1 początek

13.6K 625 475
                                    

Witam nazywam się Adrian mam 16 lat i chodze do 3 gimnazjum . Lubie dużo zabawy a zwłaszacza jak się jest z kolegami i wybiera obojętny numer . Wtedy jest ZAJEBIŚCIE .A SĄ WAKACJE WIĘC JEST DUUUŻO ZABAWY

- Maciek teraz ty wybieraj , a Adrian zadzwoni .

- A czemu ja ?! Ja wole pisać niż rozmawiać .

- Dobra, dobra będziesz pisał.

- No i się wie . - Maciek podał mi numer i ja zaczołem pisać . Wokół mnie zgromadziła się moja ekipa .

Ja
Hej kotku

Obcy
Hej

Ja
Jak masz na imie ?

Obcy
Wiem że robisz sobie ze mnie jaja razem z kolegami Adi :*

Wszyscy zamarliśmy .

- czy to numer któregoś z szkoły ?

- albo może to nauczyciela ? - wszyscy zaczeli panikować . Kto to jest i skąd wie kim jestem i z kim ?

- wiedziałem że to kiedyś źle się skończy . Ja się zmywam zanim oberwe - powiedział to Dawid i szybkim krokiem poszedł w strone domu za nim pobiegli Maciek i Michał . Zostałem ja i Daniel .

- Nosz kurwa zajebiście !

- ej Adi spokojnie . Chodźmy lepiej do domu. Będzie bezpieczniej . - po tym poszłem z nim do domu . Każdy skręcił w swoią strone . Ja jeszcze miałem 30 minut drogi . Nie spieszyło mi się więc po woli szedłem . Nagle usłyszałem dźwięk sms . Myślałe że to od mamy ale się pomyliłe to był ten obcy .

Obcy
Nie boisz się chodzić sam . Jest puźno

Ja
Spierdalaj

Obcy
Jakie słownictwo . Za to będzie kara

Ja
Kurwa odpierdol się . Nawet nie wiesz kim ja jestem

Obcy
Wiem bardzo dużo o tobie słonko . Nawet teraz patrze na ciebie . :*

Rozejrzałem się dookoła ale nikogo nie było . Przestałe odpisywać i biegiem wróciłem do domu . Od razu pobiegłem do łazienki . Szybki prysznic i na łóżko poszłem spać. Tak od razu nie usnołem nadal myślałem o tym kimś. Usłyszałem dźwięk sms .

Obcy
Tak słodko leżysz . Dobranoc :-*

Że co kurwa !! Szybko wstałe podbiegłem do okien i zasłoniłem rolety . Nawet w własnym domu mnie prześladują .

Obcy
Ej. Odsłoń chce popatrzeć na ciebie .

Ja
Odczep się odemnie . Tylko raz do ciebie napisałem a ty od razu mnie prześladujesz .

Obcy
To nie był raz . Przypomnij sobie z kim pisałeś jakieś 2 miesiące temu .

Wyłączyłem telefon i zasnołem wtulony w poduszke . Nie mogę sobie przypomnieć z kim ja to pisałem .
........:.....:......:......:.........:......:.......:..

HEJO ! To moje pierwsze opowiadanko . Prosze was o opinie i gwiazdke jak się podobało .
                Pozdrawiam i życze miłej nocy :-*

SMS od obcego Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz