Part 46

2.9K 201 37
                                    

Artėja istorija prie pagaigos!

Artėja istorija prie pagaigos!

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Anastasia pov*

Antrą kartą atsibudau nuo karščio.

Sunkiai pramerkiau savo akis ir aklina tamsa pasitiko mane. Pro tamsias kambario užuolaidas neprasiskverbė mėnulio šviesa.

Šalia manęs miegojo Harry. Nuogas kūnas buvo prigludęs prie manojo, o raumeninga, tatuiruotėmis išmarginta krūtinė lėtai kilnojosi jam kvėpuojant. Stiprios rankos buvo apsivijusios mano liemenį, tarsi vaikinas nenorėtų manęs paleisti.

Lėtai, nenorėdama pažadinti Harry, pabandžiau atkabinti jo rankas sau nuo liemens, bet man nesisekė. Gniaužtai dar labiau susispaudė, ir aš atsidususi, grąžinau savo galvą vaikinui ant peties.

- Ketinai sprukti? - krūptelėjau išgirdusi nuo miego kimų Harry balsą.

- Tu mane uždusinsi. - pajaučiau kaip mano skruostai ima rausti. Tik dabar prisiminiau, kad esu visiškai nuoga.

Visiškai nuoga šliejuosi prie jo.

Staiga, pajaučiau kaip Harry apvertė mane ant lovos ir pakibo virš manęs. Jo raumeningos rankos rėmėsi abipus mano galvos, o tatuiruotėmis išmarginta krūtinė pilnai atsivėrė man prieš akis. Harry garbanoti plaukai buvo suvelti ir man norėjosi per juos dar kartą perbraukti pirštais.

Taip pat, kaip dariau prieš keletą valandų.

Mano skruostai dar labiau raustelėjo ir aš nusukau savo žvilgsnį į šalį. Jaučiausi nejaukiai ir keistai šitaip atvirai gulėdama po Harry. O juk neseniai jis man atrodė tikras monstras. Tad kas pasikeitė?

Netikėtai ant savo kaklo pajaučiau šiltas vaikino lūpas. Visu kūnu nusirito šiurpuliukų banga ir aš suvirpėjau. Harry lūpos lėtai leidosi žemyn, kai staiga jos atsidūrė tarp krūtų.

- Ką tu... - garsiai aiktelėjau, jam ranka nestipriai suspaudus mano vieną iš krūtų. Bet to pakako, kad manyje sukiltu karštis.

Laisvoji Harry ranka klaidžiojo po mano nuogą kūną, o šiltos jo lūpos sekė kos vedamu taku.

Man darėsi vis karščiau, atrodė tarsi degčiau. Oda pasidarė itin jautri. Vos Harry mane palietus, karštis įsiliepsnoja dar labiau. Atrodė, kad tuoj uždusiu. 

Galiausiai visas šis žaidimas baigėsi ir vaikino veidas atsidūrė tiesiai prieš manąjį. Jo veide švietė pasitenkinimo šypsenėlė.

- Žinai, kad nori to, ko ir aš. - nuo Harry duslaus balso mano kūnu nusirito dar viena karščio banga. - Nesivaržyk, Anastasija. Pasiimk tai, ko nori.

Kelias akimirkas žvelgiau į žalias, kiek patamsėjusias vaikino akis, kol nedrąsiai pakėliau savo rankas, ir delnais perbraukiau per puikiai ištreniruotą krūtinę. Išgirdau, kaip Harry įkvepia, o raumenys dar labiau išryškėjo.

Nejučia šyptelėjusi, pirštais pradėjau vedžioti keistai susipynuses tatuiruotes, ir jaučiau jį virpant su kiekvienu mano prisilietimu.

Pasirodo, ne aš viena tai jaučiu. 

- Ar tai viskas, Ana? Tik šito ir nori?

- Ne.

Vienos rankos pirštus įvėliau vaikinui į plaukus, o kitą ranką palikau jam ant krūtinės. Nedrąsiai pasikėliau nuo lovos ir prigludau lūpomis prie Harry lūpų.

Nutvilkė dar didesnis karštis mano kūną ir aš pasijutau tarsi krentanti į nežinę.

Paprastas būčinys akimirksniu peraugo į dar gilesnį ir aistringesnį. Vėliau vaikino garbanotus plaukus, o tuo tarpu jo rankos klaidžiojo po mano kūną.

Žinojau, kad šitai nuves prie daug daugiau...


The Only Answer - Innocent |STYLES|Место, где живут истории. Откройте их для себя