Miután megreggeliztünk, kiosztottam a házimunkákat Lis és Ken között. Lis-nek a szobáját kellett rendbe tennie és elmosogatni, Ken-nek pedig az ágyneműk lehúzása és a nappali kitakarítása volt a feladata. Én betettem egy adag mosni valót, majd felsöpörtem és felmostam a házat.
Egyszer csak Kenneth szólt, hogy menjek fel hozzá a hálószobába.
- Mi az, Kicsim? - kérdeztem tőle, mire egy levéllel a kezébe fordult meg. Te jó ég! Nem lehet, hogy megtalálta Niall levelét...
Odasétált hozzám, majd jó hosszan megcsókolt. Belemosolyogtam a csókunkba. - Hékám, Ken, mi az kicsi Szívem? - kérdeztem, majd megsimogattam az arcát.
- Ezt a levelet, még tavaly nyaraláson adtam Neked, emlékszem még Gyönyörűm? - kérdezte mosolyogva.
- Persze. - néztem a szemébe. - Sosem felejtem el Drágám! - mondtam, majd megcsókoltam. Abba a levélbe Kenneth leírta az olyan dátumokat, eseményeket, ami az ismerkedésünk napjától addig a napig történt és fontosnak tartotta. Első randi, első mozi, első vacsi, első nyaralás, első karácsony, stb...Még azt is belefogalmazta, mit szeret bennem és miért. Tiszta édes volt, tisztára meghatódtam amikor elolvastam! Annyira szeretem!!! Még pakolásztam a szobába, aztán lementem vissza a földszintre.
Mikor végeztünk mindennel, Ken csábos mosollyal felém fordult.
- Hékám, Baba. Nincs kedved valami sütit sütni? - kérdezte, mire erre Lisa-nak felcsillant a szeme.
- Úúú, jó ötlet apuci. - ujjongott. Csillogó szemekkel felém fordult. - Süssünk mézeskalácsot anyuci. És vigyünk nagyiéknak is! Szabaaaad? nézett rám kiskutya szemekkel. Amúgy se tudok a lányomnak nemet mondani, de amikor ilyet csinál...Hahh. Elnevettem magam, majd meg simiztem a fejét.
- Persze, hogy szabad, Lis! - mondtam mosolyogva, mire boldogan ölelt át.
- De jó, köszönöm anyuci! - mosolygott vissza. - Na de akkor kezdjük is el! - és elkezdte a hűtőből kivenni az alapanyagokat. Pár perccel később, szomorúan nézett rám a hűtőből.
- Mi az, kincsem? - kérdeztem, majd odasétáltam mellé.
- Nincs tojás. - motyogta, majd csak azt láttam, hogy potyognak a könnyei. Isteneeeem, drága szíve!
- Jaaaj, kicsim, nyugodj meg! - nevettem el magam, majd leguggoltam hozzá, hogy át tudja ölelni a nyakam. Mindig ez nyugszik meg. - Nincs semmi baj! Apuci máris elmegy a boltba és hoz tojást! Ne sírj, jó? - töröltem le az utolsó könnycseppjét. Ken már 10 perc múlva itt is volt a tojásokkal.
- Tessék Lis, folytathatod a sütést! - adta oda neki mosolyogva. Ki kevertük a masszát, majd kiszaggattuk a formákkal. Volt szívecske, angyal, gömb, csillag, karácsonyfa, ajándék és minden más, ami a karácsonnyal köthető össze.
A koncert este 7 órakor kezdődik, de mivel mi VIP jegyesek vagyunk, ezért előtte 1 órával már idejöttünk. Otthon még kicsit utánaérdeklődtem, mit is jelent ez. Szóval...Extra nagy gigamega koncert, 3 órás lesz, a VIP jegy azt jelenti, hogy előtte 1 óra és utána 1 óra a sztárokkal. Fotó, ölelés, autogram tömérdek mennyiségben. Itt a stadion kapujában állva, felidéztem az elmúlt pár óra történéseit.
***
- Anyus, te is sütöttél sütit? - csillant fel a szemem, mert megcsapta az orromat a finom illat. Egyből a gyerekkorom jutott eszembe. Kókuszos süti. De imááááááááádoom!
- Így igaz. - bólintott mosolyogva, majd a fejéhez kapott. - De ha rögtön nem nézem meg, akkor odaég! - állt fel a hintaszékéből és szaladt ki a konyhába. Nevetve ültem le a kanapéra, Kenneth és apus közé. Lis a szőnyegen játszott Princessel. Annyira szereti és a kiskutya is őt! Jól kijönnek egymással, nagyon sokat játszanak. Anyus behozta a tányérokat a sütihez, majd a sütit is egy nagy tálcán. Azonnal lecsaptam rá és vagy 4 szeletet benyomtam egyszerre. Ken és apus elismerően néztek rám, én meg csak kuncogtam. Szeretem, nah.
YOU ARE READING
The cheating ♡N.H.ff♡
FanfictionEgy boldog fiatal pár, Kenneth Bowman és Jessica White lelkesen, tervekkel tele készülnek az esküvőjükre. Lányuk, a 8 éves Lisa Bowman éli a maga kis Directioner korszakát, mindene a most már 4 tagból álló fiúbanda, a One Direction. Most költöztek e...