26.

52 4 0
                                    

Pov. Harry

Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Ze is zwanger, van mij. Tenminste, dat zegt ze. En een stiekeme relatie met Louis?! The fuck. Verder, why the fuck heeft ze Juul in het ziekenhuis geslagen?! Ze ligt nu al weken in het ziekenhuis. Haar toestand is nog steeds hetzelfde.. Slecht... Ik ben er zoveel mogelijk, en slaap er tegenwoordig ook. Ik wil zoveel mogelijk bij haar zijn. Ik wil dat alles goed gaat met dr. Ze moet zo snel mogelijk ontwaken! Eigenlijk moet ik met Katie praten, maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is.
Ik kijk even op mijn mobiel, en zie dat ik 17 gemiste oproepen van Katie heb, 4 van Niall, 8 van Lotty en een paar voicemail's van Katie. Ik besluit Katie terug te bellen. Ze neemt op. 'Met Katie' zegt ze. "Hey, met Harry.' beantwoord ik terug. 'hey...' zegt ze weer terug. 'Sorry, sorry, ik wil eigenlijk met je praten. Rustig als dat kan' zeg ik. 'Ja, dat kan wel' zegt ze terug. 'Morgen 14:00 bij Juul?' vraag ik haar. '13:00, kan dat?' vraagt ze nog. 'ook goed, tot morgen' en met dat hangen we op.

Ik pak Juul haar hand vast, en geef er een kneepje in. Tot mijn plotse gevoel, voel ik een licht kneepje terug.

Pov. Juul (flashback voor alles)

Ik kijk om me heen, en zie alleen mijn ouders. Wanneer ik mezelf omdraai, zie ik mijn oma staan. 'Wij gaan jou helpen te ontwaken' zegt mijn oma. 'Maar wat is er dan gebeurd waarom ik hier ben?' vraag ik. 'Iemand heeft je slaap geraakt, daardoor ben je in coma gekomen. Ik in coma? Nee, dat kan niet. 'Waar is Harry?' vraag ik. 'Kijk om je heen, als je je gedachten tot rust brengt, kun je het zien. Momenteel zijn ze bij je' zegt mijn moeder. 'Mama? Hoelang zie ik je hier nu?' vraag ik. 'Ik hoop niet te lang, en dat je gewoon ontwaakt' zegt ze terug.
Ik breng mijn geest tot rust, en zie iedereen bij mij zitten. Op Lotty en Niall na... Harry pakt mijn hand vast, en ik zie hem huilen. Huilen? Om mij?
'Wat is de opdracht wat ik moet doen om te kunnen ontwaken?' van vraag ik even later. 'Het is niet echt een opdracht' zegt ze terug. 'Oh, wat dan?' vraag ik weer. 'Je gaat naar het water, daar ga je naar de gene toe die daar is, en die helpt je verder!' zegt ze. 'Oma?' vraag ik. 'Ja darling?' vraagt ze terug. 'Dan u wel, dat u mij wilt helpen' zeg ik. Ik zie dat haar mondhoeken omhoog krullen, en er een glimlach uit komt. 'We zien alles van boven schat, alles. We zien hoe jij groot wordt.' zegt oma terug. Ook mijn mondhoeken krullen omhoog. 'Ik wil zo snel mogelijk weer maar Harry toe, welke kant moet ik op voor het meer?' vraag ik. 'Dat mogen wij niet zeggen. Alleen ik moet je één ding vertellen... Één dag hier, is een week in het echt. Nu is de dag eigenlijk alweer om, en is er dus al een week voorbij. Harry zal je missen, dus doe je best schat!' roept mijn oma.

Ik loop door, en op een gegeven moment, moet ik kiezen, het donkere, zwarte droevige Bos, of het kleurrijke, zonnerige bos. Ik kies voor de kleurrijke kant.
Als ik nog een stuk doorloop, zie ik een meertje liggen. Ik besluit er heen te lopen, en zie mijn beste vriendin Lotty staan. Ik wil haar ene knuffel geven,maar ga dwars door haar heen. What the fuck is dit?!



A/N

Hier is de tweede

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu