71.

27 5 0
                                    

Lisa:

"Ρε 'συ, θα πάμε έξω από την όπερα με μία κούτα τίγκα στην πρωτεΐνη και θα το παίζουμε fit στους πλούσιους στερημένους"

Emma:

"ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ"

Me:

-_-

Emma:

Κι εσύ θα τραγουδάς το Φάντασμα της Όπερας της Βοστόνης

Lisa:

Ενώ εμείς θα σνιφάρουμε την πρωτεΐνη σα να είναι κόκα

Me:

Όχι πως δεν το έχεις ήδη αυτό ;)

Lisa:

Είσαι πολύ κακιά!

Emma:

Τώρα το έμαθες αυτό;

Me:

Άι χέσου :'(

Lisa:

Πολύ συναισθηματική έχεις γίνει από τότε που χώρισες με τον Chris.

Τώρα τι της λες;

Me:

Τέλος πάντων, τα λέμε, γιατί μαγειρεύω.

Άφησα το κινητό μου στο τρεπεζάκι και σηκώθηκα από τον καναπέ, πηγαίνοντας προς την κουζίνα. Είχε περάσει οπότε θα έπρεπε να αρχίσω να τα κοιτάω. Πήγα στο ντουλάπι και πήρα ένα μεγάλο ποτήρι. Άνοιξα τη βρύση κι άρχισα να το γεμίζω αργά με νερό, ενώ κοιτούσα έξω από το παράθυρο ένα ελικόπτερο που πετούσε λίγο πιο ψηλά από το σπίτι. Ένας περίεργος θόρυβος άρχισε να ακούγεται πίσω μου, αλλά δεν έδωσα πολύ σημασία, κάτι θα έκανε ο Chris. Έξυσα το μάγουλό μου και συνέχισα να παρατηρώ το ελικόπτερο που έκανε κύκλους. Περίεργη μέρα! Ο ήχος έγινε λίγο πιο έντονος και για μία στιγμή ήθελα να πάω να τον βρίσω. Το χέρι μου άρχισε να βρέχεται και κοίταξα το νερό που ξεχύλιζε από το ποτήρι, βρέχοντας κι εμένα.

《ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ》ούρλιαξα τρομαγμένη και πετάχτηκα πίσω, αφήνοντας το ποτήρι από το χέρι μου. Αυτό έπεσε και έσπασε μέσα στο νεροχύτη, κάνοντας με να φωνάξω πάλι. Γύρισα στο πλάι το κεφάλι μου για να δω αν υπάρχει τίποτα πίσω μου και είδα μερικά ζουμιά να φεύγουν από την κατσαρόλα, ενώ τσουρούφλιζε.《ΜΑΜΑ ΜΟΥ》φώναξα στα ελληνικά και μάζεψα τα χέρια μου μπροστά από το στήθος μου.

Only With HimWhere stories live. Discover now