Ergenliğe girdiğimizi ilk olarak adet olduğumuz zaman anlarız. Ve ne zaman? Nerde? Nasıl gireceğimizi aklımızın ucundan bile geçiremeyiz. Ya çok zamansız hiç olunmayacak bir zamanda , ya da yatağınızın üstünde telefona boş boş bakarken olabilirsiniz. Çok zamansız bir zamanda olursanız bu sizin için biraz kötü olabilir ama dert etmeyin. Her ne olsa da biz kızız. Nerde,ne zaman olacağımızı bilemediğimiz için olunca da endişe etmemeliyiz. Kızlar başta okul zamanı okula pet götürmekten bazen çekinebilirsiniz. Ya erkekler görürse? Ya çantam açılır da yere düşerse? die düşünüyo ya da aklınızın ucundan geçebiliyo olabilir. Ama hiç dert etmeyin. Annenizden ya da kendiniz dışarı çıkıp pet cüzdanı alabilirsiniz. Pet cüzdanı; öteki cüzdanlarımız gibi görünen ama içinde pet olan cüzdanlara denir. Her yerde satılmaz ama "Şımarık" gibi takı satan yerlerde satılıyo olabilir. Ben İstanbul'dan bir takıcıdan almıştım adını unuttum .🙈 Herneyse işte onlara koyup çantanıza atabilirsiniz. Ve kolaylıkla çantanızdan çıkartır,erkeklerin yanından da geçip gidebilirsiniz. Hiç kimse şüphelenmez. Adet dönemlerine yakın ya da adet döneminizde karınlarınız da biraz ağrı olabilir bunu hemen ilaç içerek değil ayaklarınızı ve karnınızı sıcak tutarak geçirmeniz daha sağlıklı olucaktır. Ergenlik dönemi başladıktan sonra sadece adet olmanız beydana gelmez bunun dışında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ergenlik Döneminde Karşılaşacağımız Sorunlara Nasıl Çözümler Bulmalıyız?
ChickLitErgenlik döneminde sizi neler bekliyor? Ve bunların üstesinden nasıl geleceğinizi anlatmak için yazıyorum...