Súťažná spoločnosť G&B
vyhlasuje
súťaž
pri príležitosti 20. výročia od vydania prvej knihy o čarodejníkovy menom Harry Potter
Avada Kedavra
Podmienky súťaže: Súťaže sa môžu zúčastniť chlapci a dievčatá vo veku 12 - 19 rokov zo Slovenska, ktorých práce, s ktorými sa chcú zúčastniť do súťaže Avada Kedavra, neboli dosiaľ publikované a nie sú prihlásené do inej súťaže
Súťažný žáner: próza
Rozsah: 3 000 - 8 000 slov
Pravidlá:
Máte 2 možnosti:
1. Vašou úlohou bude vziať podstatu príbehu Harryho Pottera, pridať doňho jednu svoju vlastnú postavu, ktorá v knihe nebola, ostatné postavy by sa mali zhodovať s postavami z knihy, je na vás, ktoré si vyberiete. Príbeh sa musí odohrávať v čase, keď Harry navštevoval Rokfort, strednú školu čarodejnícku, takže v rokoch 1990 - 1996. Zápletka má byť, samozrejme, vymyslená vami, ale musí zapadať do prostredia, v ktorom sa odohrávať a zhodovať sa s nemennými informáciami z knihy.
2. Všetky knihy série sú o Harry Potterovi, chlapcovi, ktorý prežil. Je však nad slnko jasné, že svet, ani len ten čarodejnícky, sa netočí len okolo neho. Vašou úlohou bude napísať príbeh, ktorý sa odohrával v čase pred Harryho narodením, presnejšie v rokoch 1959-1989. Vašou úlohou bude aby sa v príbehu vyskytovala aspoň jedna postava, ktorá v tom čase, podľa predlohy knihy, naozaj žila. Prostredie, zápletku a všetko naokolo si môžete vymyslieť ale je nutné držať sa aspoň základných faktov, ktoré nám kniha ponúka.
Počet prihlásených prác: maximálne jedna práca od jedného autora
Prihlásiť sa je potrebné do súkromnej správy na našom profile do 29.10. 2017
Kde je potrebné uviesť: Meno (krstné + wattpad meno), vek, žáner a vybraná téma
Vyhodnotenie súťaže:
Súťažné práce posúdi porota, zložená z Gabriela_Black a small_crazy
Udelené budú tri miesta a čestné uznanie podľa rozhodnutia poroty.
Uzávierka súťaže je 12.11. 2017
Práce odovzdané neskôr budú akceptované po zvážený poroty.
Hotovú prácu je potrebné poslať na e-mail: goodbooks.wattpadgmail.com
Prosím, v e-maili nezabudnite napísať vaše wattpad meno a názov vášho príbehu!
Práca nesmie obsahovať protispoločenské postoje, antihumánne a neetické názory a názory propagujúce poškodzovanie zdravia alebo prírody!
Slávnostné vyhlásenie výsledkov súťaže sa uskutoční 26.11. 2017
Všetky súťažné práce budú po vyhlásení výsledkov súťaže zverejnené na tomto profile v poradí nezávislom od počtu bodov. Porota si vyhradzuje právo na poupravenie práce.
G&B
YOU ARE READING
Súťaž - Avada Kedavra 29.10. 2017
Short StoryPrihlásiť sa môžte do 29.10. 2017 Tento rok (2017) oslavujeme 20. výročie od vydania 1. dielu obľúbenej série Harry Potter, Harry Potter a kameň mudrcov. My sme si pre vás pripravili súťaž Avada Kedavra, práve ako odozvu na túto úžasnú sériu od jedn...