ILK GUN

115 71 21
                                    

Alarmlar dan nefret ediyorum özellikle de uykumun en güzel yerinde çalan alarmlar dan. Gözümü açtığımda saat yedi olmuştu bile yatak beni bırakmıyordu "ah hadi ama kalkmam gerek" diyerek yatagimdan kalkmayi başarabilmiştim. Üzerime bol gelen pijamamdan kurtulup is kıyafetlerimi giyinmiştim saatte baktığımda kahvaltı yapmak için pek de zamanim yoktu.

                        ***
Is yerime geldiğimde en yakin olan arkadaşım Açelya yanıma geldi."umarim bugün yine sakar günün de değildirsin Gökçe "diyerek gülümsedi."hey her zaman sakar olduğumu biliyorsun benimle alay etme" dedim ve kolun hafif şekilde yumruk attim
Işe gelir gelmez bir suru gicik, ukala,züppe,egoist ve daha bir cok tipile karşılaşmak mümkün benim çalıştığım kafe sahil kenarinda olan ve bir cok gencin takıldıgı yerdi aslında buranın bir diğer özelliği teleferiğe yakın olmasaydı.

                         ***
Elimdeki kahveyi götürürken müşterinin ayagina takıldım ve elimdeki kahveyi kitabına döktüm zorla tebessüm edip bir kaç adım geriye çekildim "şey ben çok ozur dilerim " diyerek biraz daha geri gittim. Çocuk kolumdan tutup kolumu sıktı "Sen ne salak şeysin!! O benim en sevdiğim kitabimdi ve sen onu mahvettin" hizla kolumu çektim "Ne bağırıyorsun be! Yemedik ya kitabını neyse parası veririz!" Kitabi alip gozume sokarcasina altındaki yazıyi gösterdi "AYNISINI ALSAN NE DEĞİŞECEK IMZALI BIR KITAP BU" iste size anlattığım tiplerden birisi "Bana bagirmayi kes!"*kitaptaki notu okudum Alp Ekime sevgilerle... yazıyordu."ayağınızı o şekilde uzatmasaydıniz ben de o şekilde düşmezdim Ekim bey!!"Açelya arkamdan gelip beni arkasına aldı "şey siz arkadaşımın kusuruna bakmayın Ekim bey çok özür dileriz"Açelyaya baktim "bi dakika neden özür diliyorsun ki eğer ayağını o şekil uzatmasaydı bunlar olmicakti "Ekim denen o züppe Açelyaya bakıyordu "şu salağı al ve gidin masamdan " diyerek sinir bakışlarını atmaya devam etti. Açelya kolumdan tutup içeriye sürükledi "Gökçe salakmisin sen o Ordunun en zenginlerinden" önüme düşen saçları geri attim "bundan banane ? Zengin olması beni bu şekilde ezebilecegi anlamına gelmez Açelya !" Elimdeki tepsiyi hizla bıraktım "bu hep burda takilmaz umarim " Açelya gicik bi gülmesemedi "ne var Açelya neye gülüyorsun " Açelya elini omzuma koydu "O burdan hic ayrılmaz ki " diyip kahkaha atti'
                        ***

Bir Ekim Sabahı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin