-Bilo je to jednog zimskog dana sneg je tek pao na tlo u nasem gradu zima je ostra kao samurajeva ostrica tako ogrnuh svoju bundu i krenuo sam da se smucam bio sam obicna lutalica dok sam isao stao sam kraj tezge i zatrazio cigadatu jer nisam imo novca zakucad na zamagljeno staklo onda se staklo otvori ugledah prelepu devojku toliko je bila lepa da sam zaboravio na tren sta trazim zamolio sam je da mi da cigaretu jer nisam imao novca ....
-Dijalog -
Mikoto :
Zdravo izvini (nakaslja se ) mogul dobit jednu cigaretu nemam novca izvini takvo je vreme .... Izvini mogu znat tvoje ime ?
Prodavacica :
Da izvoli (dodade mu cigaretu ) moje ime je Junko (nabaci blag osmeh )
(Proslo je par meseci Mikoto je dolazio svaki dan kod Junko )
Tokom meseci Mikoto se jako zblizio sa Junko skoro da su bili idealan par ali Junko nije znala da Mikoto bolije od jedne bolesti za koju nije bilo leka medjutim Junko saznaje za bolest i pocinje da prica na tu temj sa njim ..
Junko :
Mikoto cula sa za tvoj problem (stavi mu ruku na rame ) znas mozes da predjes u moj sta nece mu smetatai znam da si beskucnik i da si bolestan znamo se jako dugo mogu ti verovat
Mikoto
(Zapali cigaretu i izvuce prvi dim kroz nos i razvuce kez od uha do uha )
Haha...nisam htio da ti kazem malo mi je neprijatno ali pristajem na to..(Tako su nastale prve ljubavne veze Mikoto i Junko )
Eto ispricah vam moju prvu ljunavnu vezu Junko vise nema kao i mene odneo nas je rat koji je nastao u toku zime .....