Part 8

185 24 14
                                    

Yi En Don't Leave me

Part 8

Someone pov- တစုန္႔မင္းသားေလးလာမယ္ဆိုေတာ့😃😃 သူတို႔မိသားစုေလးျပန္ဆံုေတာ့မွာေပါ့😃😃😃... စိတ္ခ်ပါ ဒီမိသားစုေလးကို အစြမ္းကုန္ကာကြယ္ေပးသြားမွာပါ
××××××××××××××××××××××××××××××××××

Jinyoung ဘယ္​လိုပဲစဥ္​းစား စဥ္​းစားဒီကိစၥက မျဖစ္​နိုင္​ဘူး သူသေဘာလည္း မတူနိုင္ဘူး ဒါ​ေပမယ့္​့လညး္​ သူ႔မွာျငင္းဆိုဖို႔ၾကေတာ့လည္း လူအမ်ားႀကီးက သူ႔ရဲ႕တစ္ဖက္ျခမ္းဘက္ကေနရပ္တည္ေပးေနၾကေတာ့ ေရမ်ားေရနိုင္ မီးမ်ားမီးနိုင္ဆိုတဲ့အတိုင္းပဲ သူ႔ဘက္က ဘာေျပာေျပာလက္ခံမည့္သူတစ္ေယာက္မွမရွိ.. ဘုရင့္အမိန္႔က သူတို႔ရဲ႕အသက္ဆိုေတာ့လည္း.. Jinyoungအေနနဲ႔ သူတို႔ကို အျပစ္မတင္ရက္ေတာ့ပဲ သက္ျပင္းရွည္ႀကီးတစ္ခ်က္ခ်လိုက္မိသည္... ...ပိုဆိုးတာက သူ ​ အခ်စ္​ရဆံုးလူျဖစ္တဲ့ ညီမ​ေလး​ေရာ အဘြား​ေရာကပါ ဒီကိစၥကို လက္​ခံထားၾက​ေတာ့ ဘာဆက္​လုပ္​ရမွန္​းကို မသ္​ိ​ေတာ့ဘူး Ming Hao ​ေရာက္​လာရင္​ Yi En တို႔ အတြက္​​ေတာ့ ​ေကာင္​းမယ္​ဆိုတာ​သ​ိ​ေပမယ္​့ ညီမေလးကို Ming Haoလက္ထဲဘယ္နည္းနဲ႔မွ မထည့္နိုင္... တစ္​ဦးတည္​း​ေသာညီမ​ေလးက ကိုယ့္​့ဘဝျဖစ္ေနလို႔မထည့္နိုင္တာလားဆိုေတာ့လည္း မဟုတ္.. သူ႔ဘဝ သူ႔အသက္လိုျဖစ္ေနတဲ့ Yi Enကို ပိုင္ဆိုင္လိုတဲ့အတၲက သူ႔ကိုႀကီးစိုးေနတဲ့ အေၾကာင္းရင္းေၾကာင့္ သူ႔ညီမေလးနဲ႔ Ming Haoကို သေဘာမတူတာဆို ပိုမွန္သည္..... သူဘာမွေဝခြဲလို႔လည္းမရေတာ့... ေသြးသားရင္​းအတြက္​လား? ခ်စ္သူကိုပိုင္ဆိုင္ခ်င္တဲ့ သူ႔အတၲအတြက္လား? ဒါမွမဟုတ္​ တိုင္​းျပည္​အတြက္​လား? ဘာကို ​ေ႐ြးခ်ယ္​ၿပီးဦးစား​ေပးသင့္​့လဲ???? တိုင္​းျပည္​အတြက္​ ဦးစား​ေပး​ေစခ်င္​ခဲ့တဲ့ ခမည္​း​ေတာ္​နဲ႔ မယ္​​ေတာ္​ရဲ႕စကားကိုလည္​း ျပန္​ၾကား​ေနမိ​ေတာ့လည္း တန္​ဖိုးရွိတဲ့အရာ​ေတြကို ​​ဆံုးရႈံးရမွာကိုေၾကာက္ေနမိျပန္သည္...

Kangin- မင္​းသား​ေလး ပြဲ​ေတာ္​တည္​ခ်ိန္​​ေရာက္​ပါၿပီ

JY-က်ြန္​​ေတာ္​မစားခ်င္​ဘူး အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီး ျပန္​ယူသြားလိုက္​ပါ

Kangin-နည္​းနည္​း​ေတာ့ စားပါ မင္​းသား​ေလးရယ္​ ​ေတာ္​ၾကာ​ေန က်န္​းမာ​ေရးထိခိုက္​​ေနလိမ္​့မယ္​

Yi En... Don't Leave MeWhere stories live. Discover now