נקודת מבט אלינור:
השעה שמונה הגיעה ונשמע צלצול פעמון הדלת, ההורים שלי נכנסו פנימה ומיד אחריהם ההורים של ברנדון. ערכתי השולחן כבר לפני 20 דקות אז הם רק התיישבו והתחלתי להגיש את האוכל. רביולי גבינה, סלטים, פיצה והכנתי גם קפה להורים שלי ושל ברנדון.
״לשם מה הארוחה הזאת?״ הלנה שאלה ״רצינו לספר לכם משהו״ אמרתי והסתכלתי על ברנדון שישב לידי ״סגרנו אולם ותאריך לחתונה״ ברנדון אמר וההורים חייכו ״זה נהדר!״ אמא שלי היחידה שדיברה, אדם התסכול על ברנדון במבט שאומר ׳אני יודע מה אתה עושה׳ אבל ברנדון התעלם והמשיך לאכול.
נקודת מבט ברנדון:
אחרי הארוחה התיישבנו בסלון אבל אבא שלי משך אותי לאחד החדרים וסגר את הדלת ״למה פתאום החלטתם להקדים?״ הוא ידע, הוא רצה שאני אודה בזה ״אלינור בתהליך של היריון, היא עוד לא רוצה שידעו לפני החתונה, אז הקדמנו ככול שיכולנו״ שיקרתי, סגרתי עם אלינור שחודש לפני החתונה ננסה להיכנס להיריון, וזה נהיה חודש עוד רק עוד חודש וכמה ימים. החתונה בתאריך 17.8.17 ואנחנו רק ב6.6.
״אל תגיד שום דבר לאף אחד, עוד לא עשינו בדיקות והכל אבל אלינור אמרה שמאחר לה המחזור והיא יכלה לחשוב רק על זה״ ערמת של שקרים ״אם כך שיהיה לכם בהצלחה, אתה תהיה מנהיג טוב״ אבא שלי אמר וחייכתי ״רק תדע לשקר יותר טוב״ נתפסתי.
נקודת מבט אלינור:
קמנו בבוקר לתיגבורים במתמטיקה, אני מסיימת היום את ה5 יחידות שלי וברנדון את ה4 שלו. התיישבנו בכיתה וחיכינו למורה שיגיע, כל הזמן הזה שריל הסתכלה עליי במבט לא מובן. כשבאתי לקום אליה המורה בדיוק נכנס אז התיישבתי בחזרה.
נגמר השעתיים הראשונות של התגבור ובאתי לצאת החוצה אבל שריל משכה אותי פנימה ״מה נסגר?״ שאלתי בעצבים והיא נאנחה ״אני צריכה לדבר איתך״ היא אמרה ועזבה את ידי ״שמעתי שאת וברנדון מתחתנים, זה היה בחדשות הכוכבים״ היא אמרה והנהנתי ״כדי לך לבטל את החתונה הזאת״ היא אמרה והרמתי את הגבות שלי ״סליחה?״ שאלתי על החוצפה שלה ״אם לא הוא פשוט יברח מהחתונה, זה כבר קרה פעם אחת״ היא אמרה והרימה את הלוחמה שלה כדי שאוכל לראות שממש ליד הצלע שלה יש קעקוע שדומה מאוד לשלי, גם לה היה כתוב Queen ״עכשיו את מאמינה?״ היא שאלה והייתי המומה ״לברנדון קשה להתחייב, הוא רק רוצה את האימפריה״ היא אמרה וגרמה לחשוב קצת.
עד 16:00 עשינו את הבחינה וחזרתי הביתה ברגל, הייתי צריכה לנקות את הראש, מזל שברנדון סיים בשלוש. ״היי!״ מישהו צעק ואז נשמע צפצוף מכונית והסתכלתי על הכביש ״תעלי״ זה היה ברנדון אבל עדיין הייתי צריכה לחשוב ״אני לא באה הביתה, אני הולכת להורים שלי״ המשכתי ללכת והוא נסע בקצב שלי ״אז תעלי, אני אקפיץ אותך״ הוא אמר ועצרתי ״ברנדון אני צריכה קצת לנקות את הראש, נתראה בבית, אני אבוא בשבע כזה״ אמרתי והוא הינהן.
YOU ARE READING
Why did it happen to me?
Teen Fictionלמה זה קורה לי? זה סיפור על ילדה בשם אלינור (כולם קוראים לה אלי) פרח שעוברת דירה מבואנוס איירס (ארגנטינה) לניו יורק (ארה״ב). היא בדיוק עולה לכיתה יא ועוברת הרבה דברים טובים אבל גם רעים פוגשת אנשים חדשים ואולי גם אהבות? ***הסיפור בעברית*** ...