Ik ben Lio en in 1 dag is mijn leven verwoest.
Ik zag mijn vrouw dood in de woonkamer toen ik net uit m'n werk was. Mijm vrouw Elizabeth zat helemaal onder het bloed. Het was gruwelijk om te zien dat mijn vrouw is vermoord.
Ik belde de politie en kwamen binnen een paar minuten.
Toen begon het onderzoek van mijn vrouw.
Word het opgelost, of niet?
------------------------------------------------------Ik kwam net uit me werk en ging naar huis toe met de auto. Ik was thuis binnen een kwartier omdat het niet zo ver weg was. Toen ik thuis was voelde ik me heel erg naar. Ik parkeerde me auto voor de deur en stapte uit en deed de autodeur opslot. Ik pakte me sleutel alvast en wou de deur open doen maar de deur zat op een kiertje en het slot was helemaal verwoest. Ik vond het best wel raar dus ik ging gewoon naar binnen. Maar wat ik zag was echt vreselijk .Het was de grootse schrok van mijn leven. Mijn vrouw Elizabeth is vermoord. Ik kon het niet geloven en riep haar naam. "ELISABETH ZEG DAT JE NOG LEEF" schreeuwen ik door de hele woonkamer. Ik besloot de 112 te bellen en en kreeg hun aan de lijn. Ik heb heel mijn verhaal verteld wat ik weet en kwamen binnen een paar minuten.
Ik deed de deur open en het politie team kwam naar binnen. Ik zei huilend:" Ze ligt in de woonkamer". En ze gingen naar de woonkamer toe. De rechercheur ging haar bekijken en hij zei dat het moord was. Toen bekeken ze de hele woonkamer. En er was gevochten want er waren glazen kapot en er legt een pistol in de woonkamer en alles zit onder het bloed. Het was gewoon heel erg duidelijk dat het moord was en dat mijn vrouw voor haar leven heeft gevochten.
Ondertussen heeft hij DNA gevonden van een onbekende man en een vingerafdruk op het raam en nog een bloedend schoen afdruk op het kleed in de woonkamer.De rechercheur wil een onderzoek starten en wil mij eerst ondervragen.
Dus we gingen naar het politiebureau.
We kwamen daar na een tijdje aan en gingen naar een kamer.
"Ik ga je even wat vragen stellen" zei de rechercheur. Ik knikte en hij begon met vragen. "Waar was u tijdens de moord?' Vroeg hij. "Ik was op mijn werk" antwoorden ik. "Had u en uw vrouw een goede band? En hebben jullie vaak ruzie?' Vroeg hij. "We hebben een hele goede band en we hebben soms ruzie maar in de avond praten we het meestal uit" antwoorden ik. Het werd een beetje te veel voor me en begon te huilen. "Ik zie dat u heel erg overtuur bent wil je misschien morgen ochtend een afspraak om half 11" vroeg hij. Ik knikte en zei:"ik kan morgen. Wilt u voor mij zoeken wie de dader is en een hele grote straf geven? En bel me als jullie meer te weten komen". De rechercheur knikte. Ik ging naar mijn moeder toe om het nieuws te vertellen.
JE LEEST
Dodelijke Liefde
RandomIk ben Lio en in 1 dag is mijn leven verwoest. Ik zag mijn vrouw dood in de woonkamer toen ik net uit m'n werk was. Mijm vrouw Elizabeth zat helemaal onder het bloed. Het was gruwelijk om te zien dat mijn vrouw is vermoord. Ik belde de politie en k...