Keď Diana prisla zo skoly mama sa jej pyta co bolo v škole.....,,Ahoj nic ako vzdy dostaly sme snáď nekonečno čítatelnú knihu na pripravu na maturity".....Aha tak to aby si sa zacala ucit !!!aj doma je coho dost robiť takze s tym ucením si pohni.....,,mami ale pre mna je dôležitejšia škola!".....ale pre mňa nie!!....,,mami!!nezabudni ze más aj druhého syna ktorý tiez uz nieje malý môhol by konecne niečo spraviť aj on"....Diana!!!....,,čo!"....predsa je od teba mladší,,no a? Ale ma už 16 dosť stary na to aby mi pomohol"...Diana som unavená nezaťazuj ma s takýmito veciami dobre vieš ze mi nieje dobre ....
Dianina matka pracuje v nemocníci a často ma nocne smeny a preto sa v danom texte budu opakovat takéto výrazy....
(Dianina matka davala Diane casto robiť domáce práce no Patrika ako keby ani nemala)
.....Dnes navaris veceru nech mate s Paťkom co jesť, zajtra pridem az vecer tak nech do vtedy ked prides zo skoly je vyluxovaný byt, umytá dlážka dlažka, riad taktiež a to dovečera !!.....,,mami ale ja idem ku Sise sa uciť na tu maturitu je uz o týždeň pametáš?"....no ziadne take moja milá ty budes pekne doma upratovať...,,ale ..mamiiiii!!??!?!!"....moje posledné slovo!....,,ty si strašná😠"....
(No Diana sa naozaj budela uciť a preto ked prisla zo skoly uvarila obed...no teda aspon nakrajala zeleninu a pridala vyvar do hrnca nu brat ju nastval a nechala zeleninu a bordel na linke rozhádzaný a zapnuty vývar nad ohňom a vyvar sa priskvaril k hrncu...Diana sa vzala a isla ku kamarátke Silvií..kedze sa ucili moc dlho az do vecera Diana tam ostala spat no nikomu nic nepovedala...mama na druhy den prisla a?...)
...Som domaaa,,,,haloo ste tu? Palko v tom vysiel z izby v pyžame...Palko ty co este spýš. Vsak je 12 hodín!! A kde je vlastne Diana ..Isla ku Silvií sa ucit a vecer neprisla ..asi tam ostala spať dosť sme sa vecer pohádali... No mama v tom vosla do kuchyne a našla tam vsetko bordel po Diane....
...preboha to co je ,,ja pridem vynervovaná z roboty po nocnej co sa tesim ze si lahnem a bude vsetko porobene a tu est večší bordel ako ked som odchadzala....
No mama keď drhla zhoreny hrniec v tom buch dvere ktorými prešla Diana dnu a ozvala sa...
...,,som domaa"...diana ty si mala pomôcť a nie spraviť mi tu bordel....A takto pokracovalo hadanie matky s cerou..
RÁNO
....Diana, Paľko stávajte...
Palkovi bolo zle takze do skoly nešiel no a Diana zaspala a prave ked mala maturity no hned ako vstala v zlaku ze zasoala vvolala kamaratke ze ci este su pisomne maturity no bohuzial uz nie Dina ich cele prespala.....
NA DRUHÝ ĎEŇ
..Diqna zase zaspala no ústne maturity stíhla ...
...,,ahoj stíham? (Pyta sa Silvií)"..
..(Silvia odpovedá) ahoj áno, len tak, tak,). ... Diana uz si na rade...,,drz mi palce".. Drzím pa"..
Toto je pre prvúkapitolu vsetko ospravedlnujem sa za pravopisne chyby...
YOU ARE READING
Krvavá Maturita
Short StoryPoznate ten pocit ktorý vo vas prúdi ako krv pred maturitou?....o tom bude tento pribeh v ktorom bude hlavnou postavou 18 rocná Diana s jej 16 ročným bratom Patrikom...podme sa na to pozrieť.....