14.kapitola - Niall Horan

1.6K 88 2
                                    

Zadusila jsem se, když jsem slyšela tyhle slova a svět se kolem mě začal točit. Opravdu jsem cítila závrať a to ne v romantickém směru. Opravdu jsem se cítila špatně a mohla bych se tu právě teď i pozvracet. Nepolíbila jsem jen celebritu, ale jednu z největších celebrit v dnešní době, někoho o kom každý mluví a každý ho chce. Moje nevlastní sestry ho chtějí a slintají nad ním.

Ze všech celebrit v tomto centru jsem musela políbit zrovna Nialla Horana. Opravdu? Mohl to být kdokoliv jiný! Dokonce i Harry, který nemá přítelkyni a vím, že nejsem jeho typ. Řekl mi to! A nejsme mimo bál propojeni. To by bylo v bezpečí.

Ne, odmítám věřit, že Záhadný Muž je Niall. Ne, jakákoliv jiná celebrita, ale on ne. A má přítelkyni, Zoe!

Ach, Bože…. je to důvod, proč požádala o vlastní pokoj? Ale je pořád tady, stále společně tráví čas. Viděla jsem je. Není to opravdu konec, stále jsou nějak spolu… tak trochu.

Bože… políbila jsem kluka, který má přítelkyni. Jak špatné to je?

Možná se teď opravdu pozvracím. Musím na záchod.

„Ello? Jsi v pořádku?“ Zeptala se Liv a teprve pak jsem si všimla, že jsem celou dobu zadržovala dech, protože Charlie upustil bombu a když jsem se na ní dívala, můj pohled musel vypadat velmi panicky, protože ke mně doběhla. „Ello, dýchej!“

„Niall? Ne, to nemůže být on. On má přítelkyni. Nejsem domovní škůdce!“ Zakřičela jsem. Jako kdyby skutečnost, že je celebrita nestačila.

Věděla jsem, že měl předtím přítelkyni, ale nevěděla jsem kdo byla a nevěděla jsem ani kdo byl on, teď je všechno horší. A ona není tak špatná, myslím, hezky se na mě usmívala.

Upřesnění kdo je Záhadný Muž a jeho přítelkyně dělá všechno ještě horší. Proč mi to Charlie řekl?

„Nejsi!“ řekl Charlie rychle, ale já jsem poněm hodila vražedný pohled. „Technicky je nezadaný a byl nezadaný i když jsi ho líbala. Nedají se znovu dohromady, i když se to snaží všechno napravit. Nebo je to aspoň to co vím.“

„Pořád je to špatné!“ Křičela jsem a on ustoupil a o pár kroků vzad, zaskočený mou reakcí. „Proč jsi mi to musel říct?“

„Protože si zasloužíš to vědět. Je to tvůj okouzlující princ.“

„On není můj okouzlující princ, je někdo jiný. Teď už vím, kdo to je a všechno je ještě horší. Je mi z toho špatně!“

„Ello, neber to takhle. Hledá tě, on tě chce najít. Tenhle vztah už je zničený,“ trvá na tom můj nejlepší přítel, ale já jsem zavrtěla hlavou.

„A moje přítomnost v dramatu dělá věci jen horší. Copak to nevidíš? Pokud byl jejich vztah poškozený, pravděpodobně jsem ho tímhle zabila.“

„To nevíš jistě,“ řekla Olivia s jednou rukou kolem mě. „Možná, že už to bylo zničené dávno. Možná jsi mu jen pomohla si to uvědomit,“ navrhla, ale já to takhle nevidím.

Jak jsem skončila na tomhle místě?

„Ne, nebyl to Niall,“ uvedla jsem pevně a odstoupila dozadu, dál od Liv a Charlieho. „Potřebuju na vzduch.“

Jen jsem utekla ze svého pokoje a opustila své dva přátele. V mojí hlavě je nepořádek, moje srdce silně buší v mojí hrudi, netušící co cítit po této informaci. Nechci věřit, že je to on, chci se vrátit k blažené nevědomosti, kdy všechno bylo záhadou. Bylo to jednodušší než tohle, bylo to nejlepší.

Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat