Evliliklerinin ilk yıllarıydı. Genç çift yıllara nazaran hala birbirlerine tutkuyla ve büyük bir aşkla bağlıydılar.
Günlerden bir gün Ege odaya sessizce girdi fakat karısını uyandırmaya da kararlıydı. Yavaşça yaklaştı karısının yanına ve Ecenin boynuna küçücük bir öpücük kondurup uyansana güzelim diye seslendi.
Ece, "Biraz daha lutfeeeen!" diye mırıldandı sevdiğine. Ege karısının biraz daha uyumasına izin verdi ve uyuyan karısına baktı. Karısını uyurken izlemeyi çok seviyordu. Biraz izledi sonra sessizce çıktı odadan..
Ece uyandığında mis gibi kokular geliyordu burnuna. Hemen mutfaga yöneldi ve "Egeeeee buranin hali neeeee ?!" diye cıglık atıverdi.
Ege "Ya hatun alt tarafi biraz un döktüm!" diye karşılık verdi.
Ece tam sinirden ağlamak üzereyken Ege ellerini Ecenin yüzünde gezdirdi ve "Söz karıcığım ben toparlarım." diyip alnına öpücük kondurdu. Ecenin sınırlı yüz ifadesi bir anda mutluluğa döndü "Peki aşkım" deyip gülümsedi sevdiğine. Yemeklerini yediler ve Ege sofrayı toplamak için ayağı kalktı.
(Ege arada karısı çok yorulmasın diye mutfağı toparlardı. Ece ise Egeyi izlerdi bu sırada. O kadar tatlıydı ki onu kaybetmekten ödü kopardı.)
Ege işini bitirip Eceye yöneldi ve hatun gezelim mi diye sordu. Ece evet dercesine kafasını salladı. Öyleyse hazırlan hatun zaten sen hazirlanana kadar ben uyurum bile dedi gülerek. Ece Egeye sinirli bir bakış attı ve hazırlanmak için odaya gitti..
Ece hazırlanıp kocasının yanına indiği zaman Ege gördüklerine sinirlendi ve Eceye çabuk git düzgün giyin seni böyle dışarı çıkartmam sen benimsin ne giyecegine ben karar veririm ve böyle giyinemezsin diye bağırdı. Ece ısrar etse de üstünü değistirmek zorunda kaldı..
Biraz zaman sonra Ece geldi ve Ege, "Heh! İşte benim hatunum bu ya işte böyle kocasının sözünü dinliyecek!" deyip alnına öpücük kondurdu. Ege karısının elini tuttu ve arabaya yöneldiler..
"Hayatım neden yürümüyoruz?" diye sordu Ece. Efe ise, "Çünkü karımı kimsenin görmesini istemiyorum anladın mı miniğim?" diye göz kırparak baktı Eceye. "Of hayatım kim bakacak yaa??" diye konuşsa da kazanan taraf Egeydi..
Bir cafenin önünde durmuşlardı. Ege neredeyse menüdeki herşeyi isterken Ece çikolatalı pastayı kocasının zoruyla bitirdi. Sonra biraz oturduktan sonra eve gitmek için kalktılar. "Aşkım yola bak yola kızlara değil!" diye bağırdı Ece. Ege, "Hayatım ya kimseye bakmıyorum aaa." deyip elini tuttu Ecenin..
Eve gelmişlerdi. Hemen kendilerini TV'nin karşına attılar ve izlemeye başladılar. TV izlerken Ece uyuyakalmıştı. Ege Eceyi kucağına aldı ve odalarına götürdü..