POV Heather
Als ik door mn wekker wakker word gemaakt, rek ik me uit en sla ik een paar keer tegen mijn muur, waar aan de andere kant mijn broer Justin slaapt.
Als ik wat vaag gemurmel hoor weet ik dat hij wakker is.
Als ik een beetje met mn telefoon aan het klooien ben krijg ik al snel een melding van agenda: 12:00 Asford!
Langzaam dringt het tot me door dat ik 2 jaar lang niet in mijn eigen bedje slaap en 1374 kilometer verwijdert ben van het huis waar ik in ben geboren.Aan de andere kant van mijn kamer onder het raam staan 2 grote koffers met alles wat ik mee wil nemen naar het internaat.
Justin komt half naakt mijn kamer in gelopen."today is the big day" probeert hij me op te vrolijken. Als ik niet reageert probeert hij het met eten "Heather, wat wil je voor ontbijt?" helemaal blij antwoord ik "doe maar wat leuks" en met die woorden loopt hij mijn kamer uit en sleept zonder iets te zeggen mijn koffers mee.
"DANKJE VOOR MN KOFFERS" schreeuw ik hem achterna.Op mijn wastafel had ik gisteren avond nog een setje met kleding klaargelegd, die ik nu snel aan trek:
Als ik net klaar ben met mijn high lighter komt Justin met een dienblad mijn kamer in gewandeld.
"je 'doe maar wat leuks' ontbijt" zegt hij met een glimlach
ik grinnik als ik zie wat hij er van gemaakt heeft, "haha, dankje, als ik jou toch niet had" "you will be dead" reageert hij.
Als hij weg is eet en drink ik m'n pannenkoeken en smoothie op, en maak ik me klaar voor vertrek.Justin heeft net zijn rijbewijs gehaald, en bestuurd de auto.
"Misschien is het een idee om zachter te rijden, voor dat al je spaargeld op is aan boetes?" zeg ik terwijl ik me stevig vast hou aan de handgreep. "nee joh, zo zijn we sneller op asford" "het is jou spaargeld" zeg ik.
Ik start Netflix op en kijk mijn lievelings serie Orphan Black.TOETTOET, ik schrik wakker en Justin kijkt me met z'n pret face aan.
"Klote viool, ik lag te slapen" mompel ik chagerijnig. "Inderdaad je lag te slapen, nu ben je wakker" "but sunshine, look around, you can get ice-cream" zegt hij.
"YES, je bent de beste"Nadat we ons ijsje hebben opgegeten, rijdt Justin weer met het gas vol open de snelweg op, en val ik weer langzaam in slaap.
—————————————————
Omg aller eerste hoofdstuk dat ik op wattpad heb gepubliceerd, beetje kort maar als ik verder zou zijn gegaan werd het saai, ik beloof morgen weer een hoofdstukje te uploaden.
hope you enjoyed it!
kussies mij xx💓🇪🇸
JE LEEST
Wow, i love him!
RomanceCliché badboy verhaal alarm🚨 ----------------- De 17 jarige Heather en haar 19 jarige broer Justin worden naar het internaat Asford University gestuurd. Al snel hebben ze een groep met vrienden en maken ze kennis met de persoon waar ze hun kamer me...