1.fejezet

531 48 3
                                    

~Menedzser~
A próba teremben csöndben ült az 5 fiú. Várták, hogy belépjenek az új tagok. Először Rapmonék ellenezték, az új emberek felvételét, de mikor ráébredtek ( vagy ráébresztettük Jinnel) hogy így nem fognak befutni elfogadták az új tagokat. A 2 fiú belépett és illedelmesen köszöntek.-Sziasztok a nevem Jung Hoseok 19 éves vagyok. Örvendek a találkozásnak- hajolt meg az egyik új srác. A másik egy alacsony fiatal fiú volt. -Sziasztok! A nevem Jeon Jungkook 18 éves vagyok. Örvendek a találkozásnak hajolt meg ő is.-Rendben fiúk-szóltam a két új tagnak- Ő itt Kim Namjoon művésznéven Rap Monster ő Min Yoongi művésznevén Suga ő Park jimin művészneve nincs ő Kim Seok Jin neki sincs művészneve ő pedig itt Kim Taehyung művésznevén V. Szeretnétek ti isművésznevet?
~Hoseok~
Amint megkérdezte a menedzser, hogy szeretnénk e művésznevet. Nem is tudtam válaszolni Yoongi (azt hiszem ez a neve) megszólalt. -Hoseoknak vagy mi a nevének legyen Smile vagy valami ilyesmi... vagy sunshine. - nem tudom hogy jött ez neki... úgy nézek én ki mint a nap? Nem tudom... de valamiért szimpatikus lett nekem ez a Yoongi(?) úgyhogy odaültem mellé.-Én maradnék Jungkook- mondta a másik új tag. Mindenki elfogadta így. Aztán a nap további részében megkaptuk a szobánkat. Nagyon tetszett az otthoni lakásomhoz képest ez maga az 5 csillagos lakosztály... ebben a gondolatmenetben halk kopogás zavart meg.-Szabad- mondtam mire láttam, hogy Yoongi(?) Áll az ajtóban. -Figyelj- mondta teljesen poker face-szel- a melleted lévő szoba az enyém. Ha bármi baj van gyere át... DE NE ESTE VAGY AMIKOR ALSZOM...- kicsit megilyedtem de azért megpróbáltam megtartani a pozitívságomat és arra koncentrálni, hogy azt mondta, hogy fordulhatok hozzá ha baj van.- Köszönöm... akkor remélem jóba leszünk majd.- én is remélem J-hope- mondta és kiment. Ez mi volt? J-hope? Az ki? Én? Én nem... vagy várjunk *10 perccel korábban* -Remélem hogy nem lesz gond...; Remélem majd szeretni fognak a rajongók...; remélem jóba leszünk majd....*megint most* - te jó ég... Hope= remény...J= Jung? Na neee akkor ez én vagyok? Át kell mennem Yoongihoz... Most!


Remélem tetszett és nem lett túl lapos... igazából ez az első sztorim. Megpróbálom még ma hozni a következő részt de nem igérek semmit... Ja és bocsika ha nem így kapta a nevét Hobi ezt én találtam ki úgyhogy ilyen kommentet nem várok 😂😂 aki elolvasta annak köszi és sietek a következővel

A kezdetektől fogva...Where stories live. Discover now