Resim

12 1 3
                                    

Benim şu şahane rüyamdan uyandıran  telefonumun çalması olmuştu. Saate baktığımda 02:45' di. Yuh ya beni bu saatte arayan kim olabilir hemde özel numaradan babama söylesemmi yoksa,ama  ya eski sevgilim rahatsız ediyorsa bir kaç kere gündüzleri arardı. Allahım ya of yüzüne kapatıp telefonu sesize aldım. Sabah kalktığimda 48 cevapsız arama ve 1 mesaj gelmisti. Yuh gerçekten bu kadarına kim cürret ederdiki mesajda ise " Telefonu açmamakla iyi yaptığnımı sanıyorsun beni çok kızdırdın kızınca ne yapacağmı tahmin bile edemezsin" Ne yapıcaktım aslında eylem bana şaka yapıyodur yada doruk,saat 11:30 geliyodu. Annem ve babam çoktan işe gitmişlerdi. Evde yanlızdım sadece ben

"Sakin ol Esin kendine gel bunlar bir şaka " kendimi avutmaya çalışıyordum. Telefonun sesini açıp en sevdiğim şarkı This is what you came for açtım. Biraz rahatlamaya ihtiyacim vardı. Dans etmek herzaman iyi gelir diye düşünüyordum. Şortlu ve askılı tisortle delilerce dans ettim. Telefonuma yeni bir mesaj sesi gelmişti şarkıyı durdurup bakmaya korktuğum mesajı açtım. şok olmustum bana gelen mesaj özel numardandı. Ve mesajda "Bakıyorumda çok iyi dans ediyorsun ve bacakların beni benden aldı" Oha bu iş fazla ileriye gitti. Sinirlerim bozuldu o an aglamamak icin kendimi zor tuttum. Sandalyeden ayağa kalkıp bağırmaya başladım.

"Belamısın nesin sen ya kimsin allahın cezası neden beni izliyosun nerdesin kim olduğnu göster"

O an okadar bağırmıştımki tüm herkes sesimi duymuş olabilirdi. Telefonuma gelen mesj sesiyle yine irkilmiştim yine mesajlara baktığımda " çok bağrıyorsun o sesine yazık sorsan nerde olduğmu söylerdim "ARKANDA" Arkamdan gelen bir ses ve ağrı beynimi patlatmıştı. Gözlerim kapanmaya başlamıştı. Bulanık görmeye çalışsamda bana vuran simsiyah bir gölgeydi. Başım dönüyordu.Gözlerim kapanmasıyla benim yere düşmem bir oldu.

******************************

Yavaşça gözlerimi açtığimda karşımda doruğu gördüm ve yanında merve vardı.

"Doruk nerdeyim ben?"

"Esin sakin ol hastanedeyiz. Merveyle seni  almaya geliyoduk. Bir şeyler içelim diye evinizin kapısını açık görünce korktuk içeri girdiğmizde sen  baygındın hemen hastaneye getirdik"

"Bana bunu kim yaptı"

"Bilmiyoruz sen hatırlamıyormusun"

"Hayır bana vurduğu için gözlerim kararmıştı sadece bir gölge gördüm onu hatırlıyorum.

"Hırsızdır belkide"

"Bilemiyorum"

"Merve telefonumu gördünmü?"

"Evet canım al biri arar diye yanıma almıştım."

Telefonu açtıgda aklıma o sapık gelmisti ve yine mesaj atmiş mesajı icimden okurken merve bana bakıyodu.

"Ne oldu yoksa korktunmu? Canını yakmak ve o seksi vücüdunu izlemek benim için  bir zevkti."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SaklankaçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin