Ik ben me aan het klaar maken om samen met Jadens vrienden uit te gaan. Ik neem uit mijn koffer een witte rok en een witte kanten topje met een zwarte bh onder.
"Star, ben je klaar?" vraagt Jaden vanuit zijn kamer. Ik ga de badkamer uit. "Je ziet er prachtig uit." zegt hij. Ik bloos en kijk weg. "Niet wegkijken wanneer je bloost." zegt hij wanneer hij mijn kin wat omhoog duwt zodat ik hem moet aankijken. "Dat is schattig." "Ik ben niet schattig." spreek ik hem tegen.
"Zullen weg gaan nu?" vraag ik. Hij neemt mijn hand en ik verstrengel onze vingers. "Gaan we met de auto?" vraag ik. "Nee, het feest is twee straten verder." vertelt Jaden me.
We lopen een huis binnen waar in de voortuin al een paar mensen liggen. Gezellig! We gaan naar een groepje jongens en meisjes die in een paar zetels zitten. De zetels zijn in een vierkant geplaatst.
Jaden gaat naast een jongen met ros haar zitten. Er is geen plaats meer dus ga ik op Jadens schoot zitten. "Mensen, dit is Star, mijn vriendin. Star dit zijn Margot, Oliver, Renzo, Camilla, Justin en Elle." stelt hij mij aan zijn vrienden voor en zijn vrienden aan mij.
"Hoi." zeg ik droog. Ik weet niet waarom ik altijd zo ben als ik nieuwe mensen ontmoet.
"Ik ga even wat drinken halen voor ons." fluistert Jaden in mijn oor. Ik knik. Camilla die naast me zitten, daar bedoel ik op de zetel naast die waar ik op zit. "Hoe lang zijn jullie al samen?" vraagt ze me nieuwsgierig.
"We waren eigenlijk vorig jaar al een tijdje samen, maar na het ongeluk herinnerde hij me niet meer. Nu zijn we een maandje samen, denk ik." vertel ik haar. "Jullie passen echt goed samen. Je ziet dat jullie gelukkig zijn." zegt ze. Ik glimlach dankbaar naar haar.
"Star, ik wil je niet ongerust maken, maar er zit achter je iemand de hele tijd je aan te staren." vertelt Ella me.
Ik draai me om en zie Mason zitten. "Ugh, dat is mijn ex. Ik hoop voor hem dat Jaden hem niet ziet zitten."
"Waarom mag Jaden hem niet zien?" "Wel vorig jaar had ik dus een relatie met hem. Hij zat bij mij in het internaat. Toen we een maand hadden had hij een sekstape gemaakt."
Nu heb ik de aandacht van de jongens ook. "Heb je dat filmpje nog ergens?" vraagt Renzo - die naast me op de zetel zit. "Welk filmpje?" hoor ik Jaden achter me zeggen. "Geen filmpje. Er is geen filmpje." sis ik naar Renzo.
Ik kijk achter me en zie dat achter Jaden Mason komt op ons afgelopen. Nee nee nee dit gaat niet goed aflopen. "Kijk wie we hier hebben Starlett en Jaden." Idioot.
"Jij!" Jaden loopt op hem af. "Jaden, laat hem. Hij kan het niet laten." probeer ik Jaden rustig te maken. Mason geeft Jaden een klap in zijn gezicht. Wat heb ik ooit in hem gezien?! Jaden duwt Mason omver en geeft hem ook een vuistslag in zijn gezicht.
"Jij gaat spijt krijgen van wat je met mijn vriendin gedaan hebt!" roept Jaden. "In het filmpje kon je toch duidelijk zien dat ze genoot van wat ik met haar deed." lacht Mason. "Fuck you, Mason!" roep ik. "Dat heb je al gedaan." roept hij zelfzeker terug.
Dat had hij beter niet kunnen doen, want Jaden begint hem nu harder te slaan. Ik probeer hem van Mason af te trekken, maar dat lukt me niet echt.
"Justin, Renzo, Oliver. Kunnen jullie even helpen?" Ze komen op ons afgelopen en trekken Jaden van Mason af.
Ze brengen Jaden naar een andere kamer en ik volg hun meteen. "Kunnen jullie ons even alleen laten?" vraag ik aan Justin en Oliver. Renzo en een andere jongen die ik niet ken zijn Mason aan het tegen houden om achter ons aan te komen.
"Gaat het?" vraag ik wanneer ze ons alleen hebben gelaten en ik Jadens gezicht aan het controleren ben op verwondingen. "Het gaat wel Star." Nu is hij degene die mijn gezicht vasthoud. "Gaat het met jou?"
"Hoezo? Ik ben niet degene die gevochten heeft."
"Inderdaad, maar nog steeds. Gaat het?" vraagt hij opnieuw.
"Ja en nu. Laat me je hand verzorgen." zeg ik als ik zie dat zijn knokkels open liggen. Ik loop de kamer uit en naar de badkamer. Daar haal ik de EHBO-kist.
Nadat ik zijn hand verzorgd heb gaan we weer naar beneden. "Zullen we naar huis gaan?" vraagt hij. "Nee, ik wil nog een beetje hier blijven. Zullen we wat te drinken gaan halen?" vraag ik.
JE LEEST
Jongensinternaat
Roman pour Adolescents|FINISHED| Deel 1: De 16-jarige Starlett Michaels krijgt te horen van haar ouders dat ze naar een internaat moet. Niet zomaar een internaat, nee een jongensinternaat. Hierdoor moet ze haar beste vrienden achterlaten en een heel nieuw leven opstarten...