Geçen günler Yoon Hee ile ilgili umutları azaltırken, Alex kötü haberlerle geldi.
Yoon Hee nin ailesinin yanına dönme ihtimalini göz ardı etmemek için, köyü takibe alan kişinin söylediğine göre, Çinli grup son köy baskınında önünde ne varsa yakıp dökmüş, giderken de arkalarında canlı brakmadan bölgeden ayrılmışlardı.Bu haber, bekleyişi daha da zorlaştırdı. Artık Yoon un kimsesi yoktu.
Deniz onu köyünden çıkarıp, ailesinden ayırdığına üzülüyorken, yaşama ihtimali için sevinir olmuştu.
Aylar sonra iyi bir haberde gelmişti. İngiliz muhabir ve Alex in parayla tuttuğu adamların ortak çalışmaları mutlu sonuçlanmıştı.
Yoon Hee nihayet bulunmuştu. Ancak iyi durumda değildi. Alex öğrenebildiği detayları ailesiyle paylaşmak için yanlarına geldi.Deniz Stella ve Hare merakla bekliyorlardı.
Alex nerden başlaması gerektiğini bilemiyordu.
"Size hem iyi hemde kötü haberim var!""Seni dinliyoruz baba!"
"İyi haber Yoon Hee sonunda bulundu."
Deniz'in yüzü gülüyordu. Stella oğluna sarılıp onu tebrik etti.
Hara endişeyle sordu.
"Kötü haber neydi baba!"
"Kız çok kötü durumdaymış. Çok ağır şeyler yaşamış."
Deniz endişeyle yumruklarını sıktı. Onun endişesini gören Hare elini tutarak destek vermek istedi.
Alex açıklamasına devam etti."Kayıp oldığı süre içinde Amerikalılar in yanındaymış. Uzun bir süre işkence görmüş. Sonra da onu sokağa atmışlar. Bizimkiler onu bulduğunda perişan haldeymiş."
Deniz sordu.
"O iyi mi peki?"
"Şuan durumu daha iyi. Herşey kontrolümüz altında."
Stella konuşmaya katıldı.
"Neden hala orada biran önce alın getirin onu."
Alex yanıtladı.
"Deniz in bir karar vermesi gerekiyor önce. Onu getirmek demek, bundan sonra sorumluluğu üstlenmek gerektirir."
Deniz cevap veremiyordu. Hare onun adına yanıtladı.
"Tabi ki sorumluluğu alacak. Zavallıyı orada yanlız brakamayız. Hem, ithal bir kız kardeş kulağa çok cazip geliyor."
Hare herşeyde olduğu gibi bu dram da da eğlenceli bir yön bulmayı başarmıştı.
Yoon Hee nin hayatı için karar verildi. Alex detaylar için oğlu ile yanlız görüşmek istediğini söyleyince Hare ve Stella, baba oğulu yanlız bıraktılar.
Genç kız, yasa dışı yollardan ülkesinden, kaçak olarak çıkacak ve Türkiye ye aynı şekilde girişi yapılacaktı. Bu yolculuk uzun ve tehlikeli olacaktı. Ancak Alex in esas konuşmak istediği bu değildi.
"Annen ve Hare nin yanında pek detaya inmek istemedim. Ancak kızcağız çok perişan durumdaymiş."
Deniz merakla dinliyordu.
"Yankiler aylarca kızı her türlü hizmet için kullanmış."
"Ne gibi baba!"
"İşkence taciz ve tecavüz aklına ne gelirse artık. İşleri bitince atmışlar onu. Ölümden beter görünüyormuş bulunduğunda."
Deniz hayretler içinde babasına bakıyordu. Sinirden kudurmak üzereydi. Yoon Hee nin küçük narin bedeni ne işkenceler görmüş, hassas kalbi nasıl kırılmıştı kim bilir! Kızaran gözlerinden akan yaşları
Öfkeyle sildi."Onu bu hale düşürdüğüm için kendini asla affetmeyeceğim baba!"
Teselli görevi Alex e düştü.
"Sakin ol evlat! Geçmişi için elimizden birşey gelmez. Ancak geleceğini mükemmelleştirmek senin elinde! Hepimizin desteğiyle atlatacak eminim bundan."
Ellerinden Yoon Hee yi beklemekten başka birşey gelmiyordu. Endişeyle beklediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ iZ
Romanceİlk hikaye BUĞULU CAM ın devamı niteliğinde yeni bir hikâye ile karşınızdayım . Yalnız başlayan bir yaşam mucadelesi. Not: Hikayedeki kurgu kişiler, yer, olay ve zaman tamamen hayal ürünüdür. Keyifli okumalar! İlk yayın tarihi: 01-11-2016