Gittiğimde onun sesinde kurtulabilir miydim ?
Ya da artık onunla sesimiz bir nefesimiz bir olabilir mi ?
....
Yine kötü bir kabustan uyanmıştım bir iki aydır kendimde değilim ve artık bıktım her şeyden tamam daha 20 yaşındayım önümde uzun bir gençlik var ama istediğim şey bu değil...
"Melis kızım hadi aşağı gel final haftam geç kalmamam gereken sen değil miydin ? Hadi ama biraz acele et her şeyin yavaş ya " diye diye bağırdı annem.
Tabi bir yerden haklıydı uzun zamandır sanki ruh gibiyim sadece yaşamak için yaşıyorum. ..
"Tamam anne geliyorum hem de bugün 10 da ilk sınavım ve saat daha 7 gördüğün gibi yeterince zamanım var Elif Sultan " dedim anneme..
" Çok bilmiş saat 7 de o saçın makyajın iki saat zaten hadi uğraştırma artık çayın buz kesildi."
"Off offf tamam be geldik ama sus "
¤¤¤¤¤
Ve artık Kampüse gelmiştim benim çatlak arkadaşım koşarak geliyordu yanıma.
"Meliss Meliss çok korkuyorum ya kalırsak ? "
" Uf Gizem kaç haftadır inek gibi çalışıyoruz ne panik yapıyorsun sakin ol az Allah aşkına ya. "
"Tamam ya kızma ha bu arada unutmadan biz ayrıldık."
"Yine mi Gizem'im alemsin valla bu kaçıncı valla ayrı olduğunuz zaman birlikte olduğunuz zamandan daha fazla takma sıkma canını bak hazırlık yapmaya amfiye gidelim sınava 20 dk kadı."
¤¤¤¤¤
Sınav harika geçmişti ama bir eksik vardı bunun sınavın sonunda farkettim Ekin sırasında yoktu kim bilir yine nereye takılmıştır...
"Melis ben eve gitsem iyi olacak kendimi iyi hissetmiyorum kusura bakma sende fazla vakit harcama bitanem eve git."
"Tamam anneciğim emredersin Gizem dalga mı geçiyorsun hadi kış kış seninle geliyorum..."
BU ILK HIKAYEM NASIL OLDUGUYLA ILGILI CIDDEN FIKTIM YOK IYI OKUMALAR....