🔔 UPOZORNĚNÍ 🔔 Dejme tomu, že Johnymu Orlando je stejně jako ostatním 15,5 roku a žije taky v Norsku v Oslu.
Přišly jsme domů asi v sedm. V obchoďáku jsme si daly i večeři, takže jsme byly najezený. V pokoji jsem si vybalila všechny věci a byla šťastná z nákupů. Nakoupila jsem tak třetinu své skříně a to ta skříň je hodně velká.
Potom jsem se podívala na e-mail, jestli mi nepřišly nějaké nabídky na spolupráci atd.
johnny.orlando >Re: Ahoj. Měl bych pr....
Rozklikla jsem celou zprávu, abych si jí mohla přečíst.
Ahoj. Měl bych pro tebe návrh na spolupráci k jednomu duetu. Nedávno jsem narazil na tvoje písničky a řekl bych, že by ses k tomu hodila asi nejvíc.
Předem dík za odpověďJohnny Orlando
Zavískla jsem radostí a hned psala odpověď.
Já: Ahoj, moc ráda. Kdy a kde se sejdem?
J: Tak třeba zítra ve dvě v Costa coffee na náměstí?
Já: Ok, budu tam. Zatim ahoj.
J: Ahoj
,,Mami! Tati!" zařvala jsem a běžela po schodech do obýváku.
,,Ano, zlatíčko?" Usmála se mamka.
,,Znáte Johnnyho Orlanda?" Oba přikývli, tak jsem pokračovala. ,,Napsal mi, jestli bych s nim nenazpívala duet, takže se zítra před druhou vypařim."
,,Dobře, ale co Martinus?" zeptala se vážně máma.
,,Mami," protočila jsem očima, ,,Johnny neni můj kluk. Jenom s ním nazpívám duet."
,,No dobře, dobře," zasmála se.
Šla jsem se navečeřet osprchovat a spát. Do háje! Já slíbila Martinusovi ten skype.
Cink!
Otevřela jsem messenger, jde byla zpráva od něj.
M: Ahoj, už jsi doma??
Já: Ahoj, ano jsem.
M: A máš čas?
Já: jop
M: jdeš volat?
Já: ok, počkej chvíli.
Otevřela jsem na mobilu skype a nastavila si, že jsem online. Za pár sekund mi začala hrát taková ta rytmická písnička, když vám někdo volá. Chvíli jsem na ní tancovala, ale pak si uvědomila, že mi stále Martinus volá. Přijmula jsem hovor a čekala, až se to celé připojí.
,,Ahojky," zamával mi.
,,Ahoj, tak jak je v Londýně?" zeptala jsem se smutně.
,,Ale jo, jde to. Lepší by to bylo s tebou." Sklopil pohled.
,,Jo, tady nejspíš taky," přitakala jsem.
,,A jak se máš?" odvedl konverzaci jinám.
,,Nestěžuju si. Před hodinou mi napsal Johnny jestli s ním nenazpívám duet. "
,,Jako Orlando?!" Vykulil oči. Kývla jsem. ,,A nazpíváš?"
,,Jo."
,,Tak to je skvělý, ne? Gratuluju."
,,Dík, ale ještě neřikej hop, dokud nepřeskočim." zasmála jsem se.
,,Ok, no." Usmál se.
ČTEŠ
First Kiss
Fanfiction(M&M) - DOKONČENO Co se stane, když se známá dvojčata zamilují do stejně známých dvojčat? Dva jsou uzavření a dva ne. Jejich otec dostane práci v Londýně. Olivia nazpívá duet se svým nejlepším kamarádem. Dvě rodiny spolu pojedou na dovolenou. Mají k...