Rau sau nu esti bun

847 40 4
                                    

- Ce ar fi sa vii pe la mine pe acasa? ii tastez lui Ashton si in maxim 2 minute imi raspunde :,,Sigur ;),,. Ii dau drumul lui Betty in curte si ma uit pe geamul mare de la dormitor. Il vad cum intra pe strada si atunci cobor in fuga, deschid usa si ii sar in brate imbratisandu-l strans. El ma pupa pe obraz si dupa ma saruta scurt pe buze.

- Unde ai de gand sa mergem azi? il intreb si el ridica pervers din spranceana.

- Ma gandeam ca am putea sa stam la tine si sa fim noi doi ca Adam si Eva.... spune zambind.

- Alta expresie nu ai putut gasi? il intreb amuzata.

- Ma gandeam sa nu fiu nesimtit, ce idee proasta. spune si dupa sare pe mine si ma tranteste pe canapea. Ma saruta atat de apasat incat nu mai aveam aer. Mi-a dat jos bluza si dupa pantalonii.

- Nu e corect! ma plang eu si il dezbrac in 2 timpi si 3 miscari. Se ridica isi pune prezervativul si cand sa se aseaze inapoi peste mine se opreste socat. Puteam sa observ ca se uita la tatuajul de pe soldul meu drept, erau doua aripi. Am ras zgomotos de expresia lui inca socata.

- Ce e tigrule? Credeai ca sunt inocenta? Nici nu stii cu cine te-ai pus! il avertizez si il trantesc pe canapea, eu deasupra lui. Ma miscam in sus si jos, plasandu-i saruturi pe piept. Lasam saruturi pana la soldurile lui si atunci I-am luat masculinitatea in mana si o frecam. Auzeam mici gemete si injuraturi din partea lui, dar nu m-am oprit. Mi-am desfacut sutienul si m-am ridicat. Am ajuns in dreptul usii de la baie si mi-am dat chilotii jos.

- Ce naiba faci? il aud urland si dupa cum fuge inspre baie.

- Ai chef de jocuri, bine! imi spune dupa ce ma vede razand dupa un prosop. Ii simt mainile pe soldurile mele si dupa ma ridica si ma tranteste de un zid. Ma saruta si ma facea sa gem cu fiecare sarut pe care mi-l lasa mai jos de gat. Ma penetra usor si dupa a marit ritmul. Dupa ce nu mai aveam vlaga, l-am condus la mine in camera si ne-am asezat pe pat. El si-a scos prezervativul si l-a aruncat la cosul de gunoi.

- Acum, hai sa vorbim! imi spune el.

- Bine atunci vorbeste! ii spun razand putin.

- Okay pai, de cand ai tatuajul ala?

- De la 14 ani.

- Si de ce nu mi-ai zis? intreaba mirat.

- Si ce ti-as fi zis? Hei, am un tatuaj de la 14 ani......

- Ai dreptate..... suna ca naiba... imi raspunde razand.

- Si ce semnifica? ma intreaba el.

- Toate tatuajele tale semnifica ceva?

- Da, ma rog unul sigur da, restul sunt ca sa nu se remarce ala prea mult.

- Care semnifica? il intreb si ma sprijin cu mainile langa el si ma uit la pieptul lui plin de desene.

- Nu o sa iti zic! imi spune serios.

- Trebuie sa ghicesc? il intreb crezand ca e un joc.

- Nu, trebuie doar sa incetezi! urla la mine si eu ma speri.

- Dar tu ai inceput cu ce inseamna tatuajul! ii spun destul de incet.

- Ce inseamna tatuajul tau nu al meu! Inceteaza sa te mai bagi! urla la mine si eu ma indrept catre marginea patului. Ma sprijin de tablie si imi strang picioarele la piept. Se uita cu ura la mine pana cand s-a uitat din nou in ochii mei.

- Nu am vrut sa te supar, nici nu stiu de ce te-ai aprins asa, dar daca vrei sa vorbesti voi fi gata sa te ascult.....

- Si daca nu vreau sa iti zic? ma intreaba si vocea lui era mai calma.

Lie to me [Ashton Irwin Punk Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum