první dojmy

59 6 0
                                    

Ahoj mé jméno je Hermiona Grangerová určitě mně všichni znáte (teda doufám). Moc se těším do své nové školy sice nevím kde je ale jedno vím jistě tahle škola není obyčejná ,proto abych tam mohla jít zrovna jedeme koupit na Příčnou ulici zvláštní jméno. Jakmile jsme došli k takové divné hospodě jehož jméno je Děravý kotel. Rodiče šli za hostinským a ptali se ho jak se dostat na tu ulici. Chvíli se na ně podezřele díval a pak někam šel rodiče ho samozřejmě pronásledovali tak jsem šla za nima. Došli jsme k takové zdi tam chlap tam něco naťukal a najednou se tam udělal vstup do Příčné ulice. Koukala jsem jako puk stejně tak mí rodiče. Ten muž se otočil a odešel pak jsem ho už neviděla.
Vešla jsem do ulic všude bylo plno obchůdků a cukráren s rodiči jsme šli prvně do banky která byla na druhé straně ulice. Jakmile jsme vešli všichni se na nás podívali ale jedno bylo jisté tohle nejsou lidi ale skřeti. Málem jsem vykřikla ale maminka mně chytla za ruku a šli jsme až ke konci kde seděl uprostřed jeden skřet asi ten hlavní. Otec se ho zeptal jestli by mohl proměnit peníze ,skřet přikývl tatínek mu proto dál obnos peněz a dostal za to galeony . Poděkovali jsme a radši jsme šli pryč .

Miluju WeasleyhoKde žijí příběhy. Začni objevovat