En iyi arkadaşınla alışveriştesiniz. O saçmasalak elbiseler beğenirken, sen gidip T-short ve kotlara bakıyorsun. İşte mükemmel uyum (: herneyse gördüğün bir yırtık kot aşırı hoşuna gidiyor ve arkadaşına elindekini alacağını söylüyorsun. " o saçma şeyi hemen elinden bırak " yalnızca bu tepkiyi veriyor. " hayır ! Bunu alıcam, banane, banane....." Birden sonu olmayan bir çıkışmaya girişiyorsun.
Sonra farkediyorsunuz ki okuldan Zach Dempsey sizi izliyor. Sıçtınız. Ah! Pardon sadece izliyor mu dedim, aynı zaman da onu ilk defa böğürerek gülerken buluyorsunuz. " bencede elindekini alma " birden yorumu katıyor kıkırdayarak. " o güzel vücuda yazık olur " arkadaşının ne kadar hoşuna gitsede bu laf sana dendiğinden pekte mutlu olmuyorsun. " sana fikrini soran olmadı Dempsey! Hadi şunların parasını ödeyip gidiyoruz (arkaaşının ismi) ! ".
Arkadaşının elindeki fahişe elbisesini alıp kasaya dönüyorsun. Hızlıca ödeyip çıkıyorsunuz. Zach susmadan duramadığı için yine konuşmaya devam ediyor " yalnız, benim evimdeki partiye bunlarla gelmeyi düşünmüyorsun sanırım. Arkadaşını alırım ama seni bilemiyorum. " sinirin iyice taşıyordu. " geleceğimizi kim söyl..." Arkadaşın lafa daldı. " geliyoruz!"
Zach suratına baktığında ona olan öfkeni görüyor ve mağazadan çıkıyor.....
Bunun devamı gelecek arkadaşlar. 2 ya da 3 bölümlük bir hikaye gibi yani.