Ben Jessica Thorne.Açık kumral saçlı badem tenli,yeşil gözlü,uzun boylu bir kızım.En yakın arkadaşım olan Phobe Tom ise kumral uzun saçlı,uzun boylu,kumral tenli ve son zamanlarda ise sarı gözlü..
Üniversite de okuduğumuz için Phobe ile ben New York'ta dublex bir evde kalıyoruz.Evimiz ''My Life'' adında bir sitede bulunuyor.Ev sahiplerimiz ise korkutucu bir biçimde soğuk.Ev sahiplerimiz Bay Rob ve Bayan Rob'dur.İkiside birbirinden itici ve ürpertici,tabii evleri kadar ürpertici değil.Bu soğuk çiftin bir tane de kızı var ''Candace Rob.''Tam bir C-A-D-I.Bu kızdan o kadar çok korkuyorum ki.Manyak desem yeridir.Evlerinin bodrum katına kendisine bir oda yapmış.Oraya müşterilerini çağırıp büyü gibi bir şey yapıyor.Phobe ile beni gördüğünde de bize düşmanıymış gibi bakıyor.
Bugün yine bir yaz sabahı.Ama öyle sıradan değil.Neler oldu neler.Candace Rob’un sabahleyin kapımızı alacaklı gibi bir çalışı var.Betim benzim aktı.Neyse,kapıyı açtım.Birde ne göreyim elinde bir bebek.Aynı Phobe ve bu bebeğin gözlerinde bir değişiklik var.Bu bebeğin gözleri sarı.Bir anda sinirle elime bebeği tutuşturu verdi.Bende o an ki şaşkınlığımla kapıyı kadının yüzüne kapatıverdim.Arkadan Phobe bana ‘’ Jessicaaa Jessicaaa’’ diye seslendi seslendi cevap alamayınca yanıma geldi ve oda benle aynı durumda.Bi 5 dk geçti ve kendime gelip Phobe’ye döndüm.’’Phobe buda neyin nesi böyle?’’ di,ye şaşkınlıkla söylendim.’’Şeyy,ımm,Jessica….Ben sana söyliyecektim amaa…’’ ‘’Neyin var Phobe senin? Şunu doğru düzgün anlatsana!!’’ ‘’Tamam,anlatıyorum.Hani ben geçen akşam Bill’lerin evine gidicem dedim ya,aslında Candace’ın mekanına gittim.’’ ‘’Ne!!!’’ ‘’Bir dakika Jessica anlatmama izin ver.Neyse,gittim ve ona bir fal baktırdım.Falıma baktı ve yakında başına kötü bir şey gelecek,bu evden kurtulamayacaksın gibi şeyler söyleyince ona bağırdım oda garip bir şey söylendi anlamadım galiba bir büyüydü’’ ‘’Demek o yüzden son birkaç gündür böyle telaşlısın Phobe..’’ ‘’Şeyy..Evett..’’
Elimize bebeği aldık inceledik inceledik veee bir şey bulamayınca bilgisayardan araştırdık.Bu,bir,,,,,kukla gibi bir şey.Bu bebeğe ne oluyorsa Phobe’ye de bir şeyler oluyor.Bir kaç gün sonra Candace Rob yine evimize geldi kapıyı yine ben açtım ve sinirli sinirle eve girdi.Bebek masanın üstündeydi onu eline aldı ve kızgın bir biçimde bebeğe bir şeyler söylemeye başladı.Aman tanrım!Korkudan ölmek üzereydim.Evet,evet.Kesinlikleöyleydi.Kadın bebeği yere atıp çıkıp gitti gitmesinede içeriden Phobe ‘’HAYIIR ,HAYIR CANDACE HAYIR ,ÖZÜR DİLERİM ‘’diye feryatlar ediyordu.Bir soluğumla içeri gittim ve Phobe baygındı.Yoksa…
2.Bölüm
Aklıma o kadar kötü şeyler geliyordu ki,düşünmek bile istemiyordum.Koşa koşa salona gidip bir kolonyağı ve ıslak mendil aldım.Odaya geri döndüğümde Phobe yarı baygın bir şekilde kendisiyle konuşuyordu.Ne dediğini anlamıyordum.Acı çekerek bir şeyler mırıldanıyordu.Avcuma kolonyağı döküp yüzüne sürdüm ve koklattım.Biraz kendine geldi.Zaman çabucak geçmişti ki akşam olmuştu.Phobe’nin üstündekileri çıkarıp ona hemen bir soğuk duş aldıracaktım ki bir anda elektrikler kesildi.Çok korkuyordum.Şu lanet şansa bak ki 1-2 tane fenerim vardı ve onlarında pili bitmişti.Elim ayağıma dolandı ne yapacağımı şaşırdım.Kala kaldım düşünmeye başladım.ÇAT! Salona giden kapı bir anda kapandı.Garip olan şu ki pencerelerin hepsi kapalıydı.Pencereler kapalıysa neden perdeler uçuşuyordu???? Phobe yarı baygındı,yalnız başımaydım.Diye düşürken Phobe yine mırıldanır biçimde uyanmaya başladı.’’Neler oluyor Jessica?’’ ‘’Candace sana bir büyü yaptı.Sende bağırarak bayıldın.Seni bir çok kez uyandırmaya çalıştım.Tam soğuk bir duşa sokacaktım ki elektrikler kesildi.Aksi şeytan! Fenerlerimizin de pili bitik.Ben seni nasıl uyandırabilirim diye düşünürken Salona giden kapı çarptı ve perdeler uçuşmaya başladı.Ve sonrada sen uyandın.’’ (Tam karşımızda büyükçe bir pencere vardır.Phobe orayı işaret ederek) ‘’Aman tanrım Jessica o da ne.Aman tanrım,aman tanrım’’ ‘’O da ne Phobe o da ne???’’ Bayağı sinirlenmiştim ve korkmuştum neye uğradığımı şaşırdım bu olamazdı W-T-F .O gösterdiği yerde Candace’ın sinirli bir biçimde duran gölgesi vardı.Donup kalmıştık.Elektirler de yoktu.Ne yapacaktık şimdi??????
3. Bölüm
Gölge bize doğrdu yaklaşıyordu,yaklaşıyordu.(O günün sabahı) Kendimizi baygın bulduk.Zorla gözlerimi açtım.İkimizde bayağı zorlandık ama sonunda uyanmıştık.Ayılmıştık*Normal günlük kıyafetlerimizi giydik duşumuzu aldık ve bir güzel kahvaltı yaptık.Neredeyse hiçbir şey hatırlamıyordum.Kahvemi aldım ve oturdum kitabımın başına kitaba öyle bir dalmışım ki sanki dünyayla bağlantım kesilmiş.(Kitabımın adı Fall In Love hikayesi gelecek)Tuvalete giderken bir şeyler far ettim.Phobe yoktu.Yine bana haber vermeden ortalıktan kaybolmuştu.Acaba tekrar Candace’amı gitti düşüncesiyle telaşla onu beklemeye başladım.Bi yarım saat sonra kapının kilidi açıldı.Phobe parmak uçlarında eve giriyordu.’’Phobe! Hemen buray gel! Yine nerlerdeydin sen???’’ ’’Şeyy Jessica şey ımmm ben yine Candace’a gittim :\’’ ‘’Nee!Başımıza iş açacaksın Phobe! Ona ne dedin peki? Ne b** yemeye gittin oraya??’’ Çok sinirlenmiştim kendimi tutamayark bağırıyor Phobe’yi azarlıyordum.Phobe ağlamaya başladı. ‘’Jessica bak,bizi korumak için yaptım.Ona gittim ve bizi rahat bırakmasını söyledim ve ondan özür diledim.Oda bana daha kötü olacağını ve benim veee benim şey benim artık sizden biri olamayacağım gibisinden bişiler söyledi.’’ ‘’ Ahh Phobe napacağız şimdi :(‘’ ‘’Bilemiyorum Jessica,bilemiyorum.’’ Phobe bunları söylerken yüzünde bitkin,ordun ve çaresiz bir ifade vardı.Sanki benden bir şeyler saklıyordu.İlk bir hafta sorunsuz geçiiip gitti.
12 Temmuz 2014
Bugün bayağı bir garipleşti.Dün gece biz uyurken merdivenlere basılan ayak sesleriyle uyandık.Fakat evde bizden başka kimseler yoktu.Bu sabahta heryer kapalı olmasına rağmen avize sallana sallana şiddetli bir şekilde yere düştü.Sanırım bundan sonra olaylar gittikçe kötüye gidiyor…
4.Bölüm
Korktuğum şey başıma geliyor! Dün gece Phobe ile aynı odada kaldık.Ve ben onun başında ne olur ne olmaz diye nöbet tutuyordum.Ve Phobe ellerinden ve saçlarından sürüklenerek yataktan düştü.Ve etrafta ve yanında da kimse yoktu.Peki bu nasıl oldudersiniz.Bu Candace’ın işi.Tanrım,daha kötüsüde gelecek başımıza.Phobe gittikçe eriyor..Yada Phobe başka birine dönüşüyor!İyice garip davranmaya başladı.Sürekli bir şeyler mırıldanıor.Gözleri morumsu ve kum torbası gibi.Banyodan çıktıktan sonra gördüm.Kollarında mor mor lekeler vardı.Aman tanrım,Phobe’ye bir şeyler oluyor.Ve benden gizlediği de bir şeyler var.Her gece yumadan önce banyoya kapanır ve aynanın karşısında bir şeyler yapar.Ne yapıyor hiçbir fikrim yok.Ama böyle devam ederse sıra banada gelecek…