part 33......

84 4 0
                                    

Author akan tukar chagi kepada sayang. Sbb author rasa sayang lebih sweet kut. Oke.

Akhirnya sampai jugak....

Seolhyun: wow. Akhirnya sampai jugak kita kan oppa.*tengok jungkook.

Jungkook: hurm...

Seolhyun: kenapa ni oppa sayang tanya oppa, oppa jawab macam tak nak jawab je. Wae.....

Jungkook: mana ada oppa oke je....*termenung.

Seolhyun: dah2 , kita pergi honeymoon ni untuk bercuti. So jangan fikir apa2 oke.

Jungkook: *pegang tangan seolhyun, jom kita duduk kat pantai kat sana.

Seolhyun: oke.*ikut.

Jungkook: sayang tahu tak dua tiga semenjak ni oppa rasa tak sedap hati je. Oppa rasa macam akan ada sesuatu yang aku berlaku. Tapi oppa tak sure.

Seolhyun: *pegang tangan jungkook, oppa jangan fikir sangat lah. Kadang2 emosi kita tak tentu so oppa kena fikir positif je.

Jungkook: ntah lh. Sekarang ni oppa cuma risau kan sayang je dan keluarga kita.

Seolhyun: kenapa pulak sayang.

Jungkook: ye lah sekarang chani dah terlepas. Yerin dan taeO sekarang masih tak tahu dia berada. Macam mana nanti dia kacau kita balik. Oppa tak nak kehilangan sayang.. sayang adalah segala2 nya untuk oppa......

Seolhyun: *tengok jungkook, oppa trust me jangan risau tentang sayang. Kalau sayang tergadai nyawa tak per. Sayang rela untuk oppa. So stop fikir benda mengarut. Sayang cinta oppa. Takan sesekali ada orang dapat pisah kan kita.......

Jungkook: janji dengan oppa.

Seolhyun: yes.....

Jungkook: *peluk seolhyun, i love you sayang ...... thank you my princess...

Seolhyun: i love you too oppa.

Jungkook: *senyum.

Seolhyun: oppa apa impian yang oppa impikan.

Jungkook: hmmmm, impian oppa ialah menjadi suami yang baik, bertanggungjawab untuk sayang. Dan menjadi tulang belakang sayang and menjadi Appa kapada anak2 kita nanti. *usap kepala seolhyun.

Seolhyun: Are you sure oppa. Oppa janji dengan impian oppa.

Jungkook: janji.

Seolhyun: tapi cepat sangat oppa nk anak. Oppa boleh ke pikul tanggungjawab nak didik anak2 kita nanti.

Jungkook: apasalah nya kalau dah ada anak awal. Lagi cepat lagi best. Lagi lengkap lah keluarga kita nanti. Excuse me oppa boleh lah lah nak jadi Appa kepada anak kita nanti. Sayang tu ...........

Seolhyun: apa sayang tu.... bagi tahu.

Jungkook: sayang tu bila nk bagi anak kat oppa. Omma ngn appa dah lama dah nk cucu...*ketawa.

Seolhyun: ketawa2. Oppa ingat kelakar lah. Sayang bukan tak nak bgi lagi cuma belum ada rezeki lagi nk buat macam mana....*kecewa.

Jungkook: oppa tak kesah lah cepat ke lambat ke. Belum ada lagi. Oppa faham. Tapi usaha lah kan.*cucuk pinggan seolhyun..

Seolhyun: *malu, gatal nya dia. Gatal tak bertempat lah oppa ni.

Jungkook: ala oppa gurau je pon. Bukan selalu dapat gurau dengan sayang..... dah jom2 kita masuk pergi tengok hotel...

Di dalam bilik hotel 421....

Di dalam talian...

Jungkook: omma jungkook ngn seolhyun dah sampai ni. ...

Omma: ye ke. Mesti happy.

Jungkook: mesti lah omma. Menantu omma yang terlampau happy.

Omma: ye ke. Jaga baik2 isteri kamu tu.

Jungkook: oke omma. Appa mne.

Omma: appa pergi outstation lh jungkook. Kan ada bnyk kerja.

Jungkook: ye ke omma. Oke. Jaga diri baik2 omma.

Omma: oke. Omma sayang jungkook.

Jungkook: jungkook pun sayang omma . Bgi thu appa jugak yang jungkook sayang appa and bogoshipta....

Omma: ok

Tamat talian......

Seolhyun: call sape tu oppa.

Jungkook: *tengok seolhyun, call omma...

Seolhyun: orrr. Oke.

Jungkook: hari ni kita nak makan apa sayang. Oppa malas lah nk keluar nak pergi keluar cari makanan.

Seolhyun: tak ape. Hari ni kita makan ramen je lah oppa. Esok kita baru pusing2 1 london.

Jungkook: ramen pun ramen lah.  Sayang larat ke nak pusing 1 london ni. Ntah2 separuh jalan je..*ketawa.

Seolhyun: suka kena kan sayang. Oke. Masak sendiri ramen. Sayang tak nak masak.*merajuk.

Jungkook: sorry lah sayang. Oppa cuma gurau je tak di. Jangan lah marah. Mianhae.

Seolhyun: jangan buat lah muka seposen. Tak cair pun. Mari sini tolong sayang masak ramen....

Jungkook: oke lah.....nah.....

Seolhyun: oppa tolong ambik apron kat dalam beg sayang.

Jungkook: apron...oppa tolong pakaikan.. *ikat apron dan terus peluk pinggan seolhyun,

Seolhyun: oppa ni nak pakaikan ke atau nk ambik kesempatan ni. Jangan buat hal sayang tengah masak. Jangan sampai periuk ni jatuh atas kepala oppa.

Jungkook: oppa cuma nak bermanja dengan sayang je.

Seolhyun: ye pun nak bermanja jangan lah masa sayang tengah masak ni.

Jungkook: ye lah2.*lepas perlukan.

TBC.....

NI AUTHOR UPDATE SWEET PART SEOLHYUN AND JUNGKOOK. .. NEXT PART SWEET PART BTS AND AOA.

AUTHOR TAHU RAMAI YANG TAK SUKA SHIP BTS AND AOA. PADA PANDANGAN AUTHOR, AUTHOR RASA SESUAI AND SHIP BTS AND AOA HANYA SEMATA2 UNTUK CITEW NI SAJA...

KALU RAMAI YANG TAK SUKA SHIP NI AUTHOR TAK NAK HALANG KALAU KORANG TAK NAK BACA PUN. INI HANYA CERITE SAHAJA.

SO BUKAN AUTHOR NAK SHIP BTS DAN AOA JE. AUTHOR  NAK CUBA SHIP LAIN PULAK. MUNGKIN EXO,GFRIEND KE TWICE ATAU SEVENTEEN KE BNYK LAGI LAH. SO AUTHOR HARAP KORANG FAHAM LAH AUTHOR NI.

AUTHOR NI TAK LAH PANDAI SANGAT BUAT CERITA NI. AUTHOR BUAT APA YANG AUTHOR RASA BOLEH BUAT.

KADANG2 AUTHOR RASA JUGAK NAK TERUSKAN UPDATE CITEW NU ATAU TERUS DELETE CITEW. TAPI AUTHOR BUAT SELAGI AUTHOR BOLEH BUAT. 

TUNGGU PATT SETERUSNYA.
ARMY AND ELVIS  ...

MUAH.....





I LOVE YOU MY HUSBAND JUNGKOOKIE.Where stories live. Discover now