de poliție 256.Dumneavoastră sunteți Emily Thomson fiica lui Brandon si Jade Thomson?
Em:Da eu sunt!
Polițist:Vrem să vă anunțăm că părinții dumneavoastră au decedat în urma unui accident aviatic.End Flashback
Au trecut 5 ani de atunci si înca le simt lipsa.
Ah da!Am uitat să mă prezint!Eu sunt Lissa Thomson,am 17 ani şi m-am mutat de câteva luni într-un alt oraş deoarece sora mea mai mare a primit un job bine plătit aici.Mutarea este un avantaj pentru mine pentru că am scăpat de toată badjocora si răutatea pe care o primeam la fosta şcoală.
Flashback
Stăteam la dulapul meu căutându-mi cărțile pentru următoarea oră când am început să aud sunetul deranjant al unor tocuri.Sunetul se auzea din ce în ce mai tare si lucrul cel mai deranjant era că se îndrepta spre mine.
Sara:Măi măi măi!Pe cine avem noi aici?!spune blonda.
Eu:Lasă-mă in pace Sara!
Sara:Si dacă nu vreau?!Ce o să îmi faci?O să mă bați ca în clasa a 6-a?,blonda spune cu o tonalitate a vocii atât de pițigăiată încât tot coridorul să o audă.
Eu:De câte ori să îți mai repet?Eu nu te-am bătut.Te-am împins din greşală iar tu ți-ai dat cu capul de bancă şi ți l-ai spart!spun eu observând că toate privirile sunt asupra noastră.
Sara:Nu este adevărat!Tu m-ai lovit cu sânge rece.De aceea ai fost exmatriculată.
Atunci am văzut că in jurul nostru s-a format un cerc destul de mare.
Eu:Nu te mai victimiza atât!Crezi că dacă porneşti un conflict o să devi mai populară?
Sara:Eu zic să nu mai comentezi până nu...
Rainer:Până nu ce?intervine iubitul meu.
Sara:Wow!Căpitanul echipei de fotbal Rainer Collins, îşi apără iubita?!Credeam că poți mai mult!Credeam că ai gusturi mult mai bune in materie de femei,dar m-am înşelat groaznic!
Rainer:Hei ,Sara!Ce ar fi să îmi laşi iubita in pace ,până nu mâna mea îşi face loc in claia de păr din capul tău?!iubitul meu i-o întoarce urât.
Rainer:Iubito, hai să plecăm !
Eu:Ok, hai!
El m-a tras într-o îmbratisare mare şi protectoare.
Rainer:Iubito,eşti bine?
Eu:Su..su...sunt bine!mă bâlbâi eu în timp ce el imi ridică bărbia cu 2 degete.
Rainer:Eşti aşa drăguță când te înroşeşti!şi în acel moment el îşi uneşte buzele de ale mele facând un dans care aş vrea să dureze la infinit.După 6 luni:
Eu:De ce îmi faci asta?!țip eu plângând.
Rainer:Lissa dragă,eu nu te-am iubit niciodată!A fost doar o provocare.
Eu:Dar nu înțeleg de ce mie?
Rainer:Pentru că din prima clipă în care te-am văzut am ştiut că nu eşti o cauză pierdută,spune el in timp ce îşi ridică țigările şi telefonul de pe măsuța din living.
Eu:Eşti cea mai oribilă persoană de pe pământ!Eşti mai oribil decât Sara!Te urăsc!țip eu în timp ce îi trântesc uşa in față.De atunci am fost badjocorită mereu dar nici că-mi păsa.Am început să stau mai mult timp cu sora mea şi să fac multe lucruri care îmi plac şi mă fac fericită cum ar fi scrima şi jiu jitsu.De atunci nu am mai avut prieteni si nici sentimente atât de puternice pentru cineva exceptând-o pe Emily.
End Flashback
Bună!Noi suntem Daniela şi Raluca şi asta e prima carte pe care noi o facem.Scuzați eventualele greşeli!
Lissa Thomson-Jade Thirlwall
Emily Thomson-Victoria Moroles
Jade Thomson-Sara Canning
Brandon Thomson-Chad Lowe
Rainer Collins-Jose Gimenez Zapiola
Sara Baker-Ashley Benson