- Абе, сякаш няма да се разберем така, как мислиш? - Каза Себ на Евелин щом тя го скастри на висок глас, защото си беше подпрял краката на нейната седалка.
- Как мисля ли!? Цапаш ми колата, а дори не ти бях длъжна да те карам тук! Прекарах си Аудито през няк'ви заебани кални пътища, за да закарам задниците ви и на тримата на хълмче с нощен клуб на него! Или мълчи, или сам ще се прибираш!
Въпреки че Евелин не обичаше да вика, този път й дойде в повече. През целия път към Mulholland Drive Себастиян не спираше да обяснява как лелята на доведената му сестра се била качила горе на хълма, а като влязла в клуба един руснак, който уж се казвал Игор, я хванал да танцуват и полата й взела че се скъсала от много перене на крака. После пък реши да покаже как танцувала и току-виж седалката на Евелин беше цялата мръсна. Единственото нещо, което Евелин пазеше много чисто, е колата си.Талия и Найджъл слязоха от колата с извинението, че искат да се позабавляват в бара, но реално им беше омръзнало да слушат разправиите на Евелин и Себ. Колкото и да им беше забавна историята за лелята и Игор, още малко в тази кола и щеше да се наложи те да разтървават вълци.
След като двамата излязоха в колата се възцари гробна тишина. Само потракването от ноктите на Евелин по стъклото се чуваше. Тя отвори едната врата, а студеният въздух удари лицето й.
Себастиян дишаше дълбоко и се беше облегнал на седалката докато гледаше светлините на града отвън.- Знаеш ли, - започна той,- чувствам се сякаш те познавам от... предишен живот най-вероятно.
Евелин само се подсмихна.
- Май ти трябва малко чист въздух, замаял си се. Познаваме се прекалено от скоро, за да смяташ, че ме познаваш.- Каза тя сериозно и излезе отвън. Себастиян проследи с поглед накъде отива тя и сетне излезе.Евелин легна на капака на Аудито си и вдиша дълбоко замърсения с изпарения въздух от големия град. Себ легна до нея и следеше внимателно всяко нейно движение докато тя вадеше цигарите от джоба си, запалвайки една моментално.
- Защо се опита да се самоубиеш?
Този нейн въпрос хвана Себ неподготвен. Какво да й каже? Че от малък го бият и пребиват вкъщи? Че много му се е насъбрало? Или че просто е разбрал, че майка му е започнала да пие?
Помълча си. Доста дълго мълча. Заслуша се в умереното дишане на Евелин и в издишането на отровата, която бяха цигарите. Замисли се за случката като цяло. Как най-накрая щеше да се отърве от проблемите със семейството си. Как нямаше да бъде тежест за никого. Как нямаше да има кого да повлича надолу.
За негово щастие, или нещастие, тя проговори първа.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Last Neon Rose
Ficção AdolescenteThe Last Neon Rose е история за едно блеснало училище по изкуства, наркотици, цигари, алкохол и тийнейджъри, които се открояват много от представата за перфектни художници. Евелин Пиърс е за първа година в това училище и се запознава с петимата ванд...