A/N: Това официално е най-дългия шот, който някога съм писала. В уърд ми излезе над 100 страници (да фък) xD Голяма мъка падна докато го напиша. В началото идеята беше една, до края се промени хиляда пъти (...затова не се изненадавайте ако някъде не намирате смисъл в нещо...). Моля за извинение ако на някой фен на B.A.P. му се струва, че героите нямат нищо общо с тези от реалния живот. За пръв път пиша с тях и честно, май трябваше да разуча малко повече нещата, преди да се захващам.
Първоначалната идея на шота беше той да е от две части, затова и краят е доста отворен. Не съм сигурна дали някога ще намеря отново време и хъс, та да напиша и втора част, но се надявам това да стане.
Благодаря на всеки, който ще си направи труда да го прочете и предварително се извинявам за грешките и двусмислиците...
----------------
Преди всичко да тръгне наопаки, разговорът, който двамата водеха, беше съвсем нормален.
- Казвам ти, - изфъфли Джонг с пълна с чипс уста, докато се опитваше да маневрира колата така, че да не блъска всичко що мърда. - Тя е момичето.
Дехьон изхъмка в отговор. Пръстите му шареха опитно по джойстика, а присвитите му очи гледаха съсредоточено в екрана. Отблясъците от играта на моменти бяха твърде силни и зениците започваха да го болят, но не можеше да спре сега, защото щеше да загуби.
- Петото подред за този месец.
Те седяха на дивана в дневната на Дехьон и играха на плейстейшъна му. Нов модел, докаран от Япония преди два дена. Струваше му цяло състояние, което заплатата му на бета тестер едва покри и Дехьон бе сигурен, че близките месеци щеше да му се наложи да го кара на хляб и вода.
Но си заслужаваше всеки вон. Играта не засичаше, резолюцията беше зашеметяваща и Дехьон се надяваше, че новия плейстейшън може да му донесе повече късмет от стария. За сега ефект нямаше, Джонг печелеше с углавна преднина.
YOU ARE READING
Secret Feelings
FanfictionДехьон мислеше, че е оставил лошите дни зад гърба си. Искаше да играе игри на плейстейшъна си, да се появява от време на време на глупавите събирания на Клуба и да си гледа живота. После се появиха слуховете. И той излъга. А след това връщане назад...