Yanlış Numara'nın yazarı Ayşe ile oldukça koyu bir sohbetteydik. Eğlendik, güldük. Birbirimizin ortak yönlerini de fark ettik! Ayşe çok tatlı, çok pozitif ve kendi yakaları üzerinde durabilen bir kız. Bakalım bize neler söyledi, neler anlattı!
Selam Ayşecim. Öncelikle bir halini hatrını soralım bakalım. Nasılsın, neler yapıyorsun, hayat nasıl gidiyor?
Sağ ol canım.İyiyim,iyi olmaya çalışıyorum.Okul dersler beni baya yoruyor şu ara.Ama kendime vakit ayırmaya çalışıyorum :)
Biz de sana başarılar diliyoruz her yönde. Kitabın çok başarılı ilerliyor. GB fanları ve meraklıları olarak bizler de çok severek ve eğlenerek okuyoruz. Farklı bir kurgusu var. Peki, böyle okunacağı, böyle sevileceği hiç aklına gelmiş miydi?
Çok teşekkür ederim sizin okumanız,sevmeniz benim için bir motivasyon kaynağı.Çünkü ben gerçekten böyle sevileceğini düşünmemiştim.Aklımda zaten olan bir kurgu vardı bunu bizim ZeyKer'e uyarlayayım dedim.Eğlence amaçlı başladığım bir şeydi :))
Pekala. Merak ettiğim bir şey daha var. Bu senin hakkında; bardağın boş tarafına mı bakarsın, yoksa dolu tarafına mı?
Mümkün olduğu kadar dolu tarafına bakmaya çalışıyorum.Hayatımın bir döneminde hep boş tarafına bakan biri oldum.Ama bunun kötü bir şey olduğunu anladım.Titredim ve kendime geldim.Artık hep dolu tarafına bakıyorum.O yüzden bu "pozitif"lik :))
Kullanıcı adına da yakışan budur zaten :) Pekala, ideallerin var mı diye soracağım sana. Evet, ideallerin var mı?
İdeallerim var.Kendisi için yaşayan biriyim.Yani çoğu insana böyle söyleyince kötü bir özellik gibi görünüyor ama bence değil.Bana göre her insan "önce ben" diye yaşamalı.Sonuçta herkesin kendine ait bir hayatı var.Bir insanın özünde sahip olduğu tek şey yaşadığı hayat değil mi zaten? Disiplinliyim biraz.Ama çok fazla şeyi kafama takmam.Baya karışık bir insanım aslında.Öyle işte :))
Farklı ve bir o kadar da dediğim dediksin sanırım. Bence bu seni oldukça ayakları üzerinde durabilen biri yapacaktır. Böyle olmaya devam etmelisin. Gelelim kitaba, Zeynep ve Kerem'i bize çok sıcak bir şekilde anlatıyorsun. Peki ne zaman araları ısınacak?
Evet,öyleyim.Teşekkürler ederim :) Aralarının ısınmasına baya var aslında.Tabi aralarda yakınlaşmalar filan olacak ama tam olarak da ısıtmayı düşünmüyorum henüz.Çünkü ben diğer hikayelerde olduğu gibi sonunda onları sevgili yapıp hadi şimdide de evlensinler,çocukları olsun diye düşünmüyorum.Araları kaynadığı zaman bitecek hikayeleri :))
Benim de okuduğum kitaplar var wattpad'de ve inan ki çoğu GB kitabı olmasının yanında senin bahsettiğin gibi bitiyor. Fakat konuyu -yani evlensinler çocukları olsun bitsin konusunu- iyi anlatabildikten sonra, akıcı olabildikten sonra her şey daha kolay oluyor okuyucu için de. Gelelim diğer sorumuza. Hayranı olduğun kişi veya gruplar var mı?
Sanırım işin evlilik kısmını yazmak beni biraz sıkıyor.Belkide pek evlilik insanı değilimdir tabi bunu ileride göreceğim :DHayranı olduğum bir çok kişi ve grup var.İlk aklıma gelenler; Kerem Bürsin.Oyunculuğuna ve kişiliğine hayranım.Tam dünyada bu model bir erkek yok dediğim sırada gördüm onu diyebilirim.Büyük konuşmamak gerekmiş :D Audrey Hepburn,Robert Pattinson ve Anne Hathaway yine çok sevdiğim oyunculardan.Büyük Ev Ablukada grubunu çok seviyorum.Yabancı olarakda en sevdiklerimden şuan ilk aklıma gelen One Republic :))
Ah Kerem Bürsin, Robert Pattinson ve Anne Hathaway benim de sevdiklerimden. Özellikle Kerem Bürsin! Neyse, konu iyi yerlere gitmiyor. Bir diğer sorumuza geçelim :) Yanlış Numara'yı yazarken bir yerden esinlendin mi?
Konu Kerem olunca... Aslında bir yerden esinlenmedim. İçimden geldiği gibi yazıyorum :))
Gerçekten kurgu alanında ve tabii her alanda seni tebrik etmeliyim. Bizi yazınla çok mutlu ediyorsun. Pekala, sıradaki sorum şu; wattpad'de okuduğun ya da okuyacağın kitaplar neler? Bize neleri önerebilirsin?
Çok teşekkür ederim.Sizde ilginizle beni mutlu ediyorsunuz.Okuduğum hikayelerden ZeyKer hikayesi olarak herkes gibi Numara 12'yi bende çok seviyorum.Birde Tutku+18 var.O da kurgusu farklı ama keyifli olan bir ZeyKer hikayesi.Birde yine çok güzel olanlardan Bir Yaz Gecesi Rüyası var.ZeyKer kurguları dışında çok fazla hikaye okumaya vakit ayıramasam da Numara 12'nin yazarından Küçük Sevgilim var.Güzel bir hikaye.Sonra "Gelecek" diye bir hikaye var keyif alarak okuduğum.Aynı yazarın yine çok güzel bir hikayesi "Apollon" var.Çok kalabalık bir okunacaklar listem var.Bunlarda öncelik verdiğim Çöpçatan Kuzen,Ronny,The Baby Project ve yine çok okunan bir ZeyKer hikayesi olan Canım Komşum var :))
Benim de okuduğum kitapları okuyormuşsun demek. Bak sevindim bu ortak yönümüze. Son soruma geçmeden önce bize kendini anlatır mısın?
Ben İstanbul'da doğum,İstanbul'da yaşıyorum.16 yaşındayım,lise 2 .sınıf öğrencisiyim.Meslek lisesinde okuyorum,bilişim bölümünde.Sırf bilgisayarı sevdiğimden bu bölümü seçtim.Eğlendiğim için.Bu mesleğe devam edeceğimden değil.Yazarlık daha çok ilgimi çekiyor ki kafamda bir sürü yapacağım iş var.Küçük yaşlardan beri yazıyorum.Hatta ilk hikayem (hiç kimse okumadı) 9 yaşında yazdığım bir cinayet kitabıydı :))
Pekala. Biz de seni tanıdığımıza çok memnun olduk. Son sorumuza geçelim. Kitabındaki karakterlerin senin içindeki yeri nedir?
Zeynep hemen hemen benim aslında.Zeynep'i hikayede asıl Zeynep yapan,farklı kılan şey aslında iç sesi.Benimse bir sürü iç sesim var :D Bunlardan birini Zeynep'e verdim.Kerem ise benim çok zor bir kısmım.İçimden henüz çıkamamış bir parça.O yüzden onun gözünden yazdığım bölümleri yazarken beni zorluyor.Bu tabi erkek olmasından da kaynaklanıyor.Diğer karakterlerde tek tek bir parçam aslında.Mesela Melis'in feminist olması benden kaynaklanan bir durum :))
Ah, feminizm çok yaşa! Seninle tanıştığımıza tekrar memnun oldum. Ben seni çok sevdim! Umarım tekrar bir röportaj yaparız. Yeniden hayatında başarılar ve seni yeniden canı gönülden tebrik ediyorum! Yanlış Numara'ya devam! Kendine iyi bak :)
Teşekkür ederim canım.Röportajın içinde ayrıca teşekkür ederim çok keyif aldım.Sende kendine iyi bak :)