18. fejezet-kísérletek

7 2 0
                                    

Nem hittem a szememnek. Emma volt az.
-Te..... te.... te halott vagy.-dadogta Max.
-Igen. Csak elhitettem veletek. Én szabadítottam rátok a SÁTÁNISTÁKAT. Minden a tervem szerint alakult.-mondta Emma.
-És én még a barátomnak hittelek.-mondtam.
-Júj. Elveszetetted Stella bizalmát. Ő most szerintem meg fog ölni.-mondta Brian.
-Előbb én öllek meg titeket.-mondta goszon vigyorra húzva száját.
Egyre közelebb lépett hozzám. Én olyan dühös voltam, hogy a szemem vörös lett és neki ugortam az üvegnek.
-Stella. Ne legyél ennyire nagy menő. Tudom milyen vagy. Csak egy érzékeny lény. Minden kis apróságon felkapod a vizet, és minden kis apróságon sírsz.-mondta.
E mondat hallatán el mentem és lefeküdtem a földre.
-Tipikus.-mondta Emma.
-Ha kiszabadulunk te halott vagy. Azzal ugye tisztába vagy.-mondta Max.
Elmosolyodott Emma és elment.
-Stella jól vagy?-kérdezte Tessa.
-Persze. Csak az igazat mondta.-motyogtam.

Másnap
-Jó reggelt kísérlet alanyok.-mondta egy mély hang.
-Micsodák? Várjunk erről nem tájékoztattak bennünket.-mondta Dorina.
-Majd mindent megtudtok.-mondta a hang.
-Legalább csak a nevedet mond meg.-mondta Brian.
-Mark.-felelte.
-Kössz.-morogta.
-Az első legyen a leggyengébb láncszem. Tessa Mckenzi.-monta Mark.
-Héj. Ez köcsög volt.-mondta Tessa.
Tessa celléja hirtelen elkezdett mozogni.
-Ne. Ne. Ne. Engedjetek el. Akkor talán nem haltok meg rohad kis köcsögök!-sikoltozott Tessa.
-Tessa legyél erős. Ne félj.- mondtam Tessának miközbe próbáltam kijutni.
1-1,5 óra után tért vissza Tessa. Nagyon ki volt ütve.
-Mit tettetek vele?-üvöltöztem.
-Próbáljuk az erejét kinyerni. Veletek is ezt fogjuk csinálni. Élve kelletek. De lehet, hogy miután kinyerjük az erőtöket meghaltok. Elég nagy rá az esély.-momdta Mark.-Most Barny te jössz.
Így ment ez szép sorjába. Brian, Dorina, Viki, Dodó és Max. Végül én jöttem.
-Stella. Te vagy az utolsó.-mondta Mark, és elvitt.
Beértünk egy hatalmas laborba. Itt visszanyertem az erőm. Gyorsan át is változtam egy oroszlánná. 3 őr láncokkal próbált lekötni. Nagyon erősködtem. De sajnos nem jártam sok sikerrel. Lekötözték a lábaimat és a számat.
-Mit..... akarsz...... velem.-nyögtem.
-Csak DNS mintát veszek tőled. És kísérletezek rajtad.-mondta Emma.
-Azt..... nem....... fogom...... hagyni.-morogtam.
-Én vagyok a főnök. Én döntöm el mit akarok. Téged pedig meg foglak ölni.-momdta Emma egyre közelebb hajolva.
Én erre olyan dühös lettem és kiszabadultam. Emma arcát végig karmoltam. Nagyon dühös lett. Az őrők felálltak és lefogtak. Emma kezébe egy hatalmas nagy éles kés volt. Felém tartotta. Próbáltam kiszabadulni. De nem tudtam. Emma egyre közelített. Át akartam változni valami mássá, de nem tudtam. Ott állt előttem. Fogta a kést és a hátamba döfte. Elengedtek az őrök. Én a földre rogytam.
-Itt én vagyok a főnök.-mondta Emma.-Soha többet ne tegyél ilyet. Rendben?
Én a földön feküdtem meg se bírtam mozdulni. Emma felém hajolt és a kést egyre inkább belém nyomta. Én csak ott nyüszörögtem.
-Azt kérdeztem RENDBEN!?-üvöltött rám.
Csak bólogatni tudtam. Egy hirtelen mozdulattal kihúzta belőlem a kést.
Vissza változtam emberré. A hátamat fogtam mert nagyon fájt.
-Vigyétek vissza a cellájába.-mondta Emma.
Visszavittek a cellámba.
-Úr isten Stella. Mit tettek veled?-kérdezte Max.
-Csak megmutattam neki ki a főnök.-mondta Emma a sötétbe állva és elment.
A kísérletek így teltek hetekig.

Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora