,,Drahoušku už sis zbalil věci na kemp na zítra?''
,,Ano mamí'' řekl jsem naprosto nepřítomně, zrovna když jsem projížděl facebook. Samozřejmě jsem si nic nesbalil, jen jsem si dal tu práci a zapnul zipy u své convers tašky, co nosím běžně na trénink. Kdo by si na ten pitomý kemp balil?? Vůbec se mi tam nechce a abych ještě kvůli tomu chodil dřív spát, no to určitě. Ráno na sebe něco hodím a budu hrát v tom. Jestli se tam vůbec dokopu. Jen kvůli mamce, má to teď těžký, kdž táta odešel. Plánoval jsem vůbec nespat a se svým kámošem Tomym, který se objetoval a jde s semnou na ten kemp, hrát Word of tanks celou noc. Nakonec jsem to zalomil o půl jedný s compem na klíně.Ráno jsem se vzbudil...brzo nebo jsem si to aspoň myslel. Koukl jsem na hodinky a bylo...půl desátý?!!
Kemp mi začíná za půl hodiny a já se tu válím! Vzal jsem na sebe nějaký hadry. Popadl tašku a jablko na cestu. Přišel jsem v 55. Trenéři, kteří se už patrně předtavili začali rozřazovat děti do týmů. Nikde jsem ale neviděl Tomyho.
,,Tomy Sedr'' řekl trenerér. Mě se ulevilo a čekal jsem jak Tomy vyjde z houfu dětí.
,,Omluven'' dodala slečna vedle trenéra.
Co?? To musí být omyl, chtěl jsem zařvat. Koukl jsem se na mobil. Byla tam sms od Tomyho: Mám angínu nepřijdu sry.''
,,Robin Parker'' Ze smutného transu mě probralo moje jméno.
,,Co?'' vydal jsem ze sebe.
,,Jdeš k Márovi!'' Postrčil mě jeden kluk.
,,A co má bejt?'' ošil jsem se, protože jsem netušil co je to Mára.
,,Sem'' zamávala na mě holka z jedné skupiny a zasmála se.
Popoběhl jsem a zařadil se. Pak četli další jména a šli jsme na kurty.
Rozběhali jsme se, protáhli a rozřadili se do dvojic.
Zbyl jsem na obtloustlýho kluka se zrzavejma vlasama. Jmenoval se Jerry.Bylo vedro a já neměl naprosto nic. Šel jsem se sice smočit v kraťasech do jezera, ale už teď jsem byl rudej jak rajče a neměl jsem se čím namazat. Seděl jsem ve stínu na lavičce. Náhle jsem zaregistroval holku co se sprejuje opalovákem. Sebral jsem odvahu a zašel ji poprosit o půjčení.
,,hmmm'' začal jsem. Vůbec neřešila to, že se jí snažím něco říct. A ignorovala mě.
,,Nepůjčila bys mi opalovák?''
,,áno samozrejme'' usmála se.
Měla dlouhé kaštanové vlasy spletené do copu, zelené oči, malý pršák a prdelku k nakousnutí. Jakmile se na mě podívala věděl jsem, že s ní chci hrát příští zápas. Co se to s semnou děje? Já se snad zabouchl. To se přece stává holkám.Tak co líbí?
Nejsem si jistá jestli mám pokračovat...
ČTEŠ
Prázdninová láska
Short StoryJe prázdninová láska opravdová? To pozná 14letý Robin o letošních prázdninách.