ŞİMDİ OKUDUĞUN Günlerden Aşk Novela Juvenil "bir çukuru bir toprakla doldururuz bir boş kalbi ise bir aşkla doldururuz" "aşk nefretle başlar" "ilk görüşte aşk" #aşk -KARAKTERLER 2- 7 1 0 tugcesay1516 tarafından tugcesay1516 tarafından Takip Et Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publicar en tu perfil Compartir por correo electrónico Reportar Historia DEMİR- Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. ÇAĞATAY- Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. EGE- Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. SU- Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. AYLA- Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. EVET KARAKTERLERİMİZ BU KADARDI.ARTIK HİKAYEYE GEÇEBİLİRİZ. İYİ OKUMALAR :)