-15-

231 23 4
                                    

Bölüm parçası youtubenin birileri yüzünden kapatılması dolayısıyla multide yok ama dinlemek isterseniz Şevval Sam-Kurtalan Ekspres:İşte Gidiyorum bence güzel bir şarkı ve şarkı önerilerinizi bekliyorum.Multideki resim Burcu da olan resim.

ARAS

Ne ablası yahu.Bu kızda kesinlikle bir şey var.Tamam annemin adını biliyor resmide var ama.....ona nasıl inanabilirimki.Off Allah'ım bana yardım et lütfen.

"Aras aşkım bir sorun mu var?"

"Yok aşkım sadece şu Burcu benim canımı sıkıyor ya yalan söylüyorsa,ona nasıl güvenebilirizki.Bir yanım git peşinden anneni bulursun diyor ama diğer yanımda inanma ona kandırır seni diyor.Ben ne yapayım Arya yardım et bana."

"Tamam yakışıklı hadi salona gidelim ve olanları bizi bir daha anlatsın kardeşin."

"Arya sus o benim kardeşim değil."

"Tamam aşkım gidelim bize anlatsın her şeyi en baştan."

Salona gittiğimizde Raziye onunla konuşuyordu,hemen karşısına geçtim ve onunla konuşmaya başladım.

"Burcu bize son bir kere daha olanları anlatır mısın?"

"Tamam kardeşim anlatim ama bölmek yok söz mü ufaklık."

"Off bak Burcu biz kardeş değiliz tamam mı?Hadi başla."

"Tamam ufaklık ablayı üzdün ama neyse.Annem bundan bir bir buçuk  sene önce eve tekrar geldi ve bu sefer geri gitmeyeceğini söyledi.Ben ve babam çok sevinmiştik bir zaman her şey çok iyi gitti babam çalışıyordu,ben okula gidiyordum,annem ise evde bize bakıyordu çok mutluyduk ta ki o güne kadar.Babam kolunda başka bir kadınla gelene kadar.Annemin fazla zoruna gitmişti bu,hemen benim yanıma gelip elime bir valiz verip evden çıkmamı istedi bende onu dinleyip hemen çıktım.Biraz yürüdükten sonra bizim evin oralardan gelen üç el silah sesi duydum.Hemen koşarak eve geri döndüm ve evimizi gördüğümde etrafında bir sürü insan vardı.Ordaki insanlara sorduğumda babamın annemi öldürdüğünü söylediler ve bende bunu duyunca koşar adımlarla ordan uzaklaştım ve bir otele yerleştim.Otelde annemim bana verdiği valize baktım ve içinde bir sürü para buldum ve evet bir kağıt üstünde buranın adresi ve senin resmin vardı ufaklık mm.. vede bir not.Notda seni bulmam yazıyordu bende seni buldum işte ya önemli olan o.Otelden çıktım ve hava alanına doğru gidiyordum,birden arkamdan babamın sesini duydum elinde bıçakla bana doğru koşuyordu yüksek bir sesle 'Ulan Orospunun kızı ananı öldürdüm ama paraları sana vermiş hemen o valizi bana ver' dedi.Bende bunu duyunca koşarak kaçmaya başladım ve ilk gördüğüm taksiye atladım,taksiye binerkende senin resmini ve telefon numaranı düşürdüm ve işte ondan sonra burdayım."

"Burcu sana inanmayı çok istiyorum ama bilmiyorum üzgünüm."Benim lafımı bitirmemle hemen Arya sözü aldı.

"Burcu biliyoruz zor vakitler geçirdin ama bizede biraz hak ver çok zor günler geçirdik ve güvenebileceğimiz kimse kalmadı."

"Haklısın Arya ama sizde bana biraz hak verin nerdeyse babam tarafından öldürülüyordum,ama neyseki artık sizleyim."Burcu sözünü bitirde ve aynı anda telefonuma görüntülü bir mesaj geldi.Mesajı açtığımda içinde benim resmim vardı ve altında 'sizi gidi kaçak kardeşler,ananızı öldürdüğüm gibi sizide öldürücem,o paralar benim benden alamazsınız kaçışınız yok.'

"Arya aşkım galiba ablamı bulduk.Burcu benim sendeki resmim bu muydu,?"

"Aaaaa evet Aras nerden buldun bunu çok yakışıklı çıkmışsın demeyide unutmuşum haa."

"Burcu bu resmi bana baban yolladı ve galiba bizi bulmuş."

"Nee Aras yalan söylüyorum de lütfen."

"Maalesef abla kaçmamız gerek,baban delirmiş bir halde."Arya arkadan bana sarıldı ve

"Geçnçler desenize bir macera daha başlıyor."Raziye de bu gün ilk defa lafa karıştı ve 

"Haklısın Arya,keşke burada kalabilseydik ama maalesef durumlarımız el vermiyor bunu hemen Özcan'a haber vermeliyim bizde başlamadan bittik desenize.Bu arada Aras ablan ve benim çantamız hazır ama sen ve Arya'nın çantası hazır değil hadi kalkın yarın uzun bir gün olacak." Hayır Raziye'ye bunu yapamazdım.Arya benim karımdı benle birlikte gelmek zorundaydı ama Raziye hayır gelemezdi çünki onun Özcan'ı vardı ve daha mutluluğa yeni kavuşmuştu.

"Raziye bizimle mutfağa gelir misin?" dedim çekimser bir sesle ve içinden Allah'a yalvarıyordum umarım teklifimi kabul eder diye.

"Efendim Aras ne oldu?"

"Raziye senin bizle gelmeni istemiyoruz."

"Nee Aras bunu söylemedin sayıyorum,saçmalama bizim bizden başka kimimiz varki?"

"Raziye bunu sana yapamam daha yeni mutluluğa kavuştun ve bamm bir problem daha bu benim problemim ve seni daha fazla peşimizde sürüklemek istemiyorum." Sözlerim biraz ağırdı ama onu ancak bu yolla ikna edebilrdim.

"Tamam düşünücem ama sevinmeyin düşünücem.Bir bakarsın reddederim belli olmaz.Ben yatıyorum iyi geceler.

"Sanada iyi geceler umarım peşimizde kuyruk olmazsın."

"Aras hadi aşkım saat geç oldu bizde yatağımıza gidelim."

"Tamam aşkım hadi gidelim." Yatağa geçip üstümüzü çıkarttık ben klasik boxerımla,Arya ise üstünde sadece benim tshirtim altında ise hiç bir şey yoktu.

"Aras ben senin yanında çok mutluyum hiç bir şeye ihtiyacım yokki benim."

"Benim de sadece sana ihtiyacım var aşkım sadece sana hep sana."

"Benim görmeyi düşlediğim tek yüz senin ki Aras lütfen kendine dikkat et."

"Aşkım ben sana muhtacım sen, üzecek bir şey asla yapmam seni asla terk etmem söz veriyorum."

"Bende sana söz veriyorum aşkım iyiki varsın iyiki benimsin."

"Sende iyiki varsın aşkım."

"Sen benim nefesimsin."

"Sende benim nefesimsin....."

Eveeeet bir yeni bölümün daha sonuna geldikkk.Umarım beğenmişsinizdir biliyorum biraz geç oldu bunun için özür bu aralar zor bir süreç içindeyim.Ebet gelelim asıl meselemize,okulun olması ve çok fazla yorum ve votenin olmamasından dolayı final yapmayı düşünüyorum bu konu hakkında ne diyorsunuz görüşlerinizi istiyorum kendinize iyi bakın.....(BOLL YORUM VE VOTEE)

DışlanmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin