9.bölüm

14 3 0
                                    

17 temuz 2017

hayat niye bu kadar acımasız ki bazen diyorum ki kuş olup bu diyardan yada hiç dunyaya gelmeseydim heralde en buyuk keşkem budur oluyoru sizi çocuk ken dışladılarmı her oyunda sen yapamasın deyip aralarına almadılar hemi hep yanlız takıldız yada evden hiç dışarıcıkmadınız oldumu evde telefonla yada televizyon bilgisayarla vakit gecirdiniz oldumu yada evden sadece okula gitmek icin gidip geldiniz oldumu sadece okula gitin gün lerde Çiçeklerle kunuşup dertlerinizi anlatınızmı Yada kuzeniz hariç 17 yaşına kadar arkadaşınız olmadımı ?
Derya yılıdırım
Çevam vermek istiyen olursa sevinirim şimdidem teşekürler
    
       Bazen yalnız bırakırlar
Hayat istedigin gibi devam etmeyecek .
Bazen birileriyle bir yola çıkacaksın .
Yolculuğun ne üzerine olduğu önemli degil .
Her yolculuk içinde bir parça da olsa güven barındırır ve kimse güvenmedigi biriyle yolculuğa çıkmaz .
Aslında her yolculuk bir risktir ve biz riski göre göre devam ederiz .
Bazen yalnız kalırız . Sizi yalnız bırakanlar olacak .

Aşk , iş ya da isimsiz bir yolculuk .... Sizinle aynı yola çıkıp sizi yolda bırakanları  tekrar yolumuza katmayın . Onlar yolunuza girerse yolunuzu değişin ..... İlla gidecek bir yol bulunur , illa güvenilecek insanlar bulunur . 
Yolunuz açk olsun .

Siz kalbinizi açarsanız , birileri de yolunuzu açar .

Bu hayata  acayip lerle dolu acı sıyla tatlısıyla

Hayat ne kadar garipsin
Yoruldum biliyor musun ?
Yaşadıklarımdan ,
Duygularımdan her şeyden

Deryanın Sözleri Ve şiirleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin