Chapter 1

129 3 5
                                    

"SHIT" was het enige dat ik kon uitbrengen. Ik lag op straat, in een steegje, ik doe een gok dat het rond 7 uur in de ochtend is. Snel grijp ik naar mijn tas en zoek me portemonnee, die er niet in zit. Ook van mijn iphone is geen spoor te bekennen. Mijn moeder vermoord me. Au! Waarom doet mijn hoofd zo pijn? Ik voel naar mijn achterhoofd, vochtig, ik bloed. Wat zou er afgelopen nacht allemaal gebeurd zijn? Om 8 uur ging ik richting mijn beste vriendin Mandy, oja ik was met Mandy, we gingen stappen. 11 uur gingen we de deur uit naar een club in Amsterdam. We hebben gedanst, met natuurlijk hele leuke jongens, er was ook drank. Maar hoe ben ik in godsnaam hier beland?

Ik sta op en wankel een beetje door het steegje, ver kom ik niet want me voeten en benen begeven het. Bam.. Daar lig ik weer. De grond is echt vies, overal ligt platgestampte kauwgom dat langzaam ligt te verteren, sigaretten (hoeveel er van over is) en nog meer troep. Mijn hoofd bonkt, langzaam vallen me ogen dicht.

"Hallo schoonheid, wakker worden." Hoor ik iemand zachtjes in mijn oor fluisteren. Met pijn en moeite open ik mijn ogen. De zon is al veel feller dan eerst dus het zou al rond het middag uur moeten zijn. Dan kijk ik in 2 fel blauwe ogen, echt wauw. "Ha, je bent wakker. Wat doet zo'n mooi meisje als jou hier op straat?" Zegt de jongen met de mooie blauwe ogen. Ik krijg steeds een beter beeld van hem en zie dat hij alsmaar knapper word. Hij heeft bruin warrig haar en een luchtig t-shirt aan met een v-hals, ook draagt hij een korte broek. Je kan aan hem zien dat hij vast een sixpack heeft, zijn armen zijn echt gespierd. Wacht, korte broek? T-shirt? Het is midden in de winter, dan hoort het koud en regenachtig te zijn in Nederland. "Hallo?" Shit ik was helemaal vergeten te antwoorden, op de knappe jongen. Ik probeer op te staan, maar net als de poging van vanochtend val ik al gauw weer neer. "Wa.. waar be.. n ik?" Krijg ik er met heel veel moeite uit. Wat is er mis met mij? Ik kan niet eens normaal articuleren. Was ik zo dronken dat mijn hersenen verkloot zijn? Nee, dit was de eerste keer dat ik dronken was en een keertje kan toch geen kwaad. "Florida." Antwoord de jongen met een ongelofelijke sexy glimlach. Ho, wacht. Florida? Dat is 10 uur vliegen vanaf Nederland. "Gr.. apje zeke.. rr?" Er is echt iets mis met mijn stem. "Nee dit is echt Florida, je ziet er nogal slecht uit. Ga anders mee naar mijn appartement, daar kan je uitrusten en daarna voel je je vast wat beter en minder brak." Antwoord hij. Normaal zou ik nooit bij vreemde mensen naar binnen gaan, maar dit kan niet anders. Alles is beter dan hier op straat blijven liggen. Ik weet nog snel een knikje te geven en daarna dwaalt mijn geest af naar een plek waar het heel mooi is. Langzaam sluit ik mijn ogen en val voor mijn gevoel in een diepe slaap. Weg van alle ellende waar ik me nu in verkeer.

Night lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu