B: De ce întârzie atât de mult?, mă întreb privind ceasul de la mână. Nu a primit mesajul meu?, continui să mă întreb uitându-mă către ușă sperând că va intra.
Oftez adânc, apoi mă hotărăsc să îmi sortez puțin foile de pe măsuță.
JK: Scuze, era trafic, spune acesta făcându-mă să tresar, scăpând una din foi pe podea.
B: Bine măcar că ai ajuns, spun aplecându-mă după foaie. Stai jos, îi spun observând că băiatul mă privește din picioare.
JK: De ce m-ai chemat aici? Adică nu ne-am mai văzut de un an jumătate, spune acesta ridicând din sprâncene.
B: Așa mult a trecut?, mă mir punându-mi capul în palme uitându-mă la acesta. Ești mai frumos, îi spun dintr-o dată făcându-l să roșească.
JK: Vrei o întâlnire cu mine, Bibi?, spune acesta fâstâcindu-se ca o pisicuță. De asta m-ai chemat la o cafenea?
B: Nu, facem treabă, spun ridicând foile în aer. Astăzi cititorii vor să le răspunzi la câteva întrebări.
JK: Este vorba despre poveste?, spuse trist. Mereu mă chemi doar când e vorba despre ea. De asta nu ne-am văzut de atâta vreme.
B: Ai dreptate, ar fi trebuit să vă chem și să vă bat și atunci când ați făcut lucruri fără ca eu să știu, am spun ușor nervoasă. Știi din cauza voastră am întârziat adesea fiindcă nu știam cum să rezolv situațiile.
JK: Adică? Noona, ce am făcut eu?, spuse punându-și mână pe inimă.
B: Noona?!, spun făcându-mi ochii mari. Jungkook sunt cu 3 ani mai mică de cât tine.
JK: Upss, am uitat. În fine! Ce am de făcut?, spuse aplecându-se peste masă pentru a citii în foi.
B: Eu îți voi pune întrebări și tu vei răspunde. Simplu, nu?
Jungkook râde, aprobă, apoi face un mic semn din mâini să încep.
B: Unicorni sau sirene?, spun citind de pe foaie, apoi mă uit în ochii săi așteptând să răspundă.
JK: Asta cred că e pentru Jin hyung, spuse apoi își masă ușor ceafa. Cred că unicorni, adică sunt adorabili și chiar mi-am cumpărat o pereche de boxeri super faini cu unicornii, pe care o port chiar acum.
Mă uit la acesta mirată și fără să îmi dau seama încep a râde zgomotos.
B: Tu te auzi ce zici?, îl întreb printre râsete. Nu cred că vroiam să știm de boxerii tăi, spun încercând să îmi calmez criza de râs.
JK: Da ce? Oamenii nu au mai văzut boxeri?, spune el strâmbând din nas. Ok. Lasă. Treci mai departe, spune el întinzându-se după comanda noastră ce tocmai ajunsese la masă.
B: Ce cuplu preferi? Emm și Suga sau Emm și V?
JK: Taehyung? Cum adică Emm și Taehyung? Ce ai făcut tu scriitoare veninoasă?!, spuse acesta mijindu-și ochii la mine.
B: Stai o secundă, spun punându-mi mâinile în fața ca un scut. Știi, despre asta vorbeam mai devreme. Taehyung a mers la Emm cu băutură fără ca eu să știu și ăștia doi aproape mi-au înmulțit numărul de personaje.
Jungkook clipește de câteva ori semn că procesase informația, însă nu îi putea da credibilitate.
JK: Nu mai am cuvinte,hai să trecem peste asta, spuse micuțul luând rapid o gură mare din paharul cu suc.
B: Accept, spun întorcându-mă la întrebări. Câți nepoți vreți de la Emm și Suga?
JK: Nu îmi plac copii, fac multă gălăgie, dar dacă-s făcuți de Suga sigur vor fii foarte liniștiți, poate 1 sau 2.
CITEȘTI
Wonderful Life | myg
Fanfic❝Ura devine iubire, iubirea devine sacrificiu ❝ Totul începe când Emm Yun primește vestea ca va debuta, reușind sa ii cunoască în persoană pe sunbaenimii săi. Suga este distant fata de Emm , dar de cateori drumurile lor se intersectează , nu se pot...