Buna, eu sunt Emma am 14 ani si de curand m-am mutat in Constanta. Am parul saten deschis si ochii albastri. Sunt timida, serioasa si prietenoasa. Eu m-am mutat aici fiind ca parintii si-au gasit un servici si... mda
Emma POV
"Oare de ce toti colegii imi spuneau ca o sa il intalnesc pe Vlad Munteanu?!?! Wtf?? Cine mai ii si ala..."
Emma POV
"Maine e prima zi de vara si vreau sa ma duc la mall... dar.... nu stiu unde e? Eh. Il gasesc eu ca doar e o cladire mare.. nu?!"
Urmatoarea zi:
Alarma:tar tar tar
Emma:Da da ma trezesc acum...
Emma POV
"Ma duc la baie fac un dus, ma spal pe fata,pe dinti dupa aceea vin in camera si incep sa ma imbrac. Mi-am luat niste blugi rupti, un crop top alb, papucii mei nike si choker-ul meu norocos. Am coborat la bucatarie si am gasit un bilet:"Emma ne pare rau ca a trebuit sa plecam asa de devreme doar ca nu ne puteam permite sa intarziem la prima noastra zi de munca."
Emma:Ok...
Emma POV
"Ma duc si imi fac clatite dupa care merg la mall."
La mall
Emma: Prima oprire... la starbucks!
Emma:O ciocolata calda, va rog.
Vanzator:Poftiti!
Emma POV
"Imi primesc ciocolata si exact in secunda aia un baiat da peste mana mea si ciocolata calda se imprastie peste tot si imi murdareste crop top-ul."
Emma: O NUU! Crop top-ul meu...
Necunoscut:Imi pare foarte rau.... as putea face ceva ca sa ma....revansej...
Emma POV
"Am fugit repede la toaleta pentru a vedea daca iese pata....dar nu a iesit si, daca ieseam asa din toaleta toata lumea ar fi ras de mine..."
Necunoscut:Imi pare sincer rau este numai vina mea, ma pot revansa cu ceva...?
Emma: Nu, nu e vina ta eu am fost cea neatenta...
Necunoscut:Sunt Vlad
Emma: Emma
Vlad: incantat de cunostinta...
Emma:La fel
Vlad: Daca ai nevoie de o haina am eu bluza de trening... o poti lua pe asta.... si, ma pot revansa si cu un suc.. daca vrei.
Emma: Serios?
Vlad:Da
Emma: Okay...
Emma POV
"E asa dragut..."
Vlad POV
"E asa draguta..."
Emma POV
"Mi-a luat o ciocolata calda, ne-am asezat la o masa si am inceput sa vorbim."
Emma: Si...cati ani ai?
Vlad: 15. Tu?
Emma:14.
Vlad:Esti demult timp in Constanta?
Emma: Nu. Azi m-am mutat...
Emma POV
"Am vorbit ore intregi dupa aceea am fost la un film de comedie."
Vlad: Asa de amuzant a fost filmul ca am plans😂...
Emma: Da. S-a facut tarziu.... ar trebui sa plec acasa.
Vlad: Vrei sa te conduc?
Emma: Daca vrei tu...
Vlad: Sigur...
Dupa o vreme
Emma: Am ajuns!
Vlad: Okay...ăăăă...
Emma: Ce?
Vlad: In blocul vecin stau eu....
Emma: Super deci ne vom putea intalni mai des.
Vlad: Da! Vrei sa facem schimb de numere?
Emma: Sigur
Emma POV
"Am facut schimb de numere. Ne-am salutat si eu am intrat in casa. I-am spus mamei de ce am lipsit asa de mult si ce am facut azi si a fost fericita ca mi-am facut deja prieteni. M-am dus in camera mea si m-am culcat.
Bun... cam atat si cu acest capitol...scuze ca a fost lung. Sa imi spuneti daca ati gasit greseli. Ne vedem data viitoare... Paaaaaa!😘
YOU ARE READING
Intalnire cu Vlad Munteanu
Teen FictionEmma, o fata de 14 ani il intalneste pe Vlad Munteanu. Pentru ea, el e un simplu baiat, pentru altii e un vloger renumit, iar pentru fanele lui e baiatul perfect din Constanta.