Asi dneska zůstanu v pokoji neměl jsem vůbec náladu ani na natáčení videa. Tak jsem přemýšlel nad ránem začal jsem mít na ní vztek, ale ještě něco nevím co sakra! uklidni se Baxi jsem si říkal do hlavy ano říkám si sám sobě Bax, protože své jméno moc nemusím. Jsem si prohlížel sociální sítě abych zabil čas, ale přesto na ní musím myslet a to s Radkem co jsem jí řekl ne snad nežarlím a radši jsem si lehl na palandu a po chvilce usnul.
#Můj pohled#
Šla jsem na venkovní gauč, aby mě nikdo neviděl v očích se mi tvořily slzy a já si sedla a nad tím přemýšlela co se vlastně stalo problém bylo, že čím víc jsem na to myslela tím mi bylo hůře tak jsem dostala nejhorší nápad co mě napadl je, že se zabiju a je mi jedno jestli bude mít výčitky svědomí když mi tohle dokázal říct tak mě nakonec napadlo zkusit to se žiletkou není to už sice moderní, ale nic lepšího mě asi nenapadne tak jsem běžela do koupelny a začala jsem tam brečet a poslední co jsem chtěla říct,, Budete mi chybět sbohem! "zavřela jsem oči a vzala žiletku do ruky a někdo mi vzal žiletku z ruky a zakřičel,, Co to proboha děláš?" otevřela jsem oči stal tam Radek i s tou žiletkou a chtěla jsem objetí(jsem prostě citlivka) . Vysvětlila jsem všechno Radkovi a on mi na to řekl,, Většinou má takovou náladu u něho to je normální ",, Aha a on tuhle náladu bude mít i zítra? zeptala jsem se bylo na mě vidět, že se bojím ",, Neboj zítra vychladne" ujistil mě Radek a já mu skočila do řeči,, Ale co když...... "nenechal mě to dořict a jen mi odpověděl věř mi a objímali jsme se v koupelně,, A kde je vlastně Pavel?" zeptala jsem se,, Dneska hraje semifinále buď se dostane do finále nebo úplně dolů ",, Aha si říkám, že je nějak často v pokoji a proti komu hraje? ",, Esubě jeho bývalý tým" řekl Radek a my jsme se přesunuli do obýváku pak mi Radek na notebooku ukázal, že Pavel šel za kluky aby je pak stihl vyzvednout a oběd zajde si do fastfoodu, ale nechce to moc přehánět.
#Radkův pohled#
Nevím co do Štěpána vjelo takový ještě nikdy nebyl mám hlavně strach hlavně o Gabču nechci aby se z toho zhroutila snad to bude zítra lepší.
Pouštěli jsme si od Gabči její oblíbený scifi film ne není to avatar zkoušel jsem hádat a byla to Divergence jsem zvědavý o čem to je.
#Pavlův pohled #
Dneska to natřeme Esubě se na ten zápas těším i když Gorny měl trochu strach chápu ho a kluci jsou ready. Byl akorát čas na oběd sice 13:35,ale těch pět minut nevadí. Dal jsem jsem si tortillu, ale není stejně dobrá jako Klářina to nevadí dá se jíst a kluci si dali hamburgry atd. Začíná nám to v osm, ale chtěli jsme se vidět i mimo turnaj tak jsme podnikli par výletu a jsem zvědavý kdo to vyhraje.
#Můj pohled#
Dodívali jsme se na film byl skvělý a já se opřela o Radka říkal, že mu to nevadí byla jsem z dnešku celá zničená, ale mám takový pocit jako by mě někdo sledoval a byl akorát čas no dobře skoro akorát 13:45 čas na oběd co uděláme tak to budou řízky docela izzy a teď jsem byla smutná to říká vždycky Štěpán. Radek byl chápávý a proto jsem ráda, že tu je Wow! řizky jsou hotové. Radek chtěl volat Štěpána byla jsem ve stresu a pak si to naštěstí rozmyslel a řekl, že mu to radši odnese.
#Baxův pohled#
Vzbudilo mě kručení v briše někdo zaklepal a já odpověděl dále byl to Radek nevím proč, ale nechtěl jsem se na něho dívat, ale jak mi podal řizky tak jsem mu poděkoval já myslel, že odešel, ale pak se mě ptal jestli jsem v pohodě já řekl, že jo a on se ohlédl a šel. Nakonec jsem se rozhodl něco natočit a šel jsem jsem na chodbu a Radek je zase s Gabčou jak jinak zkoušel jsem si jich všímat a vzal jsem si něco k pití a dál talíř do míčky. Šel jsem konečně natáčet sice to je jedno video za den, to moji fanoušci přežijou.
#Radkův pohled #
Taky jsem si vzal řizky byl to oběd/večeře a Gabča se mě ptala jestli byl v klidu, ale musím i já uznat, že byl trochu divný tak jsem jí zalhal aby ji bylo lépe a já se pak pustil do úklidu Gabča mi pomáhala, ale v osm šla na mou postel se dívat na Herďu.
#Můj pohled#
Jsem ráda, že se Štěpán konečně uklidnil a šla jsem s mobilem na Radkovou postel a dívala jsem se na Hitpoint, kde prostě uvidím PWS(teď mají sice nový název, ale tenhle je fajn). Zápas byl napínavý a ne! vypl se mi mobil dala jsem ho do nabíječky a chtěla jsem jít do pokoje slyšela jsem Kláru a šla jsem nenápadně ke schodům. Mířila k Štěpánovi a oni se obejmuli tak já mám už asi smůlu snad budu s ním aspoň kamarádka.
Máme tu další díl no vím, že není podle vašich představ. To je za mě vše snad se vám bude líbit tak zatím ;-)
ČTEŠ
Přátelství nebo vysněná láska
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Gabča (17), která bydlí v Praze se svou spolubydlící Klárou(18).Gabčin sen byl potkat se s youtubery, což bylo pro ní nemožné až do teď. Najde si tam nové přátele? nebo i něco víc? Tak nebudu to dále zdržovat a jdeme n...