Kapitel 17

345 4 2
                                    

Kan säga att det är väldigt mycket sex i detta kapitlet eller ja mer än vanligt hihi<3
Gabriellas perspektiv.
Jag hade bott hos Cameron ett tag och jag hade inte gått hem till mamma.
Fast mamma hade skickat sms att hon gärna vill att jag ska komma hem en sväng och förklara hur allt ligger till. Jag har sagt att hon får ta det över sms, men hon vägrar och då vägrar jag komma till henne.
-
-Jag ska hjälpa Mattias i garaget. Sa Cameron och pussade mig på huvudet. Jag nickade och stirrade rakt ner i min telefon. Telefonen var inte ens igång, utan jag bara kollade på den svarta skärmen.
Cameron gick ut från rummet och jag satt ensam i hans säng. Jag kollade mig omkring och funderade över vad jag skulle göra medan. Jag började rota i min väska. Jag hittade mina springkläder. Jag tog ut dem och satte på mig dem. Jag tog skorna i ena handen och mobilen i den andra handen. Jag ställde mig i hallen och snörade på mina skor.
sedan gick jag ut.
-Vart ska du? Frågade Cameron som satt på tre bildäck staplade på varandra.
-Jag tänkte springa en tur. Sa jag och log.
-Okej. Sa Cameron och log tillbaka.
-
Jag sprang igenom parken, där jag lärde känna Linnea. Jag sprang sedan in i den lilla skogen bredvid.
Jag hörde hur det prasslade i buskarna bredvid mig. Jag stannade och kollade emot buskarna. Jag gick närmare och såg att det satt en man där.
Han fick syn på mig och i samma situation kunde jag se vem mannen var, John.
-Hej Gabriella. Sa John och tog tag i min hand. Jag drog bort handen.
-Vad gör du här? Frågade jag
-Jag letar efter svamp. Sa John med en röst som fick mig att tro att han bara ljög.
-Ensam? Frågade jag fundersamt.
-Ja, tyvärr så ville inte min kära sambo bli med. Flinade han.
-Okej. Sa jag.
-Varför kommer du inte hem?
-Jag har inga anledningar till att komma hem. Sa jag.
-Jo, en anledning är att din mor saknar dig och vill prata ut. Suckade John och lät lite irriterad.
-Jaha men ser det ut som att jag vill åka hem till henne? Sa jag med en hög ton.
-Men snälla lugna ner dig! Skrek John.
-Låt mig för fan vara arg. jag tänker inte åka hem till mamma igen. Hon har förstört allt. Jag klarar inte av att se eller träffa henne för hon har sårat mig totalt, hon har sårat mig så hårt att det inte går att läka det. Sa jag och kände hur mina ögon vattnades.
-Nu tycker jag att du låter väldigt barnslig. Nu med en gång så går du raka vägen hem till din mor! Sa John.
-JOHN DU FÖRSTÅR FÖRI HELVETE INTE VAD MIN MAMMA HAR GJORT MOT MIG! Det är inte bara att åka hem till henne! Skrek jag och grät samtidigt.
John ställde sig närmare mig och jag såg hur han knöt sin högra hand. Han la sin vänstra hand på min ena axel medan han slog till mig hårt på kinden med hans andra hand. Han börja dra mig i håret och knuffa ner mig på marken.
-SLUTA. Skrek jag av rädsla.
Han lyssnade förstås inte på mig. Han drog fram ett rep och band fast mina armar ovanför mitt huvud. Han tejpade för min mun.
Han tog av mina skor. Sedan gjorde han små hål i mina springbyxor. Han stoppade in sina fingrar i hålen på mina byxor och bara drog i dem så byxorna gick sönder.
Dirty nu eller ja, de kan va lite obehagligt för vissaa<3
John drog även av mig mina byxor. Jag låg nu i trosor och ett linne. Han drog sönder mitt Linne också, plus min sport-bh. Han smekte mina bröst. Han bet mig i bröstvårtorna, det fick mig att rycka till, bara för det gjorde så ont. Jag vågade inte göra något, jag var alldeles för rädd för att röra mig..
-Du kommer verkligen ångra att du inte gick hem till din mor! Sa John irriterat.
John tog tag i min troskant och drog ner mina trosor. Han särade på mina ben och tog fram något från sin väska. Han drog av sig byxorna samt sina kalsonger. Han gav mig en bestämd blick.
-ställ dig på fyra ben! Sa han en aning högt.
Jag gjorde som han sa bara för jag var så rädd.
Han hällde ut något från en tub och kletade det vid min anal. Jag antog att det var glidmedel.
Han tryckte sig in i min anal. Jag kände hur ont det gjorde och tårarna åkte ner på mina kinder. Detta var det värsta jag hade varit med om. Han drog sig ur mig och gjorde så jag ramlade ihop på mage. Han tryckte sig in i det andra hålet istället. Jag försökte dra mig undan men det gick inte.
Han drog sig ur mig efter ett tag och han kom på min rygg..
Dirty slut.
Jag kollade bakåt på John. Han satte på sig kläderna. Han lyfte upp mig och la ner mig i busken så ingen skulle kunna se mig. Jag låg på rygg och han satte sig på min mage och slog till mig extra hårt på kinden sedan gick han iväg.
Camerons perspektiv.
-Vi kanske kan skruva in skruven här så motorn får plats? Sa Mattias.
-Ja, det funkar nog. Svarade jag och gav Mattias skruvmejseln.
-Sådär. Sa Mattias och la ner skruvmejseln efter han hade skruvat klart.
Vi hade skruvat på mammas bil i evigheter och Gabriella hade inte kommit tillbaka än. Jag släppte allt jag hade i händerna och sprang mot min moped. Jag satte på mig hjälmen och knäppte den.
-Ey. Vart ska du? Frågade Mattias.
-Bli bara med. Sa jag.
Mattias sprang emot mig och hämtade sin hjälm och sedan satte han sig där bak på mopeden.
Jag såg pappa (John) springa ifrån parken, hållet som Gabriella sprang.
Jag startade mopeden och körde iväg mot parken. Jag körde på gångvägen även fast man egentligen inte fick det.
Jag kunde Gabriellas springvägar. Jag gasade en aning när jag såg hennes kläder ligga huller om buller på vägkanten.
Jag parkerade mopeden och hoppade av den, Mattias gjorde detsamma.
-Ni där borta! Skrek en kvinna.
-Vad är det? Ropade jag tillbaka.
-Kom hit med mopeden. Sa hon.
Vi gjorde som hon sa och körde iväg.
Vi parkerade bredvid kvinnan och hoppade av.
-Vad ville du? Frågade jag.
-Jo, jag antar att ni letar efter flickan som blev våldtagen samt misshandlad av en äldre man, jag har sett henne och även hämtat rena kläder till henne. Sa kvinnan.
-Vart är hon? Sa jag oroligt.
-I min bil, känner ni henne? Frågade kvinnan
-Jag känner henne knappt men Cameron är hennes pojkvän. Sa Mattias.
-Åh Gud. Jag fixade gravitetstest också, hon är trots allt inte gravid. Sa kvinnan.
-Okej, men vart är hon? Jag vill träffa henne.
-Följ med. Sa kvinnan och gick i förväg med Mattias medan jag körde mopeden.

Vi såg Gabriella sitta i hennes bil..

Flera dagar senare.
Jag och joel hade bestämt oss för att åka på fest, utan tjejerna. Jag visste att Gabriella var orolig att det skulle hända något på festen men jag hade lovat henne att inget sexuellt skulle ske på festen.

Jag och joel gick in i huset där festen skedde.
Jag såg många polare jag kände från förr. Polare som jag inte hade träffat på jättelänge.
-Tja Cameron! Sa en gammal polare vid namn av Isac.
-Tja. Svarade jag och vi båda gjorde en brohug.
Han bjöd mig även på sprit.
-Ikväll ska vi bli så fulla att vi inte ens kan stå! Skrek joel.
Jag bara skrattade åt honom.
Jag hade inga problem med det. Definitivt skulle vi bli fulla.
Kvällen flöt på och det blev bara mer och mer sprit. Och vi blev fullare och fullare.
-Hej Cameron. Sa en tjej.
-Tja. Sa jag. Hon böjde sig framåt och gav mig en kyss. Jag besvarade den. Det gick över till hångel. Joel stod bakom mig och grovhånglade med någon annan.
-Vill du följa med mig in till ett rum? Jag skulle gärna vilja ha din hjälp. Sa tjejen som stod framför mig.
-Visst. Sa jag och tog hennes hand medan vi gick in till närmaste sovrum.
Hon satte sig på sängen och jag låste rummet vi befann oss i.
-Sätt dig bredvid mig. Sa hon.
Jag gjorde som hon sa.
Jag satt precis bredvid henne, det fanns inget mellanrum mellan oss.
Dirty.. hihi
Hon kollade mig rakt in i ögonen. Och gav mig ett sexigt leende. Hon bet sig i läppen.
Hon la sin hand mellan mina ben. Hon började knäppa upp mina byxor. Sedan tog hon sin hand innanför mina byxor. Jag lutade mig bakåt i sängen så jag låg ner medan hon satt vid mina ben.
Hon drog ner mina byxor helt och hållet samt mina kalsonger.
Hon satte sig gränsle över mig och sedan var jag inne i henne. Hon stönade. Vilken fick mig att bli kåtare. Vi bytte ställning så jag låg över henne. Jag kom efter tag.
Dirty slut.
*Ringsignaler*
(G= Gabriella, C= Cameron)
C: hallå?
G: hej älskling, är du snart hemma hos mig?
C: alltså jag är ju på fest..
G: Cameron jag vet det men jag bara undrar när du kommer hem, du förstår väll att jag är orolig..
G: Cameron vad är det för tjejstön i bakgrunden?
G: Cameron svara mig istället..
C: alltså..
G: säg som det är. Jag orkar inte med lögner mer..
Jag klädde på mig snabbt och drog ut från festen,trots att jag var full förstod jag vad jag hade gjort.
G: Hallå Cameron!
C: Gabriella snälla förlåt.
G: förlåt för vad?
G: har du varit otrogen? Herregud.
C: Förlåt, jag är full.
G: ...Prata inte med mig mer, du är tillräckligt kontaktbar till att kunna motstå otrogenhet.
Gabriella la på.
Jag visste verkligen inte vad jag skulle göra nu. Jag hade svikit mitt allt..

Hihi nytt kapitel!!
Hoppas ni verkligen gillade detta kapitlet, nu händer det något iallafall. Lite drama osv :3
Ha det bääst <33
Ord: 1699

Kär i min halvbror 2 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang