Yavuzun timi ve erdem yarbay askerlikten atılmıştır.Herkes çok üzülmüştür özeliklede Mücahit ve Fethi.Çünkü Fethi Goncasından ,Mücahit ise gelecekteki Albayraklı tabutundan ayrılmıştı.Artık herkes kendi evine gidecekti fakat Fethi annesiyle küs olduğundan simdiye kadar biriktirdiği parayla bir otelde kalıyordu.Ancak bu para sadece bir ay otel ve ihtiyaç parasına yeterdi.Bir ay snra sadece yüz lirası kalmıstı ve artık para ne otele ne de yemek veya ihtiyaca yeterdi.Erdem yarbaya sormaya karar verdi.Erdem yarbayı aradı ve durumları anlattı.Erdem yarbay ise onlarda kalmasına izin verdi.Fethi yeni bir işe başlayacakti.Yoksa parası bitecekti.Dışarıya iş için birşeyler almaya gitti.Eve geldiğinde telefonda iş aramaya başladı.Sonunda bir iş buldu.TAKSİCİ.Nurmarayı aradı ve ona yarın(Haftanın ilk günü)başlayabileceği söylendi.Akşam yemeginden sonra Nazlı Eylemi sordu.Fethinin gözleri dolmuştu.
NAZLININ AĞZINDAN
Ne oldu Fethi gözlerin doldu yoksa Eyleme bir şey mi oldu?
FETHİNİ AĞZINDAN
Yok yok yani bilmiyorum ,bizim görevden atıldığımız günden günden bir gün sonra Fransaya gitti.Sonra ne oldu bende bilmiyorum.
Diğer gün Fethi için iş günü idi.
İşe gitmişti ve akşam olmustu.Artık son bir kişi kalmıştı ve müşteri mesaisi bitmesine rağmen özellikle Fethiyi istemişti.Fethi ısrar etmedi ve kaul etti.Gittiğinde adeta şok olmuştu.O annesiydi.
FETHİNİN ANNESİNİN AĞZINDAN
Oğlum ben sana söylemiştim sana göre değil bu işler diye gördünmü attılar seni onlar seni önemsemiyor fakat ben seni önemsiyorum gel bu sefaletten kurtul benımle yaşa hadi gel ne olur.
FETHİNİN AĞZINDAN
Ben sana gelmiycem dedim hem ben kendi başımın caresine bakarim.Hem o olay öyle olmadı kendi alanımızdan dışarıya çıktık .Hem ben sana bunları neden anlatıyosam neyse nereye gidiyoruz?
FETHİNİN ANNESİNİN AĞZINDAN
Ne yeri ben seni en özel koruma ve güvenliklerle gizlice takip ettirdim ve senın atılıp taksıde calıstıgını soylediler bende geldim ozelikle seni istedim.
FETHİNİN AĞZINDAN
...
DEVAMI GELECEK HERGÜN İKİ BÖLÜM BİR FİKRİ OLAN YORUM YAZABİLİR :):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYFET VE BEBEK
RomanceSezon finalinden sonra kendi halim kapsamında bir hikaye yazdım.Umarım beğenirsiniz :)