Hikayeyi beğendiğinize nasıl mutluyum anlatamam :)) Bu hikayeyi bu kadar beğeneceğiniz aklıma bile gelmezdi :))
Havası ne kadar sıcakta olsa,sabahları çok soğuk oluyor.Yatağım,pencerenin dibinde ve birisi penceremi açmış ama kim?Yok yani pencereyi açmakta ki amaç ney?Her neyse,üstümden düşen battaniyeyi yerden kaldırdım,yarı uyandık bir şekilde ayağa kalktım ve pencereyi kapattım..Bu da neyin nesi böyle?Her yer karma karışık,odam dağılmış.Hani uyumadan önce içmedim de,ne oldu da odam böyle dağınık oldu?Köpeğimiz Kont yapsa diyeceğim çok akıllı,laftan anlayan bir köpek o da yapmaz..Geriye tek bir seçenek kalıyor EVDEKİ KIZ.. Bu kız benden ne istiyor olabilir?Veya bu kız gerçekten de var mı?Anlamakta zorlanıyorum,benim gördüklerimi niye kardeşim veya annem görmüyor?Yoksa tekrardan şizofreni hastası mı oldum?Yatağımın yanındaki çekmeceyi tekrar açtım,dün gecedeki not yoktu...
Kesin bir şeyler oluyor,eğer gördüğüm şey ruhsa neden camdan giriyor ki?Bu şey gibi olur,hayalet Casper duvarlardan giriyor ama bacaya sıkışıyor aynen o hesap..Her neyse,bakalım gece 12'de neler olacak?Beni hangi sürprizler bekleyecek..Bunları düşünürken ben çoktan uykuya dalmışım bile..
-Abla hadii kaaallk.
Üstüme atlayan kardeşimi iktirerek "Hadi ama sus!"
-Hadii amaa kahvaltı hazııır
-Git sen!Geleceğim ben!
Kardeşimi odadan kovduktan sonra uykum kaçmıştı,lanet olsun!Banyoya gittim,yüzümü yıkadım ve aşağıya mutfağa indim.Bütün aile fertleri oturmuş beni bekliyorlar.
-Günaydın Sofia.
-Günaydın baba.
-Güzel uyudun mu?
Ekmeğe uzanarak "Sabaha karşı pencerem açılmış,kim açtıysa artık..."
-Dikkat et.
-Ederim.
Havası tam bisiklete binmelik.Evin bodrum katından bisikleti aldığım gibi uzak uzak gittim.Eve geldiğimda saat 10'du.Yemek yedikten sonra,direk yatağa girdim...
Saat:12:00
Kapım açıldı,ince bir ses Sofia diye seslendi..Başımı kaldırıp sesin geldiği yöne baktığımda gözlerime inanamadım..
İnşallah beğenirsiniz :)) Görüşlerinizi söylerseniz çok mutlu edersiniz beni :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evdeki Kız
HorrorÖnceden sorunlu ve kötü bir hayatları olan Wesley ailesi artık mutlu olabilmek için yeni eve taşınmayı planlamışlardır.Her şey güzel gidiyordu ta ki Sofia penceredeki o kızı görene kadar..