72.

34 6 11
                                    

PEOPLE PEOPLE PEOPLE

Για 'σας τους λίγους εκεί πίσω που κοιτάτε διστακτικά λέω.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΤΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!

Πραγματικά είναι μικρή

<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<

Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και ακούμπησα την πλάτη μου πάνω σε αυτή, αφήνοντας ελεύθερα όλα τα δάκρυα που απειλούσαν εδώ και πολλή ώρα να κυλήσουν στα μάγουλά μου. Πήρα μία βαθιά ανάσα και μαζί της βγήκε ένας δυνατός λυγμός. Έβαλα τα χέρια μου μπροστά από το πρόσωπό μου και πήγα προς την κουζίνα για να βάλω ένα ποτήρι νερό. Όχι, δεν πρόκειται να έκλαιγα για την πάρτη του και για όλες αυτές τις βλακείες που βάλθηκε να κάνει, είχα ένα στόχο εγώ!

Το ήπια σχεδόν όλο με τη μία και αυτόματα τα δάκρυα μειώθηκαν και η αναπνοή μου άρχισε να επανέρχεται. Ακούμπησα στον πάνω την κουζίνας και με ένα σάλτο κάθισα πάνω σε αυτόν, κοιτάζοντας τον εαυτό μου. Πώς ήμουν έτσι; Πού είχα φτάσει για τη χάρη του, γαμώτο; Να γυρίζω σπίτι με τα βρώμικα εσώρουχα στην τσάντα!;

Χωρίς άλλη σκέψη, κατέβηκα από τον πάγκο και ανέβηκα τα λίγα σκαλάκια που οδηγούσαν στα δωμάτια και στο μπάνιο. Μπήκα πρώτα στο δωμάτιο μου, για να πάρω νέα εσώρουχα, το μπιστολάκι μου, την κρέμα σώματος και την κρέμα προσώπου. Είχα ανάγκη να κάνω κάτι καλό για τον εαυτό μου για να νιώσω και πάλι καλά και ικανή να με στηρίξω!

Χτύπησα την πόρτα της τουαλέτας για να δω αν είναι κάποιος, αλλά δεν πήρα απάντηση. Το μόνο που άκουσα ήταν ένα χαχανητό από το δωμάτιο του James. Πήγα διστακτικά προς την πόρτα του και χτύπησα την πόρτα δυνατά τρεις φορές. Δεν πήρα κάποια απάντησα. Την κοπάνησα, αλλά πάλι τα ίδια.

《James;》φώναξα, αλλά πάλι. Μόνο ένας ακόμα ήχος ακούστηκε από το δωμάτιό του και χωρίς δεύτερη σκέψη άνοιξα διάπλατα την πόρτα. Πίστευα πως είναι πιο πιθανό να βρω ληστές που να κλέβουν τα βρακιά του, παρά τον James πάνω από την Amanda, γαργαλώντας τη. Σταμάτησα να κινούμαι κι έμεινα να τους κοιτάω για μερικά δευτερόλεπτα. Έκλεισα την πόρτα κι αφού μέτρησα μέχρι το τρία και με τσίμπησα στο χέρι, την άνοιξα πάλι.《Άι στο διάολο》μουρμούρισα, μένοντας σαν άγαλμα.《ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ;》ούρλιαξα χαρούμενη και χτύπησα παλαμάκια.《Επιτέλους, ρε παιδιά》Αφού τους έβλεπα ντυμένους κάθισα οκλαδόν στο κρεβάτι.《Πείτε τα όλα》απάντησα, σκουπίζοντας το κάτω μέρος των ματιών μου από τα δάκρυα που είχαν τρέξει.

Only With HimWhere stories live. Discover now