❤~{17}~❤

795 86 23
                                    

Taemu znovu začaly téct potoky slz po tvářích a utekl nahoru do pokoje.

No co?! Musel jsem ho trošku potrápit, i když tohle bylo asi moc.

Běžel jsem za ním a otevřel dveře od jeho pokoje, které díky bohu, nebyly zamčené. Vešel jsem dovnitř a zůstal stát jako opařený s očima vykulenýma tak, že jsem se divil, že mi nevypadly z důlků.
Pusu jsem měl dokořán otevřenou a zmateně jsem se rozhlížel po Taeho pokoji.

,,C-co to má být?" Řekl jsem stále nevěříc svým očím.

Tae na mě hodil uslzený pohled a potichu řekl.

,,Moc tě miluju Kookie. Omlouvám se, ale protože jsem nemohl mít tebe jako osobu, alespoň fotky mi na chvíli stačily. Začínal jsem na třech, no ale ono mi to přerostlo přes hlavu a tak mám plný pokoj tvých fotek. Chápu, že určitě nenávidíš." Vychrlil to ze sebe.

,,A-aha..." Zvrtěl jsem hlavou

,,Aaah ty trubko! Samozřejmě, že tě taky moc miluju. Dělal jsem si srandu, aby jsi poznal, jak moc to bolelo mě. Neuvědomil jsem si, že ti tím ještě víc ublížím, to já bych se měl omlouvat. A ty fotky, no... Eh, je to zvláštní, ale já mám také tvoje fotky. Sice jen čtyři, ale mám je." Sladce jsem se na něj usmál, podrbal se na hlavě a popošel blíž k jeho posteli na které seděl.

Pohladil jsem ho po zádech a položil jsem si na ně hlavu.

,,Pokud bys ty chtěl, moc bych si přál, aby jsi se stal mým přítelem." Zvedl jsem hlavu a Tae se na mě otočil.
Na tváři se mu rozzářil ten nejnádhernější úsměv, který jsem kdy viděl.

,,Ano!" Doslova zakřičel přec celý dům a objal mě. Hlavu si položil do záhybu mého krku a vdechl mojí vůni.

Dokonalý úsměv mu z tváře nezmizel, ale stále mě hypnotizoval svýma krásnýma kukadlama.

,,Tae, máš nádherný úsměv." Usmál jsem se na něj. On si olízl rty a víc se ke mně přitulil.

,,To proto, že patří nádherné osobě...Tobě." Zahřálo mě to u srdce. Políbil jsem ho do vlasů a zadíval se mu hluboko do očí.

,,Jsi nádherný." Sjel jsem ho pohledem a sladce se na něj usmál.

,,Ne... To ty..." Povalil mě na postel a jeho rty se otřely o ty mé.
Olízl si opět spodní ret a následně ho skousl. Kurva moc se mi tohle jeho gesto líbilo.

Začali jsme se něžně, ale vášnivě líbat a po chvilce mi rukou vjel pod tričko a začal bloudit po celém mém těle. Rukama si mapoval celý můj hrudník a pomalu se přesouval níž, až se zastavil u rozkroku a jemně ho zmáčkl, čímž mě donutil vzdychnout, ale díky polibku jen tlumeně.
Pootevřel jsem mu tím ústa a on mi do nich vplul jazykem. Plenil mi je, zkoumal je, a když byl s průskumem hotov, začal vyhledávat můj jazyk. Jakmile ho našel začali jsme si je proplétat, byl to ten nejnádhernější pocit na světě.

Připadal jsem si jak v nějakém divném romantickém drama seriálu.
Ale naštěstí to byla ta nejkrásnější skutečnost, a to jen díky Taemu, protože teď jsem byl opravdu šťastný.

Taehyung mě utvrdil v tom, že to skutečnost byla, tedy spíše jeho rty, které se od mých odpojily a putovaly po krku kde zanechaly pár viditelných značek, které vedly až ke klíční kosti.

Okolí krku bylo moje velmi citlivé místo a Taehyung to věděl. Proto když dokončil své mistrovské dílo, všechny cucfleky pyšně olízl. Vzdychal jsem a Tae se laškovně pousmál.

Tričko ze mě strhl a zastavil se. Začal si mě zaujatě prohlížet a já cítil jak se mi do tváří hrne krev, aby to nebylo tak vidět, zakryl jsem si obličej rukama.

,,Nech toho, jsi nejnádhernější bytost na světě a nemusíš se stydět, i když, když se červenáš, jsi ještě víc k sežrání." Usmál se a ruce mi z ksichtíku sundal.

Zčervenal jsem ještě víc, ale nemohl jsem s tím nic dělat a hlavně, jsem nechtěl pokazit tuto nádherou chvíli. Usmál jsem se tedy také a Taeho začal pomalu svlékat, abych tu nahý nebyl sám. Tričko šlo dolů snadno, avšak se zipem u kalhot jsem měl menší problém.

,,Ukaž pomůžu ti." Řekl Tae chrapláčkem, který mě dostával do kolen a sám si rozepl zip u kalhot. Následně je sundal a hodil do rohu pokoje.

Než jsem se stihl rozkoukat, oba už jsme byli nazí. Skenoval jsem ho pohledem, každičký kousíček jeho dokonale vytvarovaného těla. Ovšem u jeho kamaráda jsem se zastavil.

Byl velký.

Tae si pochvíli všiml mého zděšení v očích a uchechtl se.

,,Ale copak?"

,,J-já, jen... Je moc veliký."

,,Hmm~ To mi lichotí." Znovu se uchechtl a já uhnul pohledem jinam.

,,Tae, dnes to nechci dělat promiň." Zašeptal jsem zahambeně.

Né, že bych to s ním nechtěl dělat, chtěl a moc, ale přijde mi to brzo.

,,Nebudeme to dělat, pokud nechceš". Zazubil se na mě a dal mi pusu na nos.

Kývl jsem, přivřel oči a vyčkával co Tae udělá.

Jednou rukou se podepíral u mé hlavy a druhou něžně chytil mé přirození a zapumpoval.
Vydechl jsem a následně se jako kočka prohl v zádech, protože jsem dlouho necítil něčí dotek. Ani já se sám sebe dlouho nedotýkal a očividně mi to chybělo, protože se mi junior okamžitě postavil.

,,Nějaký nedočkavý." Laškovně pronesl Tae a znovu rukou přejel nahoru a dolu.

,,Uhm~ Aah~." Byl to velký nával slasti, kterou jsem si tak dlouho odpíral.

,,T-tak už něco dělej~." Zaskučel jsem, když mi Tae velmi mučivým tempem honil.

,,Vždyť dělám, broučku." Nevinně se usmál.

,,Ale j-já chci v-víc..." Taehyung se perverzně usmál a svoji pusinku přesunul dolů.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Korekce: 3.5.2020

Hello!!💜
Jsem móóóc hodná, já vím😂
Nebojte příští díl bude lepší😊
Srdíčkuju vás, zatím pá~❤

♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat